Diskuze

Mostům na D1 u Ostravy hrozí, že se zřítí, varuje ministr

Pokud stavební společnost Eurovia nezačne řešit problémy s mosty v Ostravě, kterým hrozí zřícení, stáhne stát její bankovní garance. Následně vypíše nové výběrové řízení na jejich opravu. V pořadu Otázky Václava Moravce to řekl ministr dopravy Dan Ťok s tím, že by byl rád, aby stavební práce začaly nejpozději v dubnu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AV

Kdyby takto hospodařily domácnosti , tak náš stát by už dávno zbankrotoval . Neměl by stát dostat pokutu za špatné hospodaření ?

0 0
možnosti
LM

Který Al Capone se teď směje?

0 0
možnosti
VL

Já nevím, ale podle mne se mostní opěry a pilíře zakládají na rostlý teren, nikoliv na zásyp. Pokud by byly na rostlém terénu, tak násyp okolo se může hýbat, ale na konstrukci mostu to vliv mít nebude.

0 0
možnosti
Foto

Vyloučit Eurovii ze soutěží dle současné legislativy zřejmě nelze. Ale ŘSD by určitě mohlo vyměnit TDI.

0 0
možnosti
JR

No jo, Eurovia, dvorní dodavatel dálničních staveb...

0 0
možnosti
JJ

D47 na Polsko je  horší a horší. Jel jsem tam po delší době a nestačil jsem se divit, jak může vypadat nová dálnice po cca 5 letech provozu.. neuvěřitelné. Vyhodit do povětří, vybagrovat a postavit znovu.. Docela jsem spěchal a jedna nerovnost před mostem byla přímo nebezpečná.

Jinak v Singapuru, který se dostal z bažin za 50 let na úroveň nejlepších ekonomik tvrdili, že u nich jsou ministři pouze odborníci, jedině z oboru a s manažerskými zkušenostmi z komerční sféry. (pravý opak ČR). Ale mají pak obrovské platy.  Takže pokud by to ANO u nás zavedlo, možná by to mohlo být dobré.

Je to podle mě rozhodně lepší, než straničtí tuneláři, kteří jednou jsou ministři jedno období toho, pak nečeho jiného. A nikdy nejsou tvářemi voleb. Pak se někde objeví. Jaký byl ministr ministr dopravy za ODS.. katastrofa.

My jsme toho bohužel za 25 let proti Singapuru moc nestihli a rozdíl je taky nulová korupce a nulová tolerance korupce. A ta ČR  rozežírá. 

Jestli je pravda, že podle NKU stavíme dálnice průměrně za 1.3 násobek německé ceny (německá cena za km je jedna z nejvyšších v Evropě, Itálie je mnohem níže) - a kde je kvalita německých dálnic, italských. Kde jsou jejich platy. Něco je hodně špatně. A byl to tunel. To radši nestavět nic - navíc na dluh, tedy s úroky.  A ještě tyto šmejdy.

1 0
možnosti
JR

Jenže ANO by u nás zavedlo pouze přísun "odborníků" napojených na Agrofert (jako to dělá už teď).

0 0
možnosti
Foto

Bylo vidět, že i Moravec si je vědom, že mluví s odbornikem a ne s politikem, co umí jen přehodit spinu na předchozího politika.;-)R^

0 0
možnosti
RP

Hodnotil bych až potom co něco ukáže, ale prostě po zkušenostech co na MD bylo, moc důvěry v něj nemám...

0 0
možnosti
OP

Ťokovi fandím R^ Snad se to pohne k lepšímu

1 0
možnosti

Podle mého názoru firma která odvádí takto"kvalitní" práci by si v budoucnu neměla v Česku ani vrznout.Proč nejde ji zcele diskvalifikovat a vyřadit z možnýdh uchazečů o zakázky

3 0
možnosti
ZB
JT

Nechci vypadat rýpavě, ale který úsek R35 bude příští rok otevřen? Já bych řekl, že ŘSD bude rádo, když dokončí výkupy, získá stavební povolení a začne stavět mezi Opatovicemi a Ostrovem. Nebo mi něco ušlo? Nebo jde o dokončení estakády Opatovice, která je sama o sobě bez navazujícího úseku k ničemu?

1 0
možnosti
DB

Myslí tím zřejmě křižovatku u Opatovic. Sice se dokončí, ale povede jen do pole.

0 0
možnosti