Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další státní injekce pomůže ČSA přežít zimu. Korejci dali jen slevu

Státem ovládaný Český Aeroholding poslal do Českých aerolinií (ČSA) na přelomu roku další finanční injekci ve výši 120 milionů korun. Vyplývá to z informací, které Aeroholding zveřejnil ve sbírce listin, samotnou částku pak potvrdilo MF DNES několik na sobě nezávislých zdrojů. Korean Air místo hotovosti poskytne ČSA slevu na pronájem Airbusu A330.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z29u37z10a10n73a 78K29a45u75f86m65a63n13o87v73á 8128114736127

Nesmyslné, ale plusovače si to našlo ;-D

0/0
15.2.2015 1:50

Š21t63e27f15a92n 28F77r55i20č18a 7922248123676

V Brně "národního dopravce" už několik let nikdo nezná. A to přesto, že i z Brna několik celoročních pravidelných linek jiných dopravců létá, např. do Londýna, Moskvy, Eindhovenu. Zdá se tedy, že někteří dopravci linky naplní. O desítkách sezónních pravidelných linek ani nemluvě. Myslím, že to o schopnostech managementu ČSA vypovídá hodně. Mimochodem, průměrný Brňan by rodinku na letiště do Prahy nevezl ani náhodou. Tři hodiny cesta, dvě hodiny rezerva, dvě hodiny odbavení, další čas transfer do hotelu. Proč ji trápit? Za stejnou dobu ji dopraví i sám až k pláži na Jadranu.

0/−1
14.2.2015 0:03

M91i90c74h51a13l 79H71o19r47á83k 7239484569314

Nemyslím,že byste měl pravdu. Naprosto to sice nesouvisí s ČSA, ale přesto - bydlím v Brně a jak já, tak i kolegové jezdíme často do zahraničí a používáme služeb letiště Václava Havla. Jízda autem trvá dvě hodiny a odbavení také není na dvě hoďky... Naposledy jsem jel na letiště v úterý, bez problému - prostě nemyslím, že by průměrný Brňan nepoužíval letiště v Praze. A není to o ČSA, se kterými nelétáme, neboť není kam  :)

0/0
14.2.2015 15:58

M61i95l89o67s58l81a94v 30K23a43n80t32o27r67e21k 1529607841969

My Pražáci zásadně létáme z Ruzyně;-O

+2/0
14.2.2015 19:57
Foto

I70m22r23i32c98h 30S12u92c72h79a14r66s45k95ý 8256583305491

Souhlas my z Ostravy taky lítáme z Ruzyně.R^

+1/0
15.2.2015 12:46

P43e42t16r 46M78a56r93e28č84e22k 1603651859978

Od samého začátku úpadku je to tunel směrem Travel Service.   Při ohlédnutí zpět je nyní jasné , že všechna ta nesmyslná rozhodnutí a diletantské vedení. Hrála do noty právě TS. Fungující a ziskové ČSA byly nad jeho síly.

+1/0
13.2.2015 20:39

Z25d76e44n18e39k 96V68r64b65a 8189255263567

Jestli diletantské vedení politických trafikantů považujete za tunel k TVS tak je mi Vás dost líto. Již několik let nejsou ČSA ani fungující a ani ziskové. Majetek ČSA byl prakticky nulový již v době, kdy veřejnost o problémech ČSA ještě ani příliš netušila. Již mnoho let není co tunelovat - dnes je to jen boj o to, aby krach ČSA nebyl tak moc velkým politickým průserem a imho i boj o to, aby byl čas zamaskovat všechny ty zlodějiny z dob, kdy se ta společnost stala pro politiky dojnou krávou. ČSA je bezcennou společností, kde jediná cenná věc je značka. Když započtete vliv odborů bude cena ČSA záporná. Navíc i ta značka v dnešní době už nemá ani zdaleka takovou cenu jako před nástupem soudruha Tvrdíka.

0/−1
13.2.2015 21:15

J97o84s16e67f 47H70e19n28d78r60i91c65h 8280134246181

Rozkradli to a teď státe dávej. Je to banda lumpů, jako všude u nás.

