- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhnutí o trase bude do 2018? Tzn. taxikáři si můžou mnout ruce, příštích 6 let mají živobytí zajištěné...
No správně je to intravilán, já nezačal s tím psát to blbě. :-)
Pardon, tohle mělo být zařazeno někde úplně jinde - ač jsem klikal na reakci na konkrétní příspěvek, iDnes to kdo ví proč zařadil sem...
SUPER nápad, škoda jen, že 25 let po revoluci. To už mělo být v roce 1995. Česká klasika pozdě draho, ale předci.
Ale on je to na cca 11 mil.cestujících ročně fakt docela drahý špás.
Rozhodnutí, zda bude odbočka z Jenče nebo z Hostivic, má padnout do roku 2018 Takže budou ještě 4 roky mudrovat? Než se ta slavná rychlodráha postaví (mluví se o ní prý už od roku 1960), budou naše pravnoučata v důchodu
To není tak hrozný o novém nádraží v Brně se diskutuje už od roku 1928 a v nedohlednu.
Letiště Václava Havla si určitě železniční napojení zaslouží víc než v Mošnově. Když jsem se díval na jízdní řád na rok 2015, je v plánu jezdit do Mošnova každé dvě hodiny. Proti železnici nic nemám, ale myslím, že ta elektrifikace na tak nízkou frekvenci je unáhlená.
U té Prahy nevím. Dálkový vlakový spoj mi přijde jako výborný nápad, odpadne přestup na hlavním nádraží, pokud bude většina cestujících z letiště jezdit na východ od Prahy. No a pro Prahu samotnou a blízké okolí by zbyly linky S.
Ja tomu ale rozumim tak, ze napred budete muset dojet rychlodrahou na Masarykac, pak zhruba 300-400 metru soupat nohama s bagazi na Hlavak a pak teprve dalkove spoje kamkoliv.
Kde jenom soudruzi zase udelali chybu?
To ma SZDC tak malo lidi, ze se to musi stavet postupne? To jako ze jedna parta bude stavet celou trasu? A co kdyby - pozor, revolucni myslenka - najali vic lidi?
SŽDC to stavět určitě nebude. Železnice staví a opravují stavební firmy.
Na etapy se to dělá většinou proto, že se stavbou je spousta administrativních (a konkrétně u této trati i politických) průtahů. Než byste to měl projednané celé, tak byste zešedivěl.
to je dobrý úkol - otázka je, zda se toho dožiju....
Ono to ani s tím vlakem není nijak jednoduché. Ano, trať na Kladno vede kousek od letiště, ale při detailnějším pohledu na mapu zjistíte, že vede z úplně opačné strany, než je potřeba. Takže se bude muset buď proplétat kolem dálnice nebo celé letiště objet velkým obloukem...
Je zpracováno několik variant, s tunelem pod runwayemi i bez.
„Budeme postupovat po jednotlivých úsecích, aby se Kladno dočkalo konečně dvojkolejné elektrifikované trati,“ dodal Ptačinský.
LINIOVÉ STAVBY SE OBVYKLE STAVÍ SOUČASNĚ NA VÍCE ÚSECÍCH.
JINÝMI SLOVY: JE TO OPĚT POUZE FORMÁLNÍ PROKLAMACE. TAXIKÁŘSKÁ A DEVELOPERSKÁ LOBBY ZASE BRZDÍ REALIZACI ZE VŠECH SIL.
Tak a za jak dlouho to censor smaže?
Taky si myslím, že taxikáři tomu moc nepřejí. Proč už tam dávno nejezdí metro ? To by bylo nejlepší ne ?
V tom titulku by spis melo byt Stale se opakujici ukol pro dalsi noveho ministra.Sliboval to snad kazdej,kterej tam byl.