Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ministr Ťok zrušil tendr na projektového manažera pro mýtný systém

Mový ministr dopravy Dan Ťok zrušil stamilionovou soutěž na projektového manažera pro mýtný systém. Už dříve předeslal, že poradce pro zadání tendru na provoz mýta není potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i84c39h17a39l 95K53r50č81á17l 6988758946802

O jakém manažeru a zjišťování se to mluví. Zadání na výběrové řízení na provoz mýtného systému by mělo mít pár řádků. Něco o současném stavu a dobu na jak dlouho by měla být uzavřena smlouva. Možná řešení s popisem výhod, nevýhod a cenou by měla být součástí nabídek. Z těch si potom stát vybere.

0/0
19.12.2014 10:29
Foto

R37a40d19e48k 16P31o32l59i96c64k68ý 6101213511594

Očekávám, že auditoři ministerstva financí to prověří a zjistí kolik ten tendr už stál a co nejdříve zveřejní kolik tím hnutí ANO prošustrovalo peněz ;-D/ kromě zdržení, které způsobili/

0/0
18.12.2014 21:04

J50i97ř51í 62V77i94n97k80l73e57r 1491567680539

Není ten pán ze Skansky? Tam se bez provizí a úplatku nedostal nikdo ani přes vrátnici natož k nějaké zakázce. ;-D. Ťok je Řebiček č. 2. Ano , bude mu líp.

+1/−3
18.12.2014 9:34

J43a36n 28C22e83p97e92k 1954786380

Pokud je mi známo, tak Skanska je stavební firma, tudíž ona soutěží a vykonává zakázky. Vy jste to nějak pomotal.

+3/0
18.12.2014 12:59

R45o62m56a86n 73P47o38l83á12č90e41k 5196579225

A co zjistí v jiných zemích? Že mají jiné systémy? Takže ten co se tu vybudoval odvezeme do sběru a za další miliardy postavíme úplně nový?

Ano mýtný systém se již zaplatil, ale čím déle bude fungovat, tak tím bude levnější náklady, protože ted už jenom vydělává...

+2/0
18.12.2014 9:27

P26e84t39r 58K45o90v66a74ř62í15k 1631383509877

Ehm, ale fakt, že tento systém likviduje jak komunikace, tak kvalitu života v obcích mimo mýtné brány, protože nemalá část řidičů se mu vyhýbá, jste pominul? A myslíte, že oprava těchto komunikací, nemluvě o újmě na kvalitě života, se dá pokrýt tím, co se vybere na mýtném? Nemyslíte, že přechod na GPS systém by toto vyřešil? Kvalitu života takto postižených lidí pokládám za větší prioritu než prachy, které by se na nový systém vynaložily.

+2/−4
18.12.2014 9:45

E36m52i65l 54G28r22o27b25e47l20n16ý 1352297646542

Aby se řidiči kamionu nevyhýbali mýtným branám je přece možné řešit a zajistit. Souhlasím s názorem pana Poláčka.

+2/−1
18.12.2014 10:19

P77e22t33r 78K15o94v97a67ř44í59k 1871703709987

Jak?

0/0
18.12.2014 10:28

J50i33ř44í 96H49o57d58a34n 6864907443940

Například zákazem vjezdu do obce

0/0
18.12.2014 11:06

P11e47t28r 52K19o70v12a29ř83í92k 1401593459917

Ano? A kdo ho povolí? Není to tak jednoduché. Myslíte zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhu? Kamiony lehce využijí statutu "dopravní obsluhy", jak to mají naučené. Takže toto řešení bohužel fungovat nebude. Máte nějaké lepší?

+1/−1
18.12.2014 11:19

J38a84n 31C93e39p51e55k 1254956860

To by mě zajímalo, jak se bude návěs s tureckou spz prokazovat jako dopravní obsluha v Horní dolní? Je jednoduché u řidiče zjistit co veze a kam veze.

0/0
18.12.2014 13:01

P71e38t78r 17K94o53v35a41ř43í19k 1931593489907

Jak to dělají? Např. vezli dopis nějaké firmě po cestě. Nikdo to zpětně zjišťovat nebude.

+1/−1
18.12.2014 13:18

P50e26t68r 50K24o57v92a84ř61í57k 1281733129927

Resp. dopravní policista na to nemá ani čas, ani možnost projet desítky km do oné firmy, ani právo vyžadovat si od ní cokoli.

0/0
18.12.2014 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.