Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hleďte si raději své soli, vzkazují Polákům autoři reklamy pro T-Mobile

Reklamní agentura Saatchi & Saatchi Praha, která stojí za kontroverzní reklamou operátora T-Mobile s polským šmelinářem, se ohradila vůči stížnosti polské velvyslankyně. Zástupci agentury přitom zvolili neobvykle útočný tón a Polákům připomněli aféru s technickou solí v potravinách. Operátor po kritice spot ve čtvrtek stáhl z éteru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M15a46r54t73i59n 95K17a65r75á38s76e39k 1578514769534

Poláci si pověst národa šmelinářů docela poctivě vybudovali a i když se samozřejmě nedá paušalizovat a většina z nich stejně jako jiné národy s ničím nešmelí, tak na ní ti co šmelí stále poctivě makají. Kombíky valící po dálníci z Mikulova do Tešína naložené až po střechu zbožím, mají anténu od CB a polskou značku (nebo rakouskou, což je stejně Polák, jen žijící ve Vídni) a tech kombíků fakt není málo.

Dlužno dodat, že jestli jsem to nepropásl, v případu technické soli doteď nebylo upřesněno, o jaké potraviny se jednalo. Takže logicky jich musela být pěkná hromada a zveřejněním seznamu by si polská produkce oprávněně dost uškodila, nebo by se přišlo na další dosud neobjevené levárny oněch výrobců. Kdo dá technickou súl, dá třeba i maso narvané antibiotiky. Takže tleskám, Ťali jste do živého. Ten seznam chci vidět.

0/0
11.12.2014 11:25

L61a36d63i54s55l49a55v 61H51a86š36k67a 4123716551300

ta reklama prostě nemá chybu, je vtipná. Stejně, jako by byla jakákoli reklama s vietnamským prodavačem oblečení - je to prostě taková charakteristická vlastnost toho určitého odvětví. tzn ne všichni vietnamci prodávají hadry se svymi klasickymi susi vam to pane, moderni, nepromokavy atd a taky ne všichni poláci jsou takovými "zdatnými" obchodníky za smrčkem;-D

ps: jinak zmínka o soli - parádní, Babiš a čeští výrobci potravin z ní musí mít radost!!!

+2/0
10.12.2014 15:45

M62i78c90h97a97l 59Š77e97b58e33s81t28a 6515577860562

Ten, kdo má na starosti PR v reklamní agentuře, by se měl stydět za své diplomatické schopnosti.

0/−3
9.12.2014 12:36

L26u30d82ě87k 55F38u87x65a 9906920324727

;-D...stále nechápete? Oni jsou zaměstnanci nadnárodní firmy, vztahy s Polskem fakt nemají na starosti! Proto každý další článek, každá další reakce z polské strany budou bonusy k úspěšné reklamní kampani;-)

0/0
11.12.2014 22:06

M68i49c63h14a82l 56K76o78ž60e77n54ý 4116585640942

Ženielní

0/0
8.12.2014 20:30

Z32d67e36n20e92k 98N78o51v80o88h67r73a33d89s35k17ý 6151374150385

Německá firma si objedná reklamu pro Čechy, kde zesměšňuje Poláky. Rv

Nedávno si jedna Rakouská banka objednala reklamu pro Slováky, kde zesměšňuje Čechy... Rv

Kdo je tady vlastně ten .....

0/0
8.12.2014 18:44

K19a69r76e45l 94N80e17č95a47s 5753809390900

Je to porozumění mezi národy. Lidé se berou moc vážně.Málokdo přizná vlastní lepru.;-)

0/0
8.12.2014 20:17

P42e65t96r 63Ž81á38k 1728882975819

mým celoživotním snem je dělat kreativce, abych se mohl na sklonku života poohlédnout, co jsem po sobě zanechal...

+1/0
8.12.2014 14:37

J24i25ř81í 52Š87v34e70c 6483732525356

reklama sice dobrá, je jednání firmy a její vzkaz polákům mi připomíná milouše...

+2/0
8.12.2014 14:23

M85o62n89i90k25a 22R90o82l13l15o18v38á 5823902346375

Co je na té reklamě kontroverzního?

0/0
8.12.2014 14:14

A53n32d97r42e49j 20O86l61e30k22s37a 3295701767361

Hanobí národ

0/−2
8.12.2014 15:50

L16u85k64á56š 13V17a71ň66u26r80a 1165934763163

Jako, že říká, že poláci jsou šmelináři? Ale to už se přece dávno ví. Vždyť šmelili vždy, už za dávných dob pašovali a obchodovali se vším.

