- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O jakém manažeru a zjišťování se to mluví. Zadání na výběrové řízení na provoz mýtného systému by mělo mít pár řádků. Něco o současném stavu a dobu na jak dlouho by měla být uzavřena smlouva. Možná řešení s popisem výhod, nevýhod a cenou by měla být součástí nabídek. Z těch si potom stát vybere.
Očekávám, že auditoři ministerstva financí to prověří a zjistí kolik ten tendr už stál a co nejdříve zveřejní kolik tím hnutí ANO prošustrovalo peněz / kromě zdržení, které způsobili/
Není ten pán ze Skansky? Tam se bez provizí a úplatku nedostal nikdo ani přes vrátnici natož k nějaké zakázce. . Ťok je Řebiček č. 2. Ano , bude mu líp.
Pokud je mi známo, tak Skanska je stavební firma, tudíž ona soutěží a vykonává zakázky. Vy jste to nějak pomotal.
A co zjistí v jiných zemích? Že mají jiné systémy? Takže ten co se tu vybudoval odvezeme do sběru a za další miliardy postavíme úplně nový?
Ano mýtný systém se již zaplatil, ale čím déle bude fungovat, tak tím bude levnější náklady, protože ted už jenom vydělává...
Ehm, ale fakt, že tento systém likviduje jak komunikace, tak kvalitu života v obcích mimo mýtné brány, protože nemalá část řidičů se mu vyhýbá, jste pominul? A myslíte, že oprava těchto komunikací, nemluvě o újmě na kvalitě života, se dá pokrýt tím, co se vybere na mýtném? Nemyslíte, že přechod na GPS systém by toto vyřešil? Kvalitu života takto postižených lidí pokládám za větší prioritu než prachy, které by se na nový systém vynaložily.