Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z českých továren vyjelo nejvíce aut v historii, rostla i TPCA

O více než desetinu stoupla loni výroba automobilů v Česku. Tuzemský automobilový průmysl zaznamenal loni nejlepší rok ve své historii, brány automobilek opustilo celkem 1,277 milionu silničních vozidel. Jde o historický rekord.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A36n62t60o50n76í11n 60S36á63d28l16í17k 7868919393683

To je docela zajímavé,že jim tak ta výroba frčí! Ještě by bylo dobré vědět,kolik se jich prodalo. Je známo,že jsou vyrobeny statisíce nových neprodaných a neprodejných automobilů,které zaplňují obrovské plochy a čekají na likvidaci.Také se prodává čímdál více ojetin,lidi prostě nemají peníze na nová drahá auta a banky na půjčkách velmi nekřesťansky "rýžují" !  Tak jen tak dále,půjde brzy "do kytek"!

0/0
14.1.2015 22:08

B17o47h55d12a97n 17M28a54r66e52k 5335136457494

Dneska se primárně nevyrábí auta na sklad, ale pro konkrétní zákazníky dle jejich preferované konfigurace.

0/0
16.1.2015 11:57

M16a78r19e50k 66J71a11n24e25č32k33a 1447336313721

Spíše by bylo zajímavější, kolik která automobilka prodala v ČR nových aut, než kolik jich vyrobila. Nějaký čas si více všímám jaké značky aut na parkovištích parkují nebo jezdí kolem a zjišťuji, že Hyundajů je fakt hodně. Spíše to vypadá, že se v ČR prodává více nových aut této značky a značná část produkce Škodovky směřuje do zahraničí.

0/0
13.1.2015 23:50

M98a68r24t79i36n 21K44a62r95á69s33e64k 9538313318448

Drtiva vetsina produkce obou automobilek smeruje do zahranici. Jinak skody se v cr porad prodava nasobne vice nez hyundai (2-3x tolik).

0/0
14.1.2015 9:49

P18a12v60e81l 66O10d18r81a88z11i45l 6454409857740

Přitom Hyundaiů přibývá - takže to je vidět. Škodovky už se dlouho spíš obměňují.

0/0
14.1.2015 15:49

M82a83r31t44i78n 34K43a30r69á78s66e73k 9868703118778

Tak jasne ze hyundaiu pribyva, jeste nedavno meli prodeje skoro zanedbatelne a ted se perou o druhou nejprodavanejsi znacku, navic maji vyrazny design tak si jich i lidi vice vsimaji ....

0/0
14.1.2015 16:48

P11a98v25e29l 22Ř26a12p24e71k 7542326439265

Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků.

+4/−9
13.1.2015 17:53

V59í38ť47a 88K70r47u10t10i38š 1760274615957

Prosím konečně o uvedení tech statků, které jsou skutečně potřebné, lidé je chtějí, jsou ochotni za ně zaplatit, ale přitom na trhu chybí proto, že se vyrábí auta (které ovšem lidé taky chtějí a utrácí za ně, tudíž pro ně představují hodnotu).

+9/−2
13.1.2015 20:09

M30a50r18t11i40n 44K67a80r25á73s80e83k 9168253658188

Muzete nejake vice rozvest tu svoji oblibenou "uzemni podporu" - sirsi cesty kvuli masovemu automobilismu nezaberou o moc vice uzemi nez sit cest ktera by musela aspon pro kola a autobusy. Navic kdyz se to uzemi nejak financne ohodnoti (zpravidla jde o pozemky v hodnete jednotek korun za m2 za ktere pak stat zaplati nasobne vice cca 100 kc/m2) tak je to porad zanedbatelny zlomek z toho co stat vybere na spotrebnich danich z phm (a ty pouzije napriklad na duchody apod).

0/0
14.1.2015 9:46

M40a16r96t34i44n 40K70a21r71á40s69e10k 9638113978858

Hlavni prinos automobilismu jako podpurneho odvetvi je v tom, ze lidem vyrazne zkracuje dobu nutnou k cestovani a ti se pak muzou venovat dele tvrobe dle vas skutecne potrebnych statku.

0/0
14.1.2015 9:48

A51n94t64o16n93í30n 46S31á13d81l90í57k 7318259883623

Hlavní přínos automobilismu je,že už není ani kde parkovat,takže ta doba k cestování - to bych ještě bral,ale hledat místo na zaperkování je už větší problém!

