- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kecy. Prodalo se více českých potravin, protože je to "IN". Každou chvíli z televize vyskočí nějakého řetězce, že oni mají nejvíce českých potravin, které lidi naprosto milují a musí mít. Navíc se do tohoto kolotoče přidal i Kaufland. Takže pan Jurečka si své odhady může strčit do ... Nic z jeho 30 milionové kampaně jsem nikdy neviděl.
Takže v rámci kampaně si v průměru každý občan ČR koupil české potraviny v hodnotě 10,-Kč. To je fenomenální úspěch, když takovýto průměrný občan denně spotřebuje potraviny podle mého skromného odhadu v hodnotě řádově desítek až stovek Kč.............
Věří ještě někdo, kromě lidí z ministerstva zemědělství, že se prodalo kvůli této kampani více českých potravin?
Za 32 milionů jsme se dozvěděli, že Češi rádi soutěží a to i ti, kteří kupují české potraviny
Dělají jakoby by se české potraviny neprodávaly ... takže reálný nárůst bych viděl max. v řádu milionů, což je při 32M nákladů skutečně "úspěšná" kampaň. Ale pan ministr zapomněl říct jednu podstatnou věc, kampaň byla úspěšná jen pro tvůrce reklamy a subjekty, které se na ní podílely ....
Tak dříve to ale bylo opačně, udělala se kampaň za 100 mega a prodalo se za 32 mega ... Tomu říkám znatelný posun dobrým směrem!
Jestli se ovsem zjisti, ze se nic navic neprodalo a jen prisly karticky od lidi, co si uz zbozi kupovali, doufam, ze ty prachy da do rozpoctu zpatky ze svyho..
A pak tu mame lidi, co si koupili, ale karticku neposlali....