- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ukončit smlouvu s takovou bankou je otázkou vteřin. Dnes už na chytání ptáčka nehrajeme.
Tak tohle "PR" je zřejmě jejich totální konečná
takovej cucák šéfem banky?...
co od něj chtít za zázraky...
Mimochodem, od počátku mi tato politika RB nebyla zcela jasná... Podobnou banku už kdysi koupili od Kellnera (e-bank), aby ji následně zrušili a udělali z ní jakýsi (na oko) bezplatný účet... A pask zakládají téměř stejnou Zuno...
To byly ty reklama s tím úchylem v teplákách??? Se nedivim, že se jim nedaří...
Dočetl jsem jenom k tomu, že to je jakýsi startup. Banka? Start up? No co tam hulej?
Chápu, že když banku přivedl do krachu, tak nic rozumného říct nemůže, ale takovéhle nesmysly ... nedivím se, že jsou, kde jsou, když mají takový management.
To jsem rad za skvelou zpravu, ale pro jistotu jsem polovinu uspor v ZUNU presunul jinam, clovek nikdy nevi..ja vim je to pojistene ale pak se to jeste dost dlouho vlece nez se cloveku penize vrasti a navic se ztratou o uroky z te doby.
"Lhůta pro výplatu náhrady vkladů je stanovena zákonem na 20 pracovních dní od data vyhlášení platební neschopnosti. Tyto pravidla platí pro tuzemské banky. V případě pobočky zahraniční banky, se lhůty řídí pravidly platnými v zemi sídla mateřské banky (v rámci EU je tato lhůta stanovena také na 20 pracovních dní)."
Titanic se potápí, ale na horní palubě se ještě tancuje
No nevim. Podle toho jak se ten borec vyjadruje, bych mu nesveril ani korunu. 1.3mld v uverech je uplne nic. To jim nemuze vydelat ani na najem.
az na to ze najem neplati temer zadny, pokus nad nemyslite jedinou pobocku v Pze a naklady na hosting serveru