Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnice na Hradec se rozšíří o další dva pruhy. Kvůli silnému provozu

Ředitelství silnic a dálnici chystá rozšíření další velmi vytížené dálnice do šesti pruhů. U úřadů už žádá o povolení na vybudování dalších dvou pruhů u „hradecké“ dálnice D11 z Černého Mostu do Jiren u Prahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T45o74m53a16s 26A46u37g31u96s32t22y37n 6437806981770

Intenzita 30 tisic? To presahuje mimo jine D1 na kteremkoliv useku. V kvalitnim clanku bych ocekaval nejake srovnani, aby ctenar vedel, jaka je uvedena intenzita s jinymi misty...

0/0
8.1.2015 21:34
Foto

P68a63v74e51l 89M32a78k92o70v73e50c 8618195971

A není to málo, Antone Pavloviči...?:-)

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/426291/Absolutni-zakaz-jizdy-kamionu.html

0/0
7.1.2015 0:17

L63u16d82ě12k 24K67a59č44e98r 8356239877174

Ať udělají další část obchvatu a jížní spojku napojí na D11 a nemusejí dělat 3 pruhy .. to by měla být priorita

+1/0
6.1.2015 16:23
Foto

B39r79o73n25i75s45l77a89v 34G64a48b37r12y24š 2672269431

Pamatujte na Braessův paradox. ;-)

0/0
6.1.2015 14:22

F74i80l93i13p 52S45i60r48o40t30e16k 9762529782521

Dnes už je to jedno, ale zajímalo by mě, proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Jižní spojky, v trase uvažované R12. Odpadl by ten špunt, který ani 3 pruhy nezachrání, nemluvě o hlukové zátěži pro sídliště Černý Most.

0/0
6.1.2015 11:56

T84o77m40á12š 21Z54e39m12a34n 3695558314935

Protože jižní spojka je vnitříní pražský okruh a na D11 vůbec nikde nenavazuje.

D11 ústí na vnější pražský okruh a ten s jižní spojkou spojuje štěrboholská radiála.

+2/0
6.1.2015 11:58

F60i69l78i36p 32S12i80r88o18t35e36k 9382649362151

Dobře, ať je po vašem, upravte si otázku na: Proč se D11 nepostavila rovnou jako pokračování Štěrboholské rádiály a návazně Jižní spojky.. A to, že se stavěla dřív než Štěrboholská radiála, vím.

0/0
6.1.2015 12:11

R82o56b21e69r84t 26P46a37c24i32n98a 7444789695421

Původně měla pokračovat dál rovně někam k Žižkovu.

http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JB3102e0_praha.jpg

0/0
6.1.2015 12:34

J95a23n 65S87l70o51v78í54k 3499977630758

Tak abyste se nehádali, D11 měla původně opravdu pokračovat přes Prahu a volně navazovat na D5 (tzv. tengenta západ-východ). Vedla by podobným směrem jako Jižní spojka, ale u Pankráce by přes údolí Vltavy vedl dlouhý a vysoký multifunkční most. Tedy žádný okruh by se nekonal, protože třeba dálnice D8 by navazovala na D3 jako tangenta sever-jih. Naštěstí začal Hitler prohrávat a veškerou výstavbu dálnic po okupované Evropě zastavil a po válce se vrátil zpět český projekt okruhu.

+2/0
6.1.2015 13:14

P51ř13e73m56y27s33l 53L50u22k44á60š 2195432320501

co má společného D11 s Jižní spojkou? 8-o Jižní spojka končí u lanového mostu a je to pouze část vnitřního okruhu, který se v budoucnu hned za lanovým mostem, kde vzniká velká křižovatka, otočí směrem k Malešicím.

0/0
6.1.2015 12:28

Z22u10z13a45n19a 48V91o40l24n98a 1489444162136

A co takhle konecne propojit Hradec a Ostravu? Pripadne Viden a Brno? Na to se ceka jak na smilovani a porad nic...

0/0
6.1.2015 11:15

V12a71c71l30a50v 93M33e49d74e80k 5211352285305

R35 se staví - most přes Hradubickou přibývá tempem cca. 1m za rok ;-D

+2/0
6.1.2015 11:17
Foto

J61i62ř55í 53Š47r10á66m53e45k 3618547369581

Za uherský rok

+1/0
6.1.2015 11:32

J72a58r57e78k 88K47a46l20i71v88o88d92a 7386273711346

Ne uhersky, svetelny rok.

0/0
6.1.2015 22:44

J31i34ř82í 30B71l78a61ž52e94k 4969163461580

BTW Svetelny rok je jednotka vzdalenosti

0/0
19.2.2015 20:50

J35a19r74o23s44l60a90v 27T12a31c87h80o20v89s72k66y 2592190814930

Jezdim tam dost casto a tempo je cca 1m/tyden

0/0
6.1.2015 14:20

O28n24d37ř70e16j 86P92o95k14o83r91n40ý 7105602457782

To není buď a nebo. Nestaví se, protože je příprava staveb v katastrofálním stavu (zastavena Bártou) a hlavně naše zákony umožňují vše protahovat po desetiletí. 