+3/0
8.12.2014 16:17

L85a98d61i62s96l27a25v 74H20a85š74k74a 4373706121830

ale vůbec nehanobí národ...jen někteří poláci se v tom uviděli a pro pravdu se teď zlobí

+3/0
10.12.2014 15:46

V71ě21r35a 78S11t51o28e43v31o30v80á 3654815606

Přesně tak. Hoď kámen do hejna hus ......

0/0
12.12.2014 13:05

L42u25c19i55a43n 23P75a65p73a59z20i40a75n 5774817371785

Autoři by za takto zpackanou reklamu neměli dostat ani halíř či groš, natož eurocent. Autoři by si měli hledět otráveného alkoholu, který z Česka zabíjel, oproti soli, která nikoho nezabila, jen byla zneužita k nenávistné kampani vůči bratrského slovanskému našemu sousedovi. Autoři - štváči by se ve své tvorbě měli raději věnovat jiným tématům, které budou přínosné pro mír a přátelství mezi národy. I díky jejich mizerné práci a spolupráci s T-mobilem nemám na dlouho chuť se stát zákazníkem T-mobilu. Firma T-mobile udělala velkou chybu, že si vybrala do reklamní kampaně právě tuto reklamní firmu. S autory této reklamy nemám také zájem uzavřít nějaký reklamní kontrakt. Jsou jiné kreativnější firmy než jste Vy, kteří si nemusí vylepšovat svoji kreativnost rozeštváním národů navzájem.

+2/−20
8.12.2014 13:00

P11e64t41r 18N93o67v97o15t44n80y 3279412769452

Za otrávenou kořalku u nás půjdou lidi sedět. A ani ji oficálně do Polska  nikdo nevyvážel. A už Poláci vyšetřili, které firmy u nich přidávaly do jídla posypovou sůl nebo stále dělají, že se nic nestalo?

+13/−1
8.12.2014 13:13

L59u92c58i52a58n 65P81a36p87a17z16i47a75n 5674697741495

Poláci vše vyšetřili, ale nikdo neumřel, takže není důvodu, aby šel někdo sedět. Oproti u nás, kde byla kořalka otrávená a životu nebezpečná. V prvé řadě bychom si měli udělat pořádek my doma.

+1/−10
8.12.2014 13:25

M61o93n51i78k11a 49R51o48l56l21o49v97á 5423572346965

Ano,nikdo neumřel,ale někdo by měl jít sedět za to,že do jídla přidával něco co tam být nemá.A troufla bych si tipnout,že autoři reklamy opravdu přežijí,že odmítáte s nima spolupracovat;-D

+5/0
8.12.2014 14:26

L23a59d47i27s34l32a70v 95B73a75l33o12u55n 7911394451685

Ano, nikdo neumřel a s podlomeným zdravím se nějaký čas dá taky "žít".

+5/0
9.12.2014 9:45

J40a65n 46F35o66j58t53í16k 8146113541416

To je dobře, že nikdo neumřel!!! Ta otrávená kořalka nešla oficiální cestou a pokud se v Polsku někdo otravil, tak to koupil přes "smrček"!!! Další věc je odkud se methylalkohol vůbec přivezl?

+4/0
10.12.2014 7:48

L37u55k59á80š 50V62a18ň31u57r24a 1385324543143

Reklama je super, přesně vyjadřuje mentalitu Poláků, kteří kdyby mohli, prodají vlastní babičku.

+6/0
8.12.2014 16:18

L34u25c48i91a64n 80P14a39p11a91z86i71a55n 5114937211305

Reklama by byla správná, pokud by nabízela kvalitu. Vlastní babička je totiž  k nezaplacení. A Vy byste prodal i svou matku? Reklama vůbec nevyjadřuje mentalitu Poláků, ti mají k rodině velmi vřelý vztah, mnohem silnější než český národ ke svým nejbližším příbuzným. Nesouhlasím s Vaším názorem. Jezděte častěji do Polska, nejen do pohraničí polských Sudet a mějte více oči otevřené, naučte se aspoň trochu polsky, abyste se sám přesvědčil o tom, jak se hluboce mýlíte s těmi polskými babičkami.

0/−4
8.12.2014 16:43

L30a26d64i46s29l73a31v 15H38a31š23k21a 4253366231790

pokud jste byl někdy před 15 lety v polsku na trhu...mlčel byste a reklamě se od srdce zasmál. Ne polákům, ale té reklamě.

0/0
10.12.2014 15:49

L61u33c37i66a21n 45P72a36p97a53z67i93a78n 5164177371455

A umíte také polsky? Do Polska jezdím více jak třicet let a s Poláky se velmi často smějemě. Nicméně hru rozmíchající nacionální vášně nemáme rádi, protože z ohníčku a rádoby nevinné legrace může velmi rychle vzniknout požár. A ten si vzájemně nepřejeme. Kam jste jezdil či jezdíte na polské trhy?

