Diskuze

Stávky v Lufthanse jako vzor, nebo hrobník firmy? Anketa mezi odborníky

Pro někoho jsou stávky v Lufthanse zcela nepochopitelné a firmu vyčerpávají, jiní tvrdí, že firma na to peníze má a z akcí německých pilotů by si měli vzít příklad i čeští piloti. Ptali jsme se odborníků na letectví, co si myslí o častém stávkování v největších evropských aerolinkách. Letos jich bylo už deset.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T84o11m68a71s 82H10a22t23l35e

6. 12. 2014 12:38

kdyby za odbory nestáli členové, nebudou stávkovat ! To jen české odbory a jejich předáci jsou na nic !! Tady se prostě nestávkuje, ta česká  připokálenost je do nebe volající !!

1 0
možnosti

Jó , jo ,třeba Ditrojd , to byla taky bašta (nebo taky dobré žrádlo ) odborů.

2 0
možnosti

Možná vzorový hrobník.

1 0
možnosti

Odbory jiz znicily nejednu dobrou firmu anebo ji postupne meni ve velmi spatnou.Rv

5 2
možnosti

P98e33t98r 12K41o84c

5. 12. 2014 21:28

Odbory jsou dobrá a potřebná věc. Ale vocaď pocaď. Jestliže odbory zneužívají svoji sílu, je to neštěstí pro stát, firmy a tím pádem i pro všechny lidi. Časem na to doplatí i ti, kteří zdánlivě uspěli a donutili firmy k ústupu. Stává-li se to často, jednou se jim to určitě vymstí a octnou se zákonitě a po zásluze na dlažbě. Odborářští bafuňáři to stejně nedělají z dobrého srdce, ale chtějí si udržet svá koryta ve vedení odborů. Jsou to dobře placená místa.

6 1
možnosti

Je docela komické, když čtu, že piloti stávkují proti posunu odchodu do důchodu. Vzpomenu si na knihu bývalého navigátora na Il-62 ČSA, který v ní psal, že odchodem do důchodu (tehdy v 55 letech) se pilotům hroutil svět, přicházeli o společenské postavení, nadstandardní příjmy, možnost cestovat (hlavně do kapitalistické ciziny) a že by dali nevím co za to, kdyby do důchodu nemuseli :-)

4 0
možnosti

J34a78n 24S53t64e96h38l51i66k

5. 12. 2014 21:00

No já bych bral býti rentiérem a cestovat po světě . Což ti piloti se svým duchodem určitě mužou . Ale jsou tací co bez práce nemohou dýchat a takzvaně je odnesou v bedně z pracoviště .

2 0
možnosti

Jako vše evropské i ta Lufthansa skončí. Stávky ji docela úspěšně a možná značně brzy zničí.

Už dnes nemůže konkuroovat v cenách letenek a výrazně lacinější paliva jim sice pomáhají snížit ztráty, ale to není na dlouho. Nakonec bdou piloti nejen bez platových zvýšení ale i bez práce. A kam asi může jít rozmazlený německý pilot jít pracovat? V USA zájem o zahraniční piloty klesl na nulu.

5 1
možnosti

a ostatní evropské? Létám dost často a žádná z těch evropských včryně Swiss neobjevila že k nápoji by měli dávat i led. O tom, že si musíte i plechovku piva zaplatit pěti dolary (100 Kč), nemluvě. Tak to se mi s americkou Deltou, KLM,Southwest,AA, nestane.

3 2
možnosti

J42a67n 72S22t82e16h54l68i11k

5. 12. 2014 15:31

Samozřejmě analitici řeknou že stávky jsou špatné ;-D . Vždyt jsou to šéfové a ty potřebují aby byly náklady co nejnižší (nízké mzdy) a korporacím rostl zisk.

5 4
možnosti

To ano jedna stávka za 2 roky je ok, ale když to roste k 10 ročně, tak už to pozná i společnost typu Lufthansa...

A upřímně přesune se více lidí na dceřinky, kde si odbory ani neškrtnou... Stejně to dělá i DB...

6 0
možnosti

tak jedno je jisté, pokud s těma stávkama neskončí, tak standardní aerolinky skončí a zůstanou jen nízkonákladovky. Jeslti si tím piloti pomůžou, o tom opravdu pochybuju.

11 0
možnosti

J21a64n 15S16t17e65h24l61i28k

5. 12. 2014 15:32

Každy nechce lítat jak v dobytčáku a kvalitu si musíte zaplatit . Co si zaplatíte to máte . Nemužete čekat za málo peněz hodně muziky ;-D

5 1
možnosti

K71a44r87e88l 57F80a94j55t

5. 12. 2014 14:40

Tomu inteligentovi z ČSA co teď létá v Kazachstánu bych jen vzkázal ... ano dnes byste nemuseli, protože to období hledání byste měli dávno za sebou ...

8 3
možnosti

Takže k žádnému rozkrádání ČSA nedošlo ?

3 0
možnosti