Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý rekord Škody. Rostla čtyřikrát rychleji než celý trh

Pro české závody automobilky Škoda Auto jde o mimořádně dobrou zprávu. V největším evropském odbytišti škodovek - Německu - se firmě dařilo loni nejlépe v historii. Dosáhla zde nejen svého zatím nejvyššího tržního podílu, ale i podstatně rychlejšího růstu prodejů, než jiné automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i96c43h40a89l 33T97o28m31i12n33s51k42ý 9911165937574

Kombíka se zrychlením 8,4s pod půl milionu prostě nekoupíte ani u asijské konkurence.

(1,4 TSI)

0/0
6.1.2015 16:23

M64i61l24a96n 89R40a96d55a 9232762852333

Hlavně v Bavorsku jezdí Škodovek strašně plno. Když jedu po silnici, tak bych to odhadl na 40% s německou (Bavorskou) značkou.A dotázal jsem se mnohých Němců:"Proč máte vůz Škoda?" Téměř všichni mi odpověděli:!!"Jednoznačně kvalita".Sám jsem měl BMW, ale pak jsem ho vyměnil za Škodu. Mám k ní vztah ne jen protože jsem Čech. BÝVALO: Prostě jsi mladý a chceš silný vůz: Koupil jsem si BMW. Nyní jsem usedlejší, tak upřednostňuji kvalitu a jistotu ŠKODA.[>-] Vím, vlastní to VW, ale oni dobře ví proč nejezdíme v "VW Brouku", ale máme Fabii a Octavii.

+2/0
4.1.2015 13:49

J68i73ř90í 71K90n54é47b10l 3242222241

A soused zezelená závistí ;-D;-D;-D...

+1/0
3.1.2015 21:38

M80a73r25t23i86n 40S97e11d82o31n26a 2805956606239

Reklama Hyundai je uboha o tom zadna. Jejich predstava o rodinnem aute u i20 je smesna. To auto nema zadny kufr, neumi si predstavit kam dat kocarek, sanky nebo zavazadla na tydenni dovolenou.

+3/0
4.1.2015 9:16

M54a98r87t26i23n 47K73o58v56á21ř 2601590869536

To, že i20 nebude v kombíku, je jednoznačná chyba H. a velká výhoda pro konkurenci včetně Fabie.

0/0
4.1.2015 22:34

P16e79t45r 49N80o50v81á75k 8525659570

urcite vela gratulace Skodovce i matce VW!

ale na druhou stranu kdyz jsem v nemecku tak skodovku prakticky nikde na silnici nevidim

0/−1
3.1.2015 3:43

J21e93n63d16a 87K77r39á57s45a 1549596828

Musíš do bývalé NDR na venkov !;-D

0/0
3.1.2015 7:21
Foto

M10i73r49o31s26l13a61v 36S52t54e94i12n85e75r 6988554783465

Já vidím nejvíc Škodovek v Bavorsku, tak asi každé 6 - 8 auto je Škoda. Ještě víc jich je v Rakousku- souvisí to i s tradicí, Skoda je považována za původní rakouskou značku.

0/0
3.1.2015 8:50

T12o43m40á15š 29M83o66r69a78v80č13í24k 3427926323785

Na to s tedy musím zeptat známého z Rakouska. Mimochodem první škodovka (auto) bylo vyrobeno v Československu v roce 1926. http://kuc.cz/4ujrjy

0/0
3.1.2015 10:00

A70n98t59o33n77í24n 25S23v13o26b90o76d39a 3884313609202

Stačí si stoupnout ke znojemskému Kauflandu a počítat rakouské škodovky, ty jezdí do servisů na Moravu, levný dosažitelný servis

0/0
3.1.2015 10:49

T43o21m29á77š 80M89o82r60a47v32č58í22k 3207606723325

Těm počtům věřím, jen ne moc té příčině;-)

+3/0
3.1.2015 11:07
Foto

I25v76a49n 31K10o32p85t29a 5377872371167

Ja he tedy vidam. Na východě trochu vic než na zápase ale i tam jich jezdi cil dal vic.

0/0
3.1.2015 8:49

M36a80r56t29i91n 79B30o73u53č96e79k 7265975857547

Nezbyva nez pogratulovat a poprat jeste lepsi zitrky...

+6/0
3.1.2015 3:02

P64a13v13e51l 53R67a61c62e49k 1989609862575

pánové jak je to s motory, to se vyvíjí v česku nebo německu ?