0/0
12.12.2014 1:29

L93u18d16ě88k 67F14u50x27a 9866350594907

Lucian asi nezaznamenal, že ti autoři kterým stále říká co mají dělat nejsou zaměstnanci ministerstva Pravdy, ale profesionálové, kteří dělají svou práci;-)

         Chápu, pro některé jedince je chápání nadsázky neřešitelnoým problémem. Z toho so nic nedělejte. Ale až budete ty autory kterým tak zavile spíláte platit vy, potom můžete diktovat co mají a co nemají točit:-P

0/0
11.12.2014 22:04

A27l84e64x72a90n93d76r 65C53h18y83t52i37l 2474752165371

Reklama je vtipna, a to i pro samotne Polaky. Na youtube pod touto reklamou se to hemzi polskymi komentari, ktere chvalou nesetri.

Nicmene upozornovat na sul nebylo zrovna spravne, vzhledem k tomu, ze nam mohli odvetit, ze pri posypove soli alespon neumirali lide, pripadne ze jejich sul nikoho neoslepila.

+2/−1
8.12.2014 11:24

J35a32r24o84s75l31a28v 17S90t93u28c85h48l34í19k 7236458802676

Naopak, správné to bylo. Otrávenou kořalku do Polska nikdo nevyvážel, na rozdíl od "slaných" výrobků kterými tady Poláci zaplavii trh.

+5/−3
8.12.2014 12:18

M12i30l87a22n 40P70o91k85o33r62a 6619302384432

A kde by Poláci byli, kdyby v 90tých letech nezačali šmelinařit. Tu pověst si udělali sami. Ale tím netvrdím, že šmelinaření je v principu špatné, nebýt jich a vietnamců, tak jsem v životě neměl digitálky ;-D

+2/−3
8.12.2014 10:59

L89u61c13i44a15n 51P63a46p65a98z10i57a78n 5154837741395

Poláci jsou nám vzorem! Dlouhodobě! Jen v nenávisti vůči všemu ruskému je více rozumu na české straně. Ale co se týče kreativnosti, podnikavosti, v kvalitě luxusních výrobků, tak to jsme zaspali dobu a naopak Poláci a jejich trh by nám měl dát inspiraci. Špatnou a chřadnoucí pověst České republiky v zahraničí a to nejen v Polsku je problémem na naší straně a nikoli na straně polské a vůbec nesouvisí s polskou kreativností nejen v období 90. let.

+1/−2
8.12.2014 13:04

P91a65v17e14l 16Š47e20d83l23b82a45u94e53r 7398731892525

Co výzkum? Co třeba nanotechnologie? Co sofistikované výrobky? Taky jsou vzorem, nebo jen v pěstování zeleniny? Co normy na hnojiva, kdo je má přísnější? Co chov kuřat a jejich chlazení vzduchem při zpracování - česká investice a vyšší kvalita, nebo vodou - méně kvalitní, polský způsob, bez investic? Co prašné emise z hutního průmyslu? Kdo investoval? Tam jsou taky vzorem? Asi ne... Jsou i vzorem v chování na silnicích? Zkuste jet v pátek po dálnici z Brna do Ostravy. Uvidíte jeden "vzor" za druhým. A ještě jedna maličkost - pančovaný alkohol byla kopie od parchantů, hnus a ostuda, ale pořád kopie, nikoliv výrobky opravdových firem. Posypová sůl v potravinách byl výtvor oficiálních polských firem, ne kopie jejich výrobků. To je podstatný rozdíl...

+6/0
9.12.2014 1:41

J57a71n 16F77o39j39t14í64k 8636873221816

Podepisuji R^

0/0
10.12.2014 8:02

M91o85n11i58k33a 69R63o30l39l82o24v92á 5603902676285

Pamatuju od nějaké roku 1980,že sem Poláci tahali hadry a šminky.

+2/0
8.12.2014 14:16

J51a21k69u36b 66Z36a56c21h 3675606613360

Když vysvětlovali Chucku Norrisovi pointu vtipné reklamy o "něm" (také česká T-Mob)... prý ho to dost pobavilo a hodně se nasmál. Hold někdo to umí nést v nadsázce a s vtipem a jiní se v tom zhlédnout a jsou uražení. :-)

+10/−1
8.12.2014 8:15

M13i48c52h58a96e11l 31C96h43a45r30v69á19t 9689228733572

Myslím že kolem Těšína musí být celkem dost populární.;-D

0/0
8.12.2014 7:38

V22l27a48d71i84m23í51r 27S84t25r64o38u89h89a72l 4177360264905

Reklama je vtipná a jediný, kdo je za hlupáka, je Trojan. Pamatuji si na skladbu  J.A.R. - Bulhaři, která se taky nelíbila bulharům "Bulharská měna je levá..." a hlavně klip, který je prý zesměšňoval.