0/0
14.1.2015 22:13

A92n84t72o68n86í54n 97S94á16d76l40í28k 7718379203243

zaparkování

0/0
14.1.2015 22:14

M20a79r85t29i72n 70K53a33r22á76s87e23k 9378873308248

S parkovanim jsem mel problem akorat v praze kdyz jsem chtel parkovat zadarmo nebo v centru brna kdyz to melo byt zadarmo..... jinak dost v pohode

0/0
15.1.2015 9:00

J18a53n 21H11o17r23s23k81ý 2186190177975

Troufám si tvrdit, že je rozdíl mezi pojmy "česká továrna" a "továrna v Česku". To jen k tomu titulku.

+7/0
13.1.2015 17:16

L24a68d89i83s20l62a46v 16K15v18a75s73n21i11č25k62a 1423317173925

A v čem ten rozdíl spočívá ?

0/−3
13.1.2015 18:26
Foto

P49a51v97e57l 29M65a13k18o71v71e16c 8908615431

Ve vlastnictví těch továren. "Továrny v Česku" (myšleno automobilky) patří zahraničním investorům...

+1/0
14.1.2015 15:00

A26l24e61š 28L32e52w76i66c76k11i 5485129341438

Rozdíl je bohužel obrovský...

+6/0
13.1.2015 19:05

J11i21ř66í 55S76c85h89w30a29c47h 8848624438806

ano rozdíl mezi fungující "továrnou v Česku" a krachující "českou továrnou" je díkybohu obrovský.....;-)

0/−1
13.1.2015 23:30

D12a95v46i14d 66P30r48a80ž45á28k 6684882702956

A co teprve korunové zisky R^

0/0
13.1.2015 17:13

J41a80n 27Š27t11e83f38a70n 9941345161667

Jak příjemně se čtou pozitivní novinky. Jen tak dál ;-)

+2/−1
13.1.2015 17:11

P40a33v41e98l 83Ř67a24p33e94k 7972516649305

Na tomhle není nic pozitivního, protože automobilismus je dnes hlavně Potěmkinovou vesnicí naší pseudoekonomiky. Všechno se hýbe sem a tam, nadělá to spoustu randálu, spotřebuje spoustu zdrojů, ale ve výsledku nic nevzniká. Většina aut vozí vzduch a jednoho panáčka.

+2/−6
13.1.2015 18:04

V76í79ť71a 84K19r57u26t11i59š 1330734535817

Ano, nic vlastně nevzniká. Za to vozeni vzduchu lidé utratí statisíce za nové auto, další peníze zaplatí za servis, palivo, pojištění, a jen tím živí další desetitisíce lidí jen v ČR. Mobilita v cestě za prací nebo turismus je také zanedbatelný.

+2/−1
13.1.2015 20:13

J25a63r11o21s18l42a71v 95M41e24d15u93n37a 6892858377590

a hlavně, lidé v automoto průmyslu, to jsou v podstatě žebráci...:-)

0/0
13.1.2015 20:19
Foto

M17i84r29o74s45l63a60v 89S32t49e96i18n23e32r 6808744203235

Tak, tak... chudáčci půjdou raději za číšníky nebo vrátné....

0/0
13.1.2015 22:24

M42i18l41a96n 39K56r86á14l 8833398691131

Doufám že výkon se nezastaví a ekonomika půjde nahoruR^

+1/−1
13.1.2015 16:19

P63a87v21e72l 94Ř23a46p95e94k 7872646579565

Vždycky si vzpomenu na USA a rok 2009, tam šla ekonomika tak nahoru, že lidi přišli o barák, neměli co jíst, ale hlavně že jim zůstalo auto ;-D

+1/−3
13.1.2015 18:13

A51n48t56o44n15í90n 71S55á24d75l24í26k 7988529323443

Nevím jak výkon,ale výroba se zastavit nemůže,je na ni navázáno příliš mnoho lidí - dodavatelů a mnohde by to postihlo i ekonomiku dané oblasti!

Výrobce nemůže prodat všechna vyrobená auta,skladuje je na obrovských plochách pod širým nebem a po dvou letech je to pouhý šrot!

Za normální cenu neprodejné a zlevnit nemožné!

  Nevíte náhodou někdo,jaká je výrobní cena takové škodovky SuperB?

0/0
14.1.2015 22:24

Host

;-(:-P

+1/−3
13.1.2015 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.