Diskuze

Škoda další obří zakázku v Německu nezíská. Vyhrál Siemens

Po velkém úspěchu z minulého týdne si Škoda Transportation další „zářez“ na náročném německém trhu nepřipíše. V obřím tendru na dodávku vlakových souprav za 25 miliard korun ji předběhl Siemens. Oznámil to ministr dopravy Severního Porýní-Vestfálska Michael Groschek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

K nám do jihomoravského kraje přibylo 7 jednotek RegioPanterů. Jediné plus je tam nízká podlaha a WIFI. Na druhé straně tam chybí stěny a táhne tam na záda. Nad podvozky police, kam se batoh nevleze - jsou moc nízké. O oddíle s velkým záchodem chybí koše na odpadky. Asi 30 sedaček. Dále jsou tam koše na tříděný odpad 3 nádoby na papír, plast a plechovky. Kam hodíte slupku od banánu - tu si ponesete domů. Ve Vídni mají na perónech 4 nádoby na tříděný odpad.

Také to pípání není moc příjemné, spousta lidí cestou do práce podřimuje.

Soupravy si objednali a převzali odborníci a politici co samy jezdí auty. Já osobně raději jedu v teple starých pantografů řady 560.

0 0
možnosti
MB

Ako tak pozerám na ten obrázok tak je to rovnaká koncepcia ako boli jednotky 470 Kraken, nech im je autogén ľahký, o ktorej sa hovorilo, že je prekonaná;-D

0 1
možnosti
PO

No né, to je ale překvápeni.

0 0
možnosti
MM

Se ani nedivim:-) (možná nejen) zasvěcení vědí, že Siemens dělá v současné době o třídu lepší soupravy nežli Škodofka...;-D

5 7
možnosti

myslíš tak kvalitní Siemens, který ani neumí dodat vozy metra, kterým by nepraskaly rámy ?

4 1
možnosti
FV

Kdo by to řekl, že zakázku v Německu vyhraje německá firma. Že by to byla podpora domácího průmyslu?:-)

1 1
možnosti
JM

No nevím. V obchodním rejstříku se píše o jediném akcionáři Skoda Transportation. Takže mě to vůbec nemrzí, že škoda nevyhrála. maximálně, že by se ten vlak býval byl vyrobil v Česku doufejme že českými lidmi.

Jediný akcionář:

 

CEIL (CENTRAL EUROPE INDUSTRIES) LTD

Limassol, City House, Karaiskaki 6, 3032, Kyperská republika

Registrační číslo: HE 275785

2 2
možnosti
RJ

Oficiální sídlo v daňových rájích má spousta firem, aby se ušetřilo na daních. Je to celosvětový jev. Vlastnící jsou s největší pravděpodobností stále Češi. Na zmíněné adrese je patrně jen kancelář s pár kyperskými právníky.

Ovšem jako firma, která má výrobu v ČR, tu daně stejně platí, odvody z mezd, DPH, zaměstnanci jsou Češi a své výdělky zde utrácejí, atd.

Je rozhodně lepší, když se Češi podílejí na práci s vyšší přidanou hodnotu, když když pracují v montovnách zahraničních firem, či jsou dokonce na podpoře. Ale by váte zřejmě jiný názor.

9 1
možnosti

J42a85n 59Č51e13k16a15l

11. 2. 2015 13:02

Podle mne bude mít s těmi zakázkami kapacitní problém už takhle...

1 0
možnosti
RP
MH

M64a59r62e97k 81H73r91u86b40y

11. 2. 2015 12:47

Zajimalo by mne, jestli si z toho modelu soutezeni vezmou priklad ceske urady :-P;-)

1 0
možnosti
PB

Doufám, že to bude od společnosti Siemens jiná kvalita, než třeba soupravy na metru C. Praskají podvozky a jiné lahůdky. No, ale myslím, že v Německu si nedovolí dodat šmejdy.

1 0
možnosti
JV

J87a28n 28V31a60l62o23u38c89h

11. 2. 2015 15:25

Podvozky praskají kvůli bordelu, který se dostává do motorů a ty jsou pak nevyvážené a vibrují. Ale už je téměř vše opraveno. Kéž by se k problémům tak čelem jako Siemens stavěla i Škodovka (v depech Prahy stojí téměř všechny tramvaje 14T - jezdí jen asi 2 nejméně popraskané), úpravy na 15T jsou na denním pořádku, o problémech homologace lokomotivy 109E (ne ve "zlém siemensovském Německu", ale i u nás se to táhlo léta) nemluvě. Ale třeba ty soupravy pro Němce, co mají vyrobit budou bez problému - někdo si totiž umí ošetřit smlouvy, někdo potřebuje smlouvy pro kamarády.

4 0
možnosti
JP

Siemens si obzvláště v Německu zakázku jen tak vzít nenechá... :( Přičemž Škodovka kvalitou nehraje v žádném případě druhý housle!

3 2
možnosti
Foto

Jo? A jak to, že vyhrála Škoda tu zakázku minulý týden?

0 0
možnosti