Diskuze

Nízkonákladové aerolinky hlásí v Praze rekord. Prvenství udržely ČSA

Obliba nízkonákladových leteckých dopravců dosáhla na Letišti Václava Havla nového vrcholu, stejně jako v celé Evropě. Letělo s nimi loni třicet procent všech cestujících na Ruzyni, což je nejvíce v historii. Jejich podíl dlouhodobě ještě poroste.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tradiční letecké společnosti se budou muset smířit s tím, že čím dál víc cestujících chce platit jen za přepravu z A do B a nechce platit dalších +1000 za jídlo v hodnotě sotva +100.

1 0
možnosti
RL

R62a86d58e45k 75L77a55n71č

28. 1. 2015 8:32

SmartWing je v podstatě Travel Service pod jinou značkou :)  S obojím lítají čeští "koupáci" hlavně k moři :-)

1 0
možnosti
JK

J23a39k96u66b 13K84o74r87e60c

28. 1. 2015 15:57

Ne v podstatě, ale smartwings je travel service. Je to jejich obchodní značka, pod kterou provozuji pravidelnou dopravu.

0 0
možnosti
RL

R57a72d27e66k 75L15a40n79č

28. 1. 2015 8:32

SmartWing je v podstatě Travel Service pod jinou značkou :)  S obojím lítají čeští "koupáci" hlavně k moři :-)

0 0
možnosti
VJ

Nadpis budí dojem,že ČSA je nizkonakladova

3 0
možnosti
GS

Servisem určitě.

17 0
možnosti
GS

To že SmartWings nezařadí do lowcost neznamená, že jejich úroveň servisu a péče o zákazníka nepatří do období pravěku.

2 0
možnosti
VH

Letěl jsem s nimi do Říma a zpátky a na tak krátký let mi servis přišel odpovídající. Nějaký pohárek džusu jsme dostali, takže žízní jsme netrpěli, z bodu A do bodu B nás dopravili včas a v pořádku. Nevím, jakou si představujete péči o zákazníka, ale v našem případě proběhlo vše standardně, při cestě tam i zpět. Péče o zákazníka se nijak neodlišovala od jiných aerolinek. Možná jste zrovna chytil nějaký špatný let.

4 0
možnosti