Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové šrotovné: stát chce platit za likvidaci auta

Už nebude potřeba koupit nový vůz, stát hodlá přispívat na sešrotování toho starého. Kde na to vezme? Z poplatků za převod další kategorie ojetin

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R22o92m75a53n 93E83n97d41e57r76s 4175265125

Nehodovost není o autě, ale o řidiči!!!! Zase nás chtějí donutit koupit nový ,,vomydlený mejdlo" plný elektroniky, který v případě poruchy můžete akorát zamknout a odejít. Je to jen lobby pro automobilky, ,,páteř" naši ekonomikyRv

+3/0
1.2.2015 22:34

J91i49ř28í 40E61r28b16e15n 1693144726927

Kdo vás nutí??? 8-o

Jde o příspěvek na likvidaci sterého nepojízdného auta naplňujícího definici autovraku, nejde o příspěvek na nákup nového vozu!

0/0
4.2.2015 10:32

J45á82n 22G48u15l62a 1899461217779

Jedná se o amorální dodatečné zdaňování občanů. Nic víc.

+1/0
1.2.2015 18:30
Foto

V42l29a46d57i37m26í69r 55V40o28l78k21o 6740392857459

Další okrádání lidí....ničit funkční vozy, zbytečně a uměle zvyšovat spotřebu...a zase něco dotovat. Daně jsou naše prachy, vy gauneři.Rv ...nerozhazovat a investovat...ne prožrat.:-/

+2/0
31.1.2015 21:44

J15i27ř93í 85E51r87b13e60n 1583114846917

Přečtěte si laskavě článek. Nejde o ničení funkčních vozů, ale o příspěvek na likvidaci těch nefunkčních!

0/0
4.2.2015 10:33

P51e24t27r 78G89a23z16d98a 6928132899897

patřím do kategorie nad 15let ..... mam toyotu carinu e kombi 1.5 79kw a vubec si nestěžuju. Místa Dost pro 5 lidí ..... motor bete teď v zimě popojížďky po městě cca 7.6l/100 dalkove cca 6.5 , dynamika porad slusna ..... opravy za babku .... vse funguje, tak proc bych mel takovy vuz vymnenit za 1500 jen aby mel nekdo radost?

+1/0
31.1.2015 21:24

P45e23t73r 53G24a34z17d81a 6618682579717

oprava 1.8 79kwat .... preklep

0/0
31.1.2015 21:41

J52i34ř35í 53E25r85b98e35n 1403764146257

Nikdo to po vás nechce, přečtěte si laskavě článek a ne jen titulek!

0/0
4.2.2015 10:33

P10a98t30r61i32k 85S51v11o36b14o50d37a 3249581466335

... i když s auty nejezdí, mají vysoké emise....

+2/−1
29.1.2015 14:27
Foto

M92i13c40h81a66l 55H36r65u87b61a83n 2176140648589

Proč bych měl likvidovat svou 16 let starou Felici 1.6 na LPG (Euro 2). Silniční daň je prominuta. Palivo stojí jak benzín v 90. letech.

Emise jsou nižší než u mnohých novějších aut na benzín/naftu. Tohle není příspěvek na ekologii…

Viz Uhlíková stopa LPG v porovnání s jinými palivy

http://www.primagas.cz/ke-stazeni/proc-lpg/files/download/uhlikova-stopa-lpg/

+3/0
29.1.2015 10:12

J68a19r57d53a 24H14o55f59m75a27n55n 4440475834

ne že bych ti to přál - to ani náhodou, ale jak myslíš máš velkou šanci při srážce s novým autem přežít či alespoň s malými zraněním vzájemnou srážku ?

0/−3
29.1.2015 12:34
Foto

M96i39c65h49a74l 42H37r46u31b58a53n 2726640728699

Prohnilá není. Záleželo by na úhlu srážky a rychlosti. Ale obecně asi takovou jako bych jel vlakem a na můj vagon spadl most.

