- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je docela zajímavé,že jim tak ta výroba frčí! Ještě by bylo dobré vědět,kolik se jich prodalo. Je známo,že jsou vyrobeny statisíce nových neprodaných a neprodejných automobilů,které zaplňují obrovské plochy a čekají na likvidaci.Také se prodává čímdál více ojetin,lidi prostě nemají peníze na nová drahá auta a banky na půjčkách velmi nekřesťansky "rýžují" ! Tak jen tak dále,půjde brzy "do kytek"!
Dneska se primárně nevyrábí auta na sklad, ale pro konkrétní zákazníky dle jejich preferované konfigurace.
Spíše by bylo zajímavější, kolik která automobilka prodala v ČR nových aut, než kolik jich vyrobila. Nějaký čas si více všímám jaké značky aut na parkovištích parkují nebo jezdí kolem a zjišťuji, že Hyundajů je fakt hodně. Spíše to vypadá, že se v ČR prodává více nových aut této značky a značná část produkce Škodovky směřuje do zahraničí.
Drtiva vetsina produkce obou automobilek smeruje do zahranici. Jinak skody se v cr porad prodava nasobne vice nez hyundai (2-3x tolik).
Radovat se z prodeje aut, pokud ostatní odvětví dál živoří, může jen člověk mdlého rozumu. Těch popelnic je dnes všude už tolik, že jakákoli další nepředstavuje vznik žádné hodnoty, spíše škody. Automobilismus je jen podpůrné odvětví, samo o sobě neprodukuje žádnou novou hodnotu, avšak výrazně spotřebovává zdroje. K prosperitě se nelze prošlapat skrze pedál plynu. Automobilismus je mohutně subvencován státem (jedna z největších podpor je podpora územní), za současné situace výroba více aut znamená o to méně výroby skutečně potřebných statků.
Prosím konečně o uvedení tech statků, které jsou skutečně potřebné, lidé je chtějí, jsou ochotni za ně zaplatit, ale přitom na trhu chybí proto, že se vyrábí auta (které ovšem lidé taky chtějí a utrácí za ně, tudíž pro ně představují hodnotu).
Troufám si tvrdit, že je rozdíl mezi pojmy "česká továrna" a "továrna v Česku". To jen k tomu titulku.
A v čem ten rozdíl spočívá ?
Jak příjemně se čtou pozitivní novinky. Jen tak dál
Na tomhle není nic pozitivního, protože automobilismus je dnes hlavně Potěmkinovou vesnicí naší pseudoekonomiky. Všechno se hýbe sem a tam, nadělá to spoustu randálu, spotřebuje spoustu zdrojů, ale ve výsledku nic nevzniká. Většina aut vozí vzduch a jednoho panáčka.
Doufám že výkon se nezastaví a ekonomika půjde nahoru
Vždycky si vzpomenu na USA a rok 2009, tam šla ekonomika tak nahoru, že lidi přišli o barák, neměli co jíst, ale hlavně že jim zůstalo auto