+1/0
2.1.2015 22:48

P90a91v89e53l 82R55a79c89e12k 1669429882855

už jsem to našel

http://auto.idnes.cz/testovaci-centrum-motoru-skoda-dnc-/automoto.aspx?c=A140626_164547_automoto_vok

+1/0
3.1.2015 0:02

M28a35r44t59i50n 45P54i67s82á26r 6840442684546

tak ty české potřebují turbo, jinak by se ani netočily ..

+1/0
3.1.2015 1:09

J72i41ř56í 68S14c31h38w81a63c53h 8958694288956

no a s tím turbem si pak s konkurencí bez turba vytírají pozadí:-P

+1/−1
3.1.2015 1:45

M52a97r69t23i65n 34P42i26s13á97r 6630152294746

atmosférický motor, to je základ .. :-):-):-)

+1/−2
3.1.2015 2:04

M74a17r54t83i38n 82P47i42s43á61r 6200592144646

je to jejich problém ..

0/0
3.1.2015 2:09

J80e47n89d32a 49K12r69á22s13a 1289206358

Tak v poruchovosti určitě !;-D

0/0
3.1.2015 7:17

J37i69ř42í 92S63c83h56w63a73c18h 8688674868796

žiješ v dávné histórii ....

0/0
3.1.2015 13:36

A62n19t45o59n62í61n 68S60v77o23b75o24d12a 3594623719872

Japonci jedou i bez turba :-)

0/0
3.1.2015 15:02

J44i58ř10í 22S14c49h78w77a63c95h 8398564228796

no jedou, ale v uctivé vzdálenosti za srovnatelným koncernovým turbomotorem .....;-)

0/0
3.1.2015 20:58

A12n51t85o92n33í62n 49S66v50o74b58o56d66a 3774603349932

V teoretických a laboratorních podmínkách vede VW, v praxi jsou Japonci na tom s benzínem velmi dobře :-)

0/0
3.1.2015 22:16

J91i85ř73í 20S66c73h74w23a39c67h 8958664318226

no nejsou na tom nějak zle, ale z hlediska dynamiky v praxi, pokud se tedy bavíme ve vláknu o tom zda se turbomotory "točí, či netočí", tak žádná atmosféra na dynamiku turbobenzínu VW se stejným maximálním výkonem prostě nemá. Asi nejméně zaostává Mazda, ostatní více.....;-)

0/0
4.1.2015 0:45

P48e97t20r 34M38i19c35h98a31l 2310924831512

A to turbo se, prosím, roztáčí čím? Klikou?

0/0
3.1.2015 2:11

M65a47r70t27i52n 68P14i52s81á12r 6230382754716

ne gumovou natáčí..:-):-):-)

+1/0
3.1.2015 2:17

D62a65d66a82k 44P38e35t60r 7461420484518

To bude asi tím, že s turbem se počítalo již při vývoji.

0/0
3.1.2015 6:05

J97e93n69d64a 79K36r25á18s37a 1519216248

Spartak s turbem ;-)

0/0
3.1.2015 7:18

M36a62r77t39i46n 84P80i57s65á55r 6690422484856

nejjepší motory , včetně těch naftových pocházejí z Italiie,

Mercedes, Audi jim to akorát šikovně sebrali ..

0/0
3.1.2015 1:25

M63a57r89t29i15n 31P75i54s74á43r 6870122754966

jeden čas si i Ford tam nechal vyrábět motory ..

0/0
3.1.2015 1:31

J30a48n 29L51i50b40i30c65h 9982888745643

Fabia kupodivu už není takový kostitřas jako Rapid, nicméně laciné provedení a šetření, kde se dalo, se na ní plně podepsalo a zatímco první Fabia se dala krásně vybavit a čalounění v ní nebylo jak z Dacie, současná Fabia spíše připomíná diskontní zboží.

+3/−1
2.1.2015 21:26

P83a82v94e38l 60R31a77c26e77k 1349889312305

četl jsem že má snad velice dobré jízdní vlastnosti

+1/0
2.1.2015 22:14

M45a69r60t28i89n 37P69i86s60á18r 6460142284126

nebo traktror .

+1/0
2.1.2015 22:29

V28í29ť64a 67K24r63u30t48i79š 1260234225197

Co myslíte tím "dala krásně vybavit"? V roce 99 začínala naprosto hola 1.4mpi okolo 280t a i posilovač byl za příplatek. Silnější 1.4 16V byl v základu za 380, tzn. že vybavena fabka s nějakým solidním motorem byla za 450+... To vše při průměrném platu 12.700.