Brno - Vídeň je zastavena např. proto že jihomoravský kraj nemá zásady územního rozvoje, zpracovává je už několik let ... A to je tam řada dalších překážek :-/ Rv

0/0
6.1.2015 11:20

J23i79ř92í 65S80e17i28t12k94o 1489614880882

Ano tři pruhy na D11 budou brzo potřeba a i to na Štěrboholské, jen nechápu, proč se nejprve staví JEN pruhy dva a pak se dálnice předělávají??8-o

0/0
6.1.2015 11:09

O85n44d86ř33e51j 39P21o81k14o16r57n66ý 7935222287392

Stavělo se to v roce 1984 s rezervou uprostřed, doteď to nebylo kapacitně potřeba a stejně potřeba zrekonstruovat i to původní. Takže se tam dálnice (povrchové vrstvy) defacto postaví znova.

+2/0
6.1.2015 11:14

F56i79l58i53p 92S52i79r26o25t23e20k 9942349752661

Zhruba 30 let ty 2 pruhy v pohodě stačily, takže se ušetřila spousta peněz za údržbu. A Štěrboholské odlehčí okruh z Běchovic k Říčanům, takže tam problém nevidím. Naopak ho vidím na okruhu mezi D5 a sjezdem na Barrandov

+1/0
6.1.2015 11:42

J35i14ř17í 28S48e14i17t58k31o 1339964180722

Ano tenkrát to stačilo, ovšem já měl namysli o celou D11, kterou časem napojí na R35, pak zjistí že dva pruhy - (i na nově vybudovaném úseku Poděbrady - Hradec) nestačí. A  okruh z Běchovic k Říčanům bude postaven kdy?

0/0
6.1.2015 14:07

R44o98b85e93r10t 72P48a67c12i44n94a 7424649705171

Ono to je postavene jako 6-tipruh, jen neni dodelana vozovka. Mosty, teleso a vsechno ostatni je od zacatku pripravene.

0/0
6.1.2015 12:38

V37a28c25l56a38v 48M32e61d85e93k 5781342485315

Výkupy pozemků ještě nezačaly???

V tomto úseku se se stavbou 6 pruhů počítalo od začátku, a je jim vyhrazen široký volný pruh mezi svodidly.

+2/0
6.1.2015 11:06

R36e29n94é 43C16v80r26k37a26l 9936619366986

Přesně, to mě také na článku zarazilo. Ostatně dokladem tohoto řešení pro nevěřící je úsek u sjezdu Jirny, kde se projíždí takovým trochu esíčkem - srovnává se před tím právě ponechaný široký středový pás.

Vypadá to, že se někdo chce nakapsovat na zbytečných pozemcích a neví, že existuje dost odborníků, kteří historii výstavby D11 znají.

+1/0
6.1.2015 13:42

J32a69k22u84b 83F42e10i30f12a18r 7509799336229

Stejně všichni pojedou v prostředním nebo levém pruhu:-/

+2/0
6.1.2015 10:08
Foto

I47v98o 10P31e47t98e46r74k24a 4986975587899

No nevím, oproti D1 mi D11 připadá většinou poloprázdná. Než budou rozšiřovat do tří pruhů, mohli by nejdřív něco udělat s tou houpačkou u Prahy v obou směrech.

+1/−1
6.1.2015 10:00

A90l10e12š 30J94a11v49ů98r90e73k 2182939910480

R^

0/0
6.1.2015 11:02

V10a34c21l54a63v 81M67e78d37e25k 5721232365615

ona ve špičkách na příjezdu rozhodně poloprázdná není, pár kilometrů před Černým mostem stávají pravidelně kolony.

Problém ale je co s těmi auty dál, kritické místo je mezi Černým mostem a lanovým mostem, kde jsou také pouze 4 pruhy. (a to se k tomu přidává ještě provoz z R10)

+2/0
6.1.2015 11:09
Foto

I56v55o 22P86e35t52e19r30k10a 4866555787829

Ve všední den asi ano, jak však sám naznačujete, není to patrně problém propustnosti D11, ale navazujících komunikací.

0/0
6.1.2015 11:12

V22a55c34l90a36v 55M60e45d50e12k 5541442755315

problém návaznosti je všude. Kdyby u Říčan pokračoval vnější okruh dál, byl by tím z velké části vyřešen problém D1 před Prahou.

+2/0
6.1.2015 11:15

V21a71c85l57a80v 73M87e52d45e61k 5311682495395

mimochodem, i úsek bývalé "myší díry" navazující přímo na šestiproudý lanový most, který byl v minulých 2 letech přestavěn, byl z nepochopitelných důvodů udělán pouze čtyřproudý

0/0
6.1.2015 11:12

O79n33d34ř98e83j 98P54o33k12o34r45n67ý 7755262157522

Protože to je provizorní řešení stále ještě zdaleka ne hotové křižovatky, bohužel dlouhodobé.