+2/0
29.1.2015 12:52
Foto

M12i43c96h71a54l 81H28r65u15b31a29n 2466530648649

Internet poskytuje řadu názorných ukázek. Ovšem srážky s kamiony jsou smrtící v jakémkoliv vozidle.

Viz https://www.google.cz/search?q=nehoda+felicia&tbm=isch

+2/0
29.1.2015 12:57

O20l21d87ř80i89c32h 27G67l38i31t31z31n87e97r 2982510495

Není to zase tak hloupý nápad, možná by zmizelo spousty vraků ze sídlišť a ulic.

0/−3
29.1.2015 7:53

J81a88n 72V82e57l71i92z 3129787722590

4 tácy dá stát, 40 přidají automobilky v rámci cenové války a ono to nějak půjde. Itálie šla ještě dál. Prostě stará auta zakázala. Zatím rok výroby 1993 a starší.

+1/0
28.1.2015 19:50

J27i55n94d83ř81i65c48h 42Š83k82o82p47e83k 4755681500325

chce je zakázat, jak to dopadne, pokud by zákaz někdo napadl u soudu, bude zajímavé. Protože pokud jednou něco bylo schváleno do provozu, těžko to zakázat jen proto, že chceš

+4/0
31.1.2015 18:44

F59r39a66n16t79i79š64e63k 90N81o62v49o94t77n20ý 3584665498821

To si zase soudruh Bureš otevře novou firmu.

+2/−1
27.1.2015 20:22

J36i47n49d31ř59i66c66h 65Š98k51o87p17e88k 4305691520485

8-o8-o ;-D

0/0
31.1.2015 18:45

J15o53s47e75f 40H29o89f83f85e91j 8880153712872

-kdo vlastni největši firmu se šrotem a jak je navázán na kamarádíčky ve vládě?

+1/0
27.1.2015 13:47

S27t35e85p24a84n 19T18o17t49h 8238239655228

Uff, jeste ze sem jeepa koupil vloni ...

+1/−1
27.1.2015 10:14

M12a73r72t28i34n 35D71o53l23e12j16š94í 1281592478739

Velkou část problémů, kterou stát "řeší" by vyřešilo podstatné zvýšení minimální mzdy.

+5/−6
26.1.2015 17:14

M73a76r60t36i63n 70P80e13c16i84n43a 4401973

Spíš její úplné zrušení.

+6/−6
26.1.2015 18:32

J14i34n61d74ř17i87c19h 22Š72k63o79p10e43k 4145331780285

Koukám, že i Idnes se chová odpovědně.

Recykluje články ;-D

+3/0
26.1.2015 16:39

S65t59a69n42i75s45l61a38v 57C41h92y69t22r49a 3904403547199

Ekovýpalné již na Euro 3? To si dělají pr..? Tady očividně nejde o nějakou ekologii, ale o to, jak z lidí tahat další peníze.

V dopravním fondu je v současné době kolem 1 miliardy, ale z toho se hold nebude nic posílat na doprava, ale pošle se to na zelenou úsporám, kde si někdo zadobře zateplí barák atp.

Tohle je normální vydíračka. Jednou je auto můj majetek a podle toho si i s ním naložím, i kdybych si ho měl dát na zahradu ke slepicím. Zkuste si zajet na šroťák a chtít papír o likvidaci. Dostanete ho pouze v případě, že jim tam necháte kompletní auto! Vaše auto, co bylo kupované za vaše paníze. ;-€

+6/0
26.1.2015 14:52

J77i53n30d20ř71i37c61h 10Š23k80o35p29e65k 4575331860285

tak co je kompletní autovrak definuje zákon o odpadech. 100 % stav to být nemusí

0/−1
26.1.2015 16:39

M82a69r64t37i87n 10H45a58v55l26í51k 4600235877683

A kdy to schválí. Mám tu jedno fávo co mu v březnu končí STK. Že bych ho nechal zlikvidovat za peníze ;-D

+1/0
26.1.2015 12:06

M88a94r55t34i97n 54P87e42c80i74n31a 4801133

Těm levičákům už definitivně hráblo.