+2/0
13.2.2015 17:15

Š51á36r86k80a 87S88t11a87ň84k61o61v84á 9763335899309

To se to žije když je stát dotuje! A pomůže stát taky těm ostatním kde mají hezké platy přitom jsou jednou nohou v bankrotu?Rv

+1/0
13.2.2015 17:02

V31á57c18l22a26v 74P88a56v67l29í64k 9832780884364

je vůbec něco, co ČSA zvládnou? Jak může fungovat firma, která vykazuje ztrátu prakticky všude a na všem... Nejzizkovější variantou pro ČSA je zdá se nelétat vůbec nikam. Mohou místo aerolinek vytvořit muzeum s pohřebním nápisem "vzpomínáme"

+4/0
13.2.2015 16:27

V81i59l23é39m 31K43o38s 4662968951304

Pamatuju si, jak byli KSČSSD proti privatizaci, když byly ČSA ještě v plusu..prý že je to slepička, která snáší zlatá vajíčka. Tenkrát to byla firmy s hodnotou v řádech miliard. Pak jmenovali Tvrdíka a dál už to známe a platíme až dodnes...:-/

+10/−1
13.2.2015 15:51

M16a84r85t41i93n 87Š40t69ě17p20á89n96e42k 3617793293611

To se to zere, kdyz to jini plati..

+2/0
13.2.2015 15:51

P32a15v31e97l 58B78l11a70ž47e12k 6551901646601

Tak ať zkrachuje, no. Lidi na letišti o práci nepřijdou a její místo místo zabere někdo jiný, kdo zaměstná piloty a letušky. Sice to už asi nebude firma sídlící v ČR, ale za to holt může management ČSA....

+5/0
13.2.2015 15:40

Z22d90e20n88e13k 24V72r40b34a 8239715783457

Tak jednoduché to nebude. ČSA má cenu pouze značky, pokud to nepřevezme TVS i za cenu velmi bolestných kroků pravděpodobně ČSA jako značka zkončí. Volné sloty na letišti si rozeberou zahraniční společnosti, letadla se vrátí leasingovce (ČSA je nevlastní) zaměstnanci propustí. Piloti si najdou časem práci v zahraničí ostatní čeká úřad práce.

0/0
13.2.2015 21:24

J84a27n 60B58l11a81ž16e61k 1742971718366

ČSA jsem měl rád, bral jsem je jako srdcovku - mívali super servis na palubě, létali na praktická a použitelná místa pro cestování, i když nikdy nepatřili mezi nejlevnější. Skvělý servis se nejdříve vytratil úplně, pak se částečně vrátil, i když už jen ve formě slaných rybiček a preclíků. Ale za pití se už aspoň nemusí platit. Použitelná místa se ale bohužel nevrátila vůbec, zato drahá cena letenek zůstala. Něco tam asi dělají špatně. Příklad - pamatuji, jak před lety zrušili linku do Londýna, protože prý byla prodělečná. Nevím, teď v úterý jsem letěl s BA tam, letadlo plné tak z 95%, možná i víc. Včera jsem letěl zpět, letadlo beznadějně plné na 100%. Je zima, vytíženost by měla být teda menší než v létě. Letenka za 7.000,- kupovaná 3 týdny předem. Ale pro ČSA byla linka prodělečná a proto ji zavřeli. Nechápu. Asi tam šlo o to, spíš získat hotovost za každou cenu prodejem slotů. Nebo je tam ve vedení stále opravdu banda amatérů. Myslím, že nejlepší by bylo nechat firmu zkrachovat, zavřít a postavit novou. Jako před nějakou dobou Swiss Air a nyní Swiss.

+8/0
13.2.2015 15:28

J83a24n 93R91e42z48n15i55c96e98k 7862532587640

Londyn zrusili protoze chteli hotovost. Opet - kratkozrake bezkoncepcni reseni, stejne jako prodeje dcerinnych spolecnosti, neopodstatnene nakupy atd. Znacka CSA se mela oddelit uz pred nejakou dobou, nejsem si jisty, jeli to za dane situace stale mozne.

+3/0
13.2.2015 15:47

R56i30c96h90a59r29d 23K93á83b20a 8879108730840

WTF: Ja nechci sponzorovat CSA ze svych dani. Pokud to neumi zit, tak to nechte umrit.

Mne hypoteku stat take nezaplati ...

+9/0
13.2.2015 15:22

R13o84m23a29n 83K14r88a30t79o97c85h18v25í80l 6456967726124

120 milionů a ztráta z linky do Koreje je ve stovkách milionů.