Dnes je Flll s klimou za 240, za 330 ceníkovych máte kombík v nejvyšší výbavě. Při platu skoro 26t.

+8/0
2.1.2015 22:30

J84e96n72d41a 26K98r15á80s78a 1119756708

Už se neplatí "příprava na autorádio "?8-o

0/−1
3.1.2015 7:20

J28a87r13e75k 45K90a19l58i12v58o60d20a 7196343111806

Přesně tak, oficiální ceník prakticky neměl význam, každý kupoval jenom akční verze. Když jsem ji v roce 2002 kupoval, stál Junior 1,2 HTP 260 000, Classic 1,2 HTP 280 000, obě auta úplně holá.

0/0
3.1.2015 12:17

M64a53r47t16i79n 51P72i24s29á91r 6460972474336

Tatra ..

0/0
2.1.2015 20:29

M27a52r93t48i36n 59M54i12k88o16l63á19š60e34k 7860620163

Asi jediná škodovka která se mi libí...  :-) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/%C5%A0koda_110_R_1977.jpg

0/0
2.1.2015 20:10

M25i28l50a36n 40V93o95s29t55r72ý 6839836984914

Je spousta krásných Škodovek... co třeba tahle? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Skoda_felicia_1962_front.jpg ;-)

+4/0
2.1.2015 20:13

P70e34t84r 15M66i70c81h73a56l 2770754461822

Obě jsou krásné. A tu prvně zmíněnou jsem kdysi dokonce vlastnil.

0/0
2.1.2015 22:03

P96a29v26e85l 60H22r76u27s56k20a 9922329565730

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

0/0
2.1.2015 20:01

P92a62v74e70l 13H95r44u38s33k54a 9672259795420

Letos půjde Škoda dal nahoru, protože aktuální modelova rada je parádní. A to se v podobném duchu očekává Superb.

+13/0
2.1.2015 20:01

J67a49n 74N88o56v96á76k 6124684

Nemáte někdo odkaz na porovnání operativního leasingu vs. vlastní auto?  Furt s tím spekuluji. 

Je výhodnější auto koupit, nebo na úvěr, leasing, nebo si ho prostě jen půjčovat? 

Víc jak 2,5 mega nebo 40 měsíčně dát za auto nechci. 

Díky.

0/−3
2.1.2015 19:58

J22i71ř16í 80S45c59h41w62a58c91h 8768294978856

najmi si ekonoma, ten ti to za 100 litrů propočítá a ušetříš trojnásobek ;-) a možná mu vyjde, že taxík by byl nejlevnější....

+4/0
2.1.2015 20:05

J74a78n 11N53o73v73á58k 6694794

V Praze jezdím jen TICK TACK. Super služby za babku. 

Ale třeba na lyže s kamarády tágem přeci nepojedu... .)  tak, ale byla by to zase frajeřina .)))

0/0
2.1.2015 20:09

J79a18n 76D81l30o45u35h79ý 8715335505138

Podle mě jen trolíš.

Pokud ne, tak si prostě kup auto, které se ti líbí. Nevím co řešíš. :-)

+4/0
2.1.2015 20:26

J63a31n 60N84o95v69á95k 6754484

Jak mezi známými prohlásím, že chci auto kupovat, tak půlka nahodí operák a druhá koupi. Chtěl bych mít dostatek argumentů pro tuto diskusi. Vlastně ani tak nejde o to ušetřit .)

0/−1
2.1.2015 20:45

P60e43t81r 74K94o87u12ř32i13l 9533985417

Pokud si ve vatě, že ti nejde o cenu tak co řešíš. Moc tomu nerozumím.Je to úplně jedno. Já jsem přesvědčený že operační leasing má význam pro firmy, kde tyto měsíční splátky, jsou plně nákladovou položkou, nestarají se o nic jen o PHM. Vše ostatní je ve splátce. Každé dva roky vymění za nové auto, omezení jsou možností najetí km ročně. Pokud ti toto vyhovuje i jako soukromé osobě ta si to pronajmi. Když ti to nevyhovuje chceš být vlastník máš na to  kup si auto pro sebe. Já jsem v případě fyzické osoby pro vlastnictví v případě podnikání pro operativní leasing,  to je můj názor.

+1/0
2.1.2015 20:52

J91a97n 13N62o38v95á37k 6784294

Samozřejmě mohu řešit oba případy. Ale beru to spíše na firmu, už kvůli DPH. 

Zajímala mě ale konkrétní čísla... To co popisujete slyším furt, ale kde jsou čísla? .)

0/0
2.1.2015 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.