- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
letim, ale nikdy s rusama,diky za levne letenky, uz jsem se jednou spletl,
...ale ale, vzdycky se najde nekdo, kdo miluje Rusko, treba ten idiot, no jak se vlasenecky jmenuje, safra, uz si nevzpominam, ale je to hovado, to si vzdycky vzpomenu...
Až bude ropa na třiceti dolarech tak bude rubl na podpalování uhlí v kamnech.
Přeji pilotům hodně štěstí, jsou to odborníci, kteří se nemusí vázat na jednu zem, takže předpokládám, že jich v Rusku zanedlouho hodně ubyde pokud jejich mzda nebude vyjádřena v nějaké jiné měně která alespoň něco znamená.
Rozhodnutí tohoto pilota chválím... Kéž by takových bylo více - pomohlo by to jak jejich rodinám, tak Aeroflotu, který získá spolehlivé piloty....
Totálně rozkradený "letecký klub" ČSA žádná lepší budoucnost nečeká...
Že si nevybral JV Asii, nebo Karibik.
Vždyť v Rusku je zima jak v Rusku.
A nevztahuje se na něj embargo? Aby ho ještě nezavřeli :-)
Rozdil rad doplati Tvrdik z pokladny CSSD.
Je paradoxem, že se musím Tvrdíka zastat. Pane Wanderer, Tvrdík není v ČSA už 9 !!! let. A za jeho éry se piloti přijímali, ne propouštěli.
A co mohl dělat? Jsou i horší letecké firmy a od nich by se v budoucnu možná už nikdy nedostal pro to špatné jméno.
A pokud by pár let nelítal, tak kdo ho asi zaměstná bez zácviku a nedůvěry?
kdyby přistoupil na snížení platu odpovídající poklesu rublů, tak mohl lítat v Praze.
jenze ma vidinu toho, ze rubl pujde jednou opet nahoru a bude mit vic penez. Kdyby zustal v Praze, tak ma spis vidinu toho ze CSA vsechno rozproda a vsechny propusti.
Až ho posadí vedle opilého pilota do Jak 40, tak mu úsměv ze rtů zmizí. Každý let v Rusku byl průser a nebezpečí. A to bylo ještě v evropské části Ruska.
Neposadí, pilot může létat jen na jednom letadle, pro které má "aktuální" výcvik ...
Střídat různé typy letadel nelze ... ani když jsou z jedné rodiny Airbus, Boeing ... při přechodu na jiné letadlo se musí znovu projít přeškolením a přezkoušením, i když na něm v minulosti už létal ...
Letadlo není auto nebo lokomotiva. Pokud jste dělal řidičák "B" na Š120, platí vám na jakékoli auto, stejně tak "Cčko" se dělalo třeba na V3S nebo IFĚ, ale můžete řídit Meďáka nebo Iveco ... o BUSECH to platí podobně ...
Strojvedoucí si postupně "najede" různé typy lokomotiv, prokáže znalost jejich obsluhy a řízení a má to doživotně. Pokud se však příslušná řada lokomotiv nebo její část modernizuje / udělá se rekonstrukce, tak na "vytuněnou lokomotivu" musí mít nový záškol ...