+1/0
13.2.2015 15:09

J93i54ř60í 18V69á25g78n58e41r 8107134154906

Výborná fůze s Korejci. Která další firma se přidá?

+1/0
13.2.2015 15:08

J68a63n 12R70e83z79n12i48c68e44k 7752322217820

Do Jerevanu jsem letal 3x rocne. Praha byla jednim z mala destinaci, kam se mhlo z Jerevanu primo a lety byly skoro vzdycky plne. Z nejakeho duvodu tento spoj CSA zrusili. Nejsem manager, ale selsky rozum mi veli nezbavovat se neceho, co funguje. Jak ta firma muze fungovat, kdyz delaji takova rozhodnuti? Spolehat se na to, ze to Korejci za nas vyresi je hloupost. CSA jim byla darovana za 2.5 mil Euro, coz je jejich hodinovy obrat. Nedivim se, ze se tomu moc nevenuji, kdyz to dostali zadarmo.

+9/0
13.2.2015 14:38
Foto

P44a47v76e95l 20M18a93k54o22v76e42c 8698445691

Na ČSA se dá ukázat, v čem byla a je  je podstata naší ekonomické transformace...od státu "koupíte" nebo mu fakticky ukradnete to, co funguje a generuje zisk...

+4/0
13.2.2015 14:43

J51a13n 84R24e88z39n31i15c54e96k 7652932337420

Oni nikdy nemeli plany na kontrolovanou expanzi - alespon ne v poslednich deseti letech. Vetsina rozhodnuti byla bezkoncepcnich a nezapadala do nejakeho sirsiho straegickeho planu, ktery by se plnil nezavisle na politicky dosazenych managerech.

+3/0
13.2.2015 15:10
Foto

J59o78s38e95f 86Z80í40t80k44a 8898946215458

začal to LUFTJARDA, a kam to bude pokračovat ????

nechci platit daně na tyto bezedné studny;-(;-(

+6/−1
13.2.2015 14:33

V55i85k69t11o48r 19H60o45j83k29a 7859921884773

Chci platit daně a odvody na policii, armádu, zdravotnictví atd., ale na ČSA rozhodně ne. Nelítám s nimi a lítat neplánuji. Ale možná by mi stát také mohli pomoci přežít zimu... zima byla složitá, uhlí došlo dřív a dříví mi namoklo. CO takhle státní injekci pro mě?[>-]

+19/−2
13.2.2015 14:29

S89t50a21n11i85s75l43a75v 83R79o55s88e13c87k17ý 9235899121529

Stát má chránit práva občanů a ne je okrádat.

+2/0
13.2.2015 15:06

V82a44c45l52a57v 55P43e87r58o39u92t44k17a 6198907894691

jaký smysl má udržovat při životě tuto firmu?

+13/0
13.2.2015 14:28

P43e13t29r 76B69r71o16ž 8242224446304

Kdyby tak stát přestal lít naše prachy do svých zbankrotovaných podniků, to by se rozpočtu ulevilo...

+6/0
13.2.2015 14:27

L53u31c92i27a42n 20P53a41p46a91z64i67a97n 5264147811485

Vyhozené peníze, stát by měl vyhodit či vypudit Korejce z této firmy.

+4/−2
13.2.2015 14:25
Foto

P72a45v97e23l 28M73a19k70o34v82e20c 8388305401

Nechci slevu zadarmo...:-)

+5/0
13.2.2015 13:50

J23a34n 89B65í64l22e59k 7344622764533

Určitě se vyplatilo ČSA prodat Korejcům, že;-D

+4/0
13.2.2015 13:47

P97a15v75e15l 12V72e86t32e43š77n24í31k 7125798215317

Ona firemní kultura ČSA ve stylu "otevřeme linku a za 5 měsíců ji zavřeme" a "nejdřív letadla nakoupíme a pak budeme přemýšlet co s nimi" je dosti specifická.

+8/0
13.2.2015 13:57

M91i59c98h25a21l 15P78a40v76l41á60t 9913323244199

K tomu vyrazne zhorsovani sluzeb. :o(

+2/0
13.2.2015 14:06

P68a53v25e23l 97V14e68t61e95š86n93í52k 7265908315207

Subjektivně mám podobný pocit...

+2/0
13.2.2015 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.