+1/0
6.1.2015 11:16

J66a51n 59S30l96o57v23í38k 3739157940698

On i Pražský okruh mezi Štěrboholskou a Boleslavskou R10 je (podobně jako D11) postaven už pro 6 pruhů. Ale musí být v provozu zatím jen 4, dokud se nepostaví úsek okruhu z Běchovic k D1. Poté bude R1 rozšířena i tady.

0/0
6.1.2015 13:22

P19a72v68e66l 15M31a65t26o77u55š60e75k 5750877688604

Aneb vše pro auta! A pak se každý diví, že mu jich pod okny jezdí stále víc, že už kvůli nim nejde ani chodit po chodníku, natož pak přejít ulici. Ale stát bude muset chtě nechtě jednou začít řešit dopady, které způsobují, nikoli ti, kteří z nich pouze profitují.

0/−11
6.1.2015 9:40

L21á22ď97a 70V46r91a94n79ý 7198298428317

Auta za to nemohou, ty auta řídí lidé.

+1/0
6.1.2015 9:49

J20a94r34o78s13l84a23v 39F64r77a62n54t60i88š74e21k 90B82r53ü18m87m61e26r 1611176333330

Z aut mají prospěch naprosto všichni.

+3/0
6.1.2015 10:08

A26l77e88š 57J85a88v43ů16r81e30k 2802729900740

az na prirodu :-)

0/0
6.1.2015 11:02

A39l94b42e59r52t 20V56l27a82c87h 8366741338422

Samozřejmě ta největší. ;-)

0/0
6.1.2015 13:55

V57a77c72l71a78v 60M95e61d75e30k 5751652265825

vy přecházíte přes dálnici?

0/0
6.1.2015 11:16

J92a89r19o20m62í43r 58P65e82t11l63a23c75h 2984932105313

Mě by zajímalo, kterej ajnštajn vymyslel drahou modernizaci D1, která se komplet rozsekala, bourají se staré a  staví  nové mosty, dávají se nové betonové panely, místo vyfrézování a nového asfaltu a silnice se rozšíří o nějakých 60 cm. Proč už se rovnou nerozšířila na 3 pruhy? Asi spoléhají, že oprava stejně dlouho nevydrží a za 15 let se to bude dělat celé znova....

0/−2
6.1.2015 9:32

R21a64d11e57k 13U57r19b92a39n 4779760294227

Protože rozšíření o pruh by stálo víc než celá nová dálnice.

+2/0
6.1.2015 9:35

F82i86l93i73p 34V92ý77m26o22l89a 1824910938

To je sice pravda, ale 3 pruhy budou velmi brzy nutností. Jsme země ve středu Evropy a jezdí přes nás veškerá doprava. Ať se nám to líbí nebo ne.

0/0
6.1.2015 10:10

A70l17e65š 84J96a67v74ů98r64e10k 2242349880420

ted se dela renovace D1. Jeji modernizace, resp.rozsireni o 1 pruh se planuje jako dalsi faze. Zacnou s tom nekdy po 2020. Nekde jsme to cetl. Proc to nedelaji rovnou ted, to nevim ... .

0/0
6.1.2015 11:03

F98i26l32i64p 80S46i70r27o75t28e11k 9732119322141

Kdyby se konečně postavila R35, tak D1 se podstatně ulehčí.

0/0
6.1.2015 11:58

J97a73r27o65s18l85a11v 37F54r79a19n53t22i28š86e78k 49B44r59ü77m98m89e35r 1121546333530

Protože to je kompromis. kdyby se měla rozšířit o 2 pruhy, tak se začně opravovat tak za 20 let.

+1/0
6.1.2015 10:06

D82a32v66i52d 93B65u36r96s67a 8804568971880

Protože při rozšíření na 3 pruhy už by se celá akce nemohla deklarovat jako rekonstrukce a nebylo by na to možno čerpat dotaze z EU

+1/0
6.1.2015 10:12

J89a70r57o52s11l28a61v 59F80r80a62n13t79i20š21e50k 40B62r74ü54m52m95e31r 1921256983880

Ono je to naopak. Dotace lze čerpat jen na nové, anebo upradované věci. Na čistě rekonstrukce ne. Proto se to vylepšuje. Ovšem na třetí prh by se museli vykupovat pozemky, psát EIA a další byrokracie, což by trvalo roky, možná desetiletí.

+5/0
6.1.2015 10:15
Foto

I86v81a57n 95K24o38p97t17a 5367282901397

Protože na většině délky 2+2 pruhy zcela postačují.

0/0
6.1.2015 10:44

A46l38b67e79r75t 46V72l94a95c96h 8836571198862

"do Jirnů" 8-o8-o8-o8-o???

0/0
6.1.2015 9:29

J26i92ř48í 64E36r11b39e14n 1723984336667

Jirny jako hrady, do Jirnů jako do hradů... nebo Jirny jako ženy a do Jiren?

0/0
6.1.2015 9:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.