Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestovatelský portál TripAdvisor dostal pokutu za falešné recenze

Populární turistický server TripAdvisor dostal od italských úřadů pokutu za to, že jeho provozovatelé nedokázali zabránit klamavým recenzím na hotely a restaurace. Společnost se hodlá proti rozhodnutí odvolat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14o91s47e39f 78H27á21b 2723834319426

TripAdvisor je dobrý pro všeobecný přehled o hotelech. Navštívil jsem hotely v Evropě, kde jsem byl velmi spokojený a vůbec by mně nenapadlo, že mají někde problém. Na TA jsem četl jen kritiku. Tyto rádoby fundované kladné, či záporné informace jsou velmi zavádějící. Jako téměř všude, kde jsou reakce klientů, či zákazníků. Věřím tomu tak z 10%. Velká pravda je to, že spoustu pozitivních hodnocení píšou zaměstnanci firem. A záporné píše konkurence (přes ulici) pod jiným jménem. Jenže, toto všechno je fakt a jíné to nebude.

0/0
23.12.2014 19:42

P79a20v81e18l 15O95d44r45a28z83i31l 6124909487510

První pravidlo je, že málokdo běží po spokojeném pobytu na TA psát pozitivní ohlas. Druhé pravidlo je, že uživatel s jednou recenzí je podezřelý. Když někam jedu, tak se na recenze mrknu, ale nejedu jen podle nich. Samozřejmě chápu, že Američan, který potřebuje koupelnu 100m2, aby tam vtěsnal své otylé tělo, bude z 16m2 pokoje v Paříži poněkud nesvůj, to je třeba taky odfiltrovat.

0/0
23.12.2014 23:31

P50e27t84r 85B70a64s15l 5912681565

No, není to sice o cestování...ale na Heureku jsme dali v prosinci negativní ohlas na Hodky.cz - že nám ani nedali vědět, že objednané hodinky nemají a že nic nepošlou, zcela mrtvý brouk...a druhý den negativní ohlas zmizel...;-D

+7/0
23.12.2014 14:19

A68n52n75a 37V42e39s89e41l28á 3309260571120

tak to nejste sám. Na heuréku nemá smysl chodit.

+3/0
23.12.2014 16:20

J77a24n 98H80e16l71l82e89r 9558905366

ok. tak tam nechodte. ale davat za to pokutu, jako u TripAdvisoru, mi prijde zcestne

0/0
23.12.2014 17:24

A76n93n87a 97V60e77s73e27l22á 3619460521670

Podobnou zkušenost mám z Booking. Ubytování, které má špatnou recenzi je stáhnuto, časem se tam vrátí a má rázem lepší ohodnocení.  Co mě dojímá jsou recenze na ubytování na ubytovně 4 cenové a má dost často lepší ohodnocení než 5* hotel.  Taky znám hotel, kde jsou lidé nespokojení , ale kámoši majitele dávají 100 %.

+2/0
23.12.2014 13:45

J18a85n 53P40a69v71e27l 8353922258176

No, nevím. Jednak se hodnotí cena/výkon, tudíž ubytovna může mít mnohem lepší hodnocení než pětihvězdičkový hotel. Druhou věcí je, že máte možnost hodnotit poté co se ubytujete a hotel zaplatí svůj "desátek" bookingu. Takže kladné recenze by si majitel musel zaplatit. Třetí věcí je, že majitel nemůže smáznout negativní recenze. Tudíž se může velice snadno stát, že tam bude mít pár oslavných a pár negativních. A potenciální zákazníci si samozřejmě vyberou ty negativní.

+2/−1
23.12.2014 16:10

M 71Z 1716838

tusim,ze rozdil mezi 4* a 5* je pouze ze mate primo doktora 24/24 v hotelu

0/0
23.12.2014 22:24

P97a30v85e65l 22O60d49r60a47z51i90l 6804509557980

Jestli to nemůže být tím, že lidé, kteří jedou do IV. cenové čekají víceméně postel a dveře se zámkem, zatímco klient pětihvězdy obvykle čeká naprosto perfektní služby.

0/0
23.12.2014 23:32

J44i49ř41í 70B40o71l30f 8275517308835

No tak pokud je "normální", že za loňský rok je nejužitečnějším recenzentem nějaký ťaman, který stihl navštívit 1280 hotelů v jednom roce, přespat tam a napsat recenzi a oni to ještě pošlou ostatním uživatelům, jako "podívejte, toto jsou nejlepší přispěvatelé", tak se není čemu divit. 

Trip Advisor je fajn, ale vše je prostě potřeba brát s rezervou.

+4/0
23.12.2014 13:36

G73a10b82r78i80e36l 88M93a74r96c35e95l 6333910286574

Nedávno jsem se bavil s jednou holkou pracující v Jamie Oliver řetězci v UK a prý není nic neobvyklého, kdy přijde zákazník vyžadující výraznou slevu nebo jídlo zdarma pod pohrůžkou negativní recenze na TripAdvisor. Bohužel prý většinou vyhoví. Jinde to tak ale být nemusí, takže ty recenze je třeba brát s rezervou, když tam přispívají i tihle retardi.

0/−2
23.12.2014 13:10

J47i12ř49í 88H31n71ě36d57ý 1746746105403

Toto se deje naprosto bezne. Rika se jim Tripadvisor terrorists. Naopak existuji napriklad hotely, kde maji zamestnanci v popisu prace jednou denne/tydne napsat positive review na svuj vlastni business.

+1/0
23.12.2014 13:26
Foto

F21r77a12n43t44i38š86e48k 76P68a70v64l90i56š79t12a 2198534188773

Myslím si, že má Evropa "řešit" jiné a podstatně závažnější problémy....Ale úředníčci a eurobyrokrati musí vykazovat činnost (mnohdy naprosto zbytečnou).

+4/−5
23.12.2014 12:07

S22a23n81d25r12a 40V62a11l73e35n13t15o35v57á 9811967936903

Každý cestovatelský portál má falešné recenze. :-)

+12/0
23.12.2014 11:50

D60a93v15i79d 80U77r40b83a96n 1735907349

Skoro kazdy portal kde se prodava zbozi ma falesne recenze :) nekdy je to az do oci bijici

+6/0
23.12.2014 13:07

A48n30n66a 31V28e96s94e85l41á 3139750841730

Psaní recenzí na Heureku je taky jeden velký nesmysl. Prodejce stáhne výrobek a dá ho pod jiným názvem, aby neměl negativy.

+2/0
23.12.2014 13:47

J50o64s64e38f 42M73i82k17u27l92í23k 8724427426

se ozvali potrefené husy, co okrádají. Ony ty recenze skutečně souhlasí. Určitě se neozvali ti, co mají 5 hvězdiček.

+9/−2
23.12.2014 11:42

F13r83a27n43t87i20š49e86k 81D48o14h39n84a11l 7174599564285

Souhlasím. Falešné recenze jsou, ale zdalekato není takový problém, možná ani procento. Navíc drtivá většina jich bude falešně pozitivní.

0/0
23.12.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.