Vždycky se najde skupina lidí, kterou může něco urazit. To bychom pak nesměli dělat nic!

+1/−1
7.12.2014 21:20

M40i64l94a59n 68P69o84k15o90r10a 6269972244812

Bulhaři jsou asi vůbec nějak citliví, vadili jim i záchodky na Enthropě ;-D

+1/0
8.12.2014 10:57

J62i55ř42í 23B64o28l34f 8105407228855

Já myslím, že česi by si měli především zamést před svým vlastním prahem a teprve potom útočit na kohokoliv jiného. Tyhle nacio-uraženecké žvásty mě vždy akorát pobaví. Jak praví klasik, ať hodí kamenem, kdo je bez viny ....Rv

+1/−12
7.12.2014 18:54

P66e67t52r 55R57o61h82á51n31e43k 1923269677786

vždyť Trojan je v těch reklamách za blba. celý je to nadsázka, takže nevim co by si chtěl zametat.

+14/0
7.12.2014 20:28

D11a10d18a60k 26P68e27t50r 7561370444398

Problém je v tom, že kamenem nikdo nevhodil. Snad ješitní, uražení Poláci.  Udělat reklamu reklamě je skutečně velký počin. To nepotřebuje reklamu. A ta, bude si díky Polákům žít vlastní nesmrtelný život dostupná komukoliv, kdykoliv.

+6/0
8.12.2014 6:11

P93e71t97r 65V40l33c82e73k 5122125415587

O tom, jestli je reklama urážlivá nemají nikdy rozhodovat její autoři, ale ti, kteří jsou na ni prezentováni.............proto by víc měli Češi v tuto chvíli používat své ucho, než-li svou pusu.....

+1/−6
7.12.2014 14:45

F43r48a43n55t91i48š69e38k 74K43o63b27l26í48ž24e52k 6672260217250

Zamindrákovaná reklamka. Jo a ten Kohák je všude a myslím, že už je ho celkem dost. Jakube, méňe je někdy více.

+4/−16
7.12.2014 9:36

P21e27t66r 20N52o65v13o69t43n92y 3769972679582

Zamindrákována je spíš paní velvyslankyně.

+18/−3
7.12.2014 11:50

L27u77d35ě70k 57M17u66s16e63l59í18k 3796489

Pán nechápe oč tu běží,Tak pozor Koblížku na otesánka.

+7/−2
7.12.2014 12:52

J90a19n 40K15o84t90i26l 9473251808

ach, jo. zase na nás někdo zahudrovl a už se klidíme..proč se tak bojíme? ...přitom ta reklama je neškodná, vtipná a má nasprsto skvělou pointu. tak čistě uřízlý stromek v rámci zmizení překupníka mne opravdu pobavil. Stěžovat si může jen ten, kdo nemá dostatek sebevědomí. Na nikoho ta reklama totiž neutočí

+8/−1
7.12.2014 7:49

J32a12r36o45s98l93a80v 66H64a59š67e31k 8459270952688

Reklamku  pěkně osolili.. ;-D Možná že ještě něco vysolí....

+2/0
7.12.2014 0:14

P13a57v14e62l 16K12u71č26e21r59a 9132875908179

Skvělá reklama, která zafungovala na 500 procent. T-mobile by měl honorovat i tu polskou velvyslankyni. Kdyby si jí nevšimla a nezačala prskat tak by si tý reklamy spousta lidí vůbec nevšimla.:-)

+20/0
7.12.2014 0:10
Foto

P51ř20e11m95y13s68l 30Č70e67j21p 8828927528306

Jo přesně, doteď jsem neměl potřebu na kampaň The-debile kliknout :o)

0/0
7.12.2014 21:10

M79a69r72t23i18n 26J86i67r42o62u73s29e39k 7196335495908

Lizaky malinowe. ;-D Boží reklama.

+10/0
6.12.2014 20:20

J92a75n 56H17o57r29a 6487231376

....česky měsíčky;-D

+4/0
6.12.2014 22:05

K47a42r89e92l 79N23e58č51a46s 5513869890780

Když připustím,že reklama není naprostý hnůj a manipulace přemýšlím o tom,kdyby někdo udělal reklamu,ve které by vystupoval jakože typický český oportunistický kleptoman??Byla by hlína?;-D;-D

+2/−8
6.12.2014 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.