Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA přesune část byznysu do ciziny. Spustí linky z Německa či Francie

České aerolinie zkusí více vydělávat i na jiných cestujících než na těch, kteří létají z nebo do Česka. Nově začnou létat například mezi Německem a Itálií. Do nového byznysu se pouští především s turbovrtulovými letadly ATR. Důvodem velkých změn v letovém řádu je velký úbytek cestujících mezi Českem a Ruskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67e71t81r 86S45k67o23k19a14n 3319509713729

Zameruje se na trasy kde je zadna nebo minimalni konkurence. Sice nejsem ekonom, ale mam pocit ze ta konkurence tam neni z nejakeho duvodu.

0/0
17.2.2015 19:51
Foto

P52a83v21e22l 18M41a91k48o47v80e17c 8148845341

Pořád mně ještě nikdo zodpovědný neodpověděl, kam se přesune ten byznys s horkovzdušným balónem...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/−1
10.2.2015 19:25
Foto

S23t50a43n15i50s51l62a88v 89T78e19s26a78ř 9727724952714

ČSA se podle své geniální strategie brzy stáhne do Ulanbataru s jednou mezinárodní linkou týdně do Irkutsku. ;-D;-D;-D

+1/0
10.2.2015 18:32

J18a22n 61Č76e25k25a53l 7769225784244

Nevíte někdo, jak velký je rozdíl v nákladech mezi vrtulovým a proudovým letadlem?

0/0
10.2.2015 15:26

R36a79d42e48k 64J60a18n33a78t17a 9985386664112

Vrtulové je na oskm dražší, ale ne primárně proto, že je vrtulové, ale proto, že je menší.

+1/0
10.2.2015 18:27

M42i58c32h28a61l 81P32a68v18l43á18t 9233263114879

Zhorseni sluzeb, podivne destinace,.. konec se blizi.

+4/0
10.2.2015 14:48

V65a88c35l96a84v 75W20a63n82d45e46r33e18r 8448626849422

Svou vernostni kartu jsem prestal používat v době, kdy Jarda Tvrdik prevzal rizeni CSA jako muj maly protest proti korytářům z CSSD a proti sesazeni bývalého reditele, který mel CSA v poradku a v zisku a ja byl dokonce i tak nejak hrdy na nase CSA. Vic jsem jako pasazer udelat nemohl, ale takovyto osud jsem tedy CSA nikdy nepral. Ovšem tohle není osud jen CSA. Vladnouci garnitura prevzala moc s vykrikem, ze takhle jak to slo doposud s Kalouskem, tak takhle ne, pry je tady spalena zeme a jako další krok odvolala ještě vetsi počet manageru ve statnich firmách, jako kdy udelali jejich predchudci. Tedy....dokážou to delat ještě hur.

+1/0
10.2.2015 14:39

J54a76n 86K57o52b44ě63r55s94k73ý 1960206791553

Zavazadlo jen 15 Kg ? Je vidět, že se z ČSA stává pomalu, ale jistě nízkonákladovka. Tohle jim jen vyžene další cestující.

+2/0
10.2.2015 13:17

P26a98v19l62a 16H21r71a76d75i45l73o56v17a 3977981851324

Kdyz se podivam na ty tarifni tridy a podminky pro zavazadla, tak napadne pripominaji podminky Travel Servisu..... vse bezi, jak je naplanovano. ;-)

+4/0
10.2.2015 13:22

J83a35n 72H60a41v67l43i88n12a 9764546499213

no a nemohlo to byt uz pred lety a my bychom usetrili? Stejne to bylo uz tenkrat jedine schudne reseni.....nebo zrusit jako Sabenu a znova jako Brussels Airlines

0/0
10.2.2015 14:32

P64a68v19e48l 35Z52a61t28l62o74u78k47a64l 1246799758985

Posledních 5 let funguje ČSA způsobem POKUS-OMYL. Bohužel drtivá většina pokusů končí právě tím omylem. Myslí si, že když budou omezovat standard a služby, tak že jim to sníží náklady. Ovšem asi nedomýšlejí, že jim to ubere také zákazníky. Obchodní cestující, tedy ti, co přinášejí dopravcům nejvíce peněz, potřebují každodenní spojení do dané destinace a nejlépe ráno tam a večer zpět. Pokud má dopravce spojení jen pár krát do týdne, tak to uspokojí maximálně turisty, pro které je nejdůležitější cena. A tím pádem se takováto linka stane pro dopravce ztrátová a bude po pár měsících opět zrušena.

+5/0
10.2.2015 13:10

Š89t97e87f75a97n 34F57r70i89č35a 7582318483776

Ode zdi ke zdi. Bez sebemenšího náznaku jakékoli koncepce. Tady se ukazuje, jak bezhlavě nepromyšlené bylo v minulosti opuštění tuzemských letišť Brno a Ostrava. Oni si snad opravdu myslí, že na ně venku někdo čeká s otevřenou náručí.Rv

+8/0
10.2.2015 12:53

V82á74c98l89a33v 44P51a38v89l47í95k 9412730544964

ČSA vůbec nemá dlouhodobou koncepci, strategii, žádný plán nebo představu... A všichni už nakoupili proudové Bombardiery a Embraery pro 60-110 lidí, dokonce i Bělorusové na lince z Minsku mají tryskáč... Vrtulový ATR42/72 začíná být na většině evropských linek prakticky nepoužitelný. ČSA s velkými náklady "osonduje" možnosti regionálních linek a ve chvíli, kdy tam budou lidi a potenciál je naprosto kdokoli vytlačí pryč...

+3/0
10.2.2015 12:52

J65a87k94u33b 86K95o77r50e31c 6654790431493

pamatuju, že před takovými deseti lety, měly čsa objednáno několik proudových dornieru, ty měly nahradit právě atr, pak to ale z nějakého důvodu stoply.

0/0
10.2.2015 15:14

A11l94e89š 38K36o25f57r98á86n41e15k 9762182665630

Tak to už je opravdu totální křeč. Myslím, že na trzích v západní Evropě nemají ČSA žádnou šanci. A na těch v Evropě východní už taky ne. Závěr je tedy celkem jasný.

+6/0
10.2.2015 12:20

J45a46n 17H85a61v39l26i80n61a 9654596819583

takze LH konci ke konci brezna s CRJ700, vrtule uz nema ve flotile od lonska, protoze cestovni komfort je o dost nizsi a CSA se vytasi s tim, ze bude s vrtulemi litat mezi Nemeckem a Italii.....zlate voci ;-D

+4/0
10.2.2015 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.