+11/−2
26.1.2015 6:38

L38u74k45a45s 34N30e17m70e89c 7809880532844

Nejak jsem nepochopil jak me ma prispevek 4.000,- primet k nakupu auta za 350.000,-  ... kdyz si doted to auto nekupuju proto, protoze na neho nemam penize.

+18/0
26.1.2015 2:16

D61a25v21i19d 48P98e92t66r 7400706110985

Myslím, že se to týká spíše motivace pro likvidaci vraků, neý pro koupi nového auta.

+4/−2
26.1.2015 5:04

J88i72n94d37ř83i62c66h 28Š42k29o80p79e15k 4355921790975

taky mě to hlava nebere. Vraku se každý rád zbaví, protože pokud to nejezdí, jsou s tím akorát problémy

+3/−1
26.1.2015 16:47

J98i24ř65í 79E23r92b71e30n 1703354326867

Možná by to chtělo přečíst si článek ;-)

+5/0
26.1.2015 12:04

J13o43s46e45f 57G22a42z15d27í32k 7351526416440

Koupil jsem si novou C3 vyrobenou  v r 2009.Většinu jezdím starší Kiou. Abych na ni najezdil co nejvíce než ji odhlásím Jelikož C3 zatím používám jako náhradní vozidlo tak se mi na ní zatím podařilo najet 15 000km. Jelikož tyto auta vyrobené v r 2009 mají emisy E 3. tak bych měl podle návrhu dát toto auto sešrotovat. Jsem důchodce 79let.

0/0
1.2.2015 15:19

V40l14a23s16t23i68m40i56l 45F28i75a79l32a 1162221364

Dobre by bylo, kdyby zamestnanci si praci vydelali na nove auto tak jako v jinych statech

+14/−1
26.1.2015 0:44

T43o40m95a31s 76F46e68j89f44a66r 6647928952439

Jak to souvisi se clankem?

+1/−2
27.1.2015 16:11

M54i70r60o37s89l66a22v 25K73o76n66e56č97n28ý 7690770883350

No tak třeba tak,že v porovnání s tzv. západní Evropou máme starý vozový park.Pokud si lidé nevydělají těžko si budou kupovat zrovna nové(novější)auto když jim starší auto slouží.

0/0
1.2.2015 21:45

M92a90r87t93i55n 20K67o92z45á32k 4704550139477

Ano. To by bylo skvělé! Padesát let se tu prožíralo, takže jen co ti zaměstnanci doženou, budou mít příležitost.

0/−4
27.1.2015 21:50

J60o11s72e15f 28G94a26z55d23í27k 7651286636290

Zaměstnanci 50let prožírali státní kasu tak, že stát měl zadlužení 0 kčs. Ovšem  stačilo jen pár let kapitalismu a je rozkradené všechno a zůstavají jen bilionové dluhy

+4/0
1.2.2015 15:29

S48t49a29n66d77a 38C10h14v55o60s24t 1502698

No tak mame tretinu aut starsich 15 let. No a co? Zeptal se nekdo, kolik km ta stara auta najedou oproti tem novym? Je to take tech odpovidajicich 35%? Vsadim krk, ze je to podstatne mene. Proc by mel honem kupovat nove auto 70lety duchodce, ktery se svou udrzovanou 16 let starou Feldou najede rocne 3000 km po nakupech a po doktorech?

+23/0
25.1.2015 19:46

V95l31a88d54a 28S72i29m95o96n54i64k 3599933183475

I při malém nájezdu ta stará auta vyprodukují valnou část exhalací, nevyhovují ani omylem z pohledu bezpečnosti. To už je dobrý důvod na likvidaci. Ale tato by neměla být s příspěvkem státu, to je vyhazování peněz oknem.

0/0
28.1.2015 21:21

P76a69v37e37l 55R47o54s94e13c14k77ý 6746475551559

Jak vás ta stará felda prosím ohrožuje? Co je to pohled bezpečnosti? Když z toho nic nepadá, tak koho to ohrožuje?  Šestnáct let stará felda může být v lepším stavu, než auto o mnoho let mladší. Kde vezme ten důchodce peníze na nové auto? A proč by si měl na těch pár kilometrů týdně kupovat nové?

O ekologii tu přece vůbec nejde. Hnacím motorem podobných rozhodnutí jsou JEN PENÍZE! Ekologie je jen zástěrka,

+5/0
29.1.2015 9:07

P22e89t76r 34P30a33v33l72a47t54a 7446330517941

Kdyby lidé na nová auta měli, tak si je koupí, nikdo nebude jezdit ve staré plečce, pokud má alternativu. Jen další nesmyslný návrh, stejně, jako všechny ostatní "eko".

+28/0
25.1.2015 19:16

J64i16ř82í 29E62r37b84e32n 1853934316507

Ten návrh se týká příspěvku na likvidaci vraků, ne na pořizování nových aut...

+1/−6
26.1.2015 12:05

J36a85n 49S50v97e80t50l50i42k 8737819689879

Nekoupí, protože nejedou a mají větší spotřebu. Měl jsem Octavii 1.9 TDI 66kW (žádnej závoďák), ale jezdil jsem s ní za 4 litry nafty na 100km po silnicích první třídy a občas i dálnice, na pětku to jelo od 50 do 130km/h. Dneska se 1.6 TDI musí vytáčet, papírově to má výkon větší, ale při stejném stylu jízdy spotřeba o 1,5 litru větší. Na první koktu nedám dopustit a novou 1.6 bych si nekoupil.

+2/0
30.1.2015 12:58

M23a52r96t89i81n 21K24u13ř98í47t96k93a 6557846278695

Svého 11 let starého auta se jen tak nevzdám. Je to atmosferiský nafťák (bez turba), který bez problémů stráví i aušusovou naftu. Pojede hůř, ale bez újmy. Zato když dáte naftu s povinnou biosložkou do nového auta, tak po pár desetitisících kilometrů odrovnáte commonrail a hned lítají desetitisíce za opravy.

+12/0
25.1.2015 19:06

M88i14l82o13š 79S96e47t33í95k 3569629814100

A o to přece jde ;-)

+6/0
25.1.2015 20:41

K62a89m34i23l 41Š48k83o87p 5420143812175

Až budu mít na výplatu tolik, co ten čičmunda co tohle vymyslel, tak si koupím nové auto každých 5 - 8 let...

Takhle máte bohužel smůlu...

;-€

+14/0
25.1.2015 18:52

M46i36l48o51š 55S52e95t32í80k 3529699984650

Tady je opět vidět, jak jsou moci páni odtrženi od skutečného života.

+5/−2
25.1.2015 20:42

J17i26ř15í 73K92r35u58t41i13l 2460564720798

Ideální by bylo pokud by se spotřebiteli podařilo namluvit aby se vše odbývalo jako v Módě, výměna modelu každého čtvrt roku, jaro, léto, podzim, zima. To by nám banky, leasingovky, a na konci exekutoři pěkně nabobtnali. V každém novoročním vyhlašování o celosvětově nejbohatšího by tyto Banky a na konci Exekutoři odsunuli Bila Gatese na bramborové místo.

Mince má dvě strany, výše příjmu občana díky konglomerátu banky, leasingovky, exekutorské úřady a tvořivé dílně mládek & Co. by příjem na občana, nás posunul na poslední místo.

Za Eskymáky.

+2/0
25.1.2015 17:29

J23i45ř43í 81V55o98t10o94u42p69a97l 6807509145654

Jo. Dám si zlikvidovat auto staré 15 let, s najetými 200 tisíci, dostanu 10 tisíc a koupím za 100 tisíc ojetinu z Německa, 16 let starou, která bude mít na tachometru 100 tisíc, ve skutečnosti 250 tisíc. Kšeft jako noha.

+9/−1
25.1.2015 17:18

A59l29e19x30a34n56d33r 32K77o24s49t77k33a 8742438896904

A zaplatíte za převod "neekologické ojetiny" 10 tisíc. Fakt se to vyplatí.

+5/0
25.1.2015 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.