Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy zmodernizují patrové vozy, mají vystřídat poslední „žabotlamy“

České dráhy chystají další modernizaci svého vozového parku, kterou by měli pocítit zejména cestující na linkách v okolí Prahy. Firma ve čtvrtek vypsala soutěž na modernizaci patrových vozů řady Bmto, které v současnosti používá prakticky jen o víkendech. Nově by měly jezdit díky vylepšení celý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19i67l16a22n 29W40e91l68s19e86r 5212278298731

Takže zase jen " okolí Prahy". A tady naše "Lipenská střela" a ostatní patrové vozy  se modernizace dočká za 20 let.

České dráhy, kašlete na nás, na Jihočechy.

+1/0
12.2.2015 22:55

D74a51v11i95d 22M87u69n74z20a86r 3888912244886

No, slysel jste Prazaky nadavat protoze nemaj rybniky?

kazdemu neco…Praha ma tisice vezi a vy mate tisice rybniku...

+2/0
12.2.2015 23:07

M85i41l69a10n 86W81e16l53s81e83r 5342368868821

A jezdíme tady parními vlaky a používáme poštovní holuby.

(stavba žel. koridoru je pomalá, dálnici nemáme, letiště nemáme..)

Ještě že umíme trochu německy.

+4/0
12.2.2015 23:13

M58i22c66h46a28l 65P26a39v18l30á49t 9623283324789

Pro turisty je Lipenska strela velkou a jiz tradicni atrakci. Ale chapu, ze mistni to nemusi az tak bavit.

0/0
13.2.2015 14:07
Foto

B23r96o40n54i59s97l18a98v 39G20a74b91r90y26š 2732199381

A co Vám brání tu situaci změnit? :-)

0/0
13.2.2015 20:17

V39á56c18l72a67v 32D74a84v80i65d 5915179814635

Na železnice u vás kašle hlavně hateman Zimola. Konkrétně na Lipno jezdí vlakem 5 a půl lidí a použitými vozidly to skutečně není.

+5/0
13.2.2015 1:07

R12a92d55e50k 39J74a37n77a82t28a 9125906544372

Ano, za všechny problémy v JČ si můžete sami. Tím, koho si volíte.

+4/0
13.2.2015 9:08

M48i52c29h78a89l 91P54a55v63l55á47t 9213593884679

Za vsechny problemy si urcite nemuzeme. Ale panove na kraji se mooc snazi, to nam nikdo neodpare.

+1/0
13.2.2015 14:08

T90o36m45á36š 27F29u50k 2600511456407

Ano volte ODS a už problémy nebudou, ani vlaky na Lipence......

0/0
13.2.2015 21:21

Ř54e20h54o26ř 27V40l83a32s65á11k 2744104611356

To jste asi v špatné diskusi. Pochybuji, že tu je nějaký zastánce rušení vlaků. Jděte agitovat jinam. ;-)

Tady by měli agitovat spíš ze stran, které vlaky podporují.

0/0
13.2.2015 22:22

R10a56d54e43k 90J50a17n45a51t47a 9915836704132

Myslím že tupost JČ ohledně organizace dopravy je na aktuálně vládnoucí straně nezávislá. Mezi osobáky několikahodinové díry, absence integrace s busy ...

I ten koridor, třebaže se o něm rozhoduje "v Praze", ovlivňuje kraj. Třeba teď hrozí, že poslední úsek před ČB se téměř modernizovat nebude. Nevychází ekonomická analýza. Není divu, když jedním z hlavních parametrů jsou počty cestujících a ty JČ systematicky z veřejné dopravy vyhání ...

Třeba Liberecký kraj má infrastrukturu horší, ale veřejnou dopravu lepší.

+2/0
13.2.2015 23:43

W75a95l16t87e33r 79C47e38r37m32a70k 1254558571236

Škoda těch žabotlamů, na českých drahách je to něco, jako v letectví DC3

+7/0
12.2.2015 21:35

P66e39t10r 44N79o72v85o58t20n44y 3989882179282

No a vlezl byste dneska bez obav do nejake podudržováne DC3? :-)

0/0
12.2.2015 21:37

R69a54d23e63k 87J25a76n76a93t61a 9335976764842

Jedna jednotka zůstane zachována jako technická památka s originálním nátěrem.

+1/0
12.2.2015 21:44
Foto

B38r86o42n36i49s16l50a12v 21G21a84b54r65y60š 2172989261

Já zase nedám dopustit na tornádo (řada 460/560) :-). Zbylo jen pár kousků okolo Brna, Ostravy a Olomouce.

0/0
12.2.2015 22:01

P61e76t82r 23L67u82k10á78š 8807295156

V okolí Brna jich zbylo docela dost kousků, protože nic jiného nemáme

+1/0
13.2.2015 10:50
Foto

B16r11o67n93i43s97l25a82v 94G92a48b14r16y58š 2692689971

Nic? RegioPanter je nic? Je jich sice jen pár, ale existují.

0/0
13.2.2015 20:11

M36a18r77t59i42n 83W50a83l18l11n38e17r 6615170434100

Včera jsem s ním jel...a je to zážitek k nezaplacení;-D

0/0
13.2.2015 0:05

O48t44a27k76a85r 38V81a64l23e60k 6226552285222

Ja hlavne porad nechapu ty textilni potahy sedacek. Myslim, ze z hlediska hygieny, ekonomicke udrzby a zivotnosti existuji lepsi materialy.

Ale pokud se mylim, tak mne nekdo opravte.

+4/−1
12.2.2015 21:01

N54i69k55o90l11a31j 85M30a64l27í58k 5924153890631

Nenapadá mě teda lepší materiál, aby to bylo pohodlné na různě dlouhé části trasy... jasně, hygiena nic moc pokud není častá údržba, to nemám nic proti, jen mě teďka nic nenapadá... a sedět ve vlaku na plastu jako v MHD mě teda nějak neláká. Neříkám, že není teda lepší materiál, jen pokud vás nějaký napadl, tak sem s ním :)

+3/0
12.2.2015 23:24

M75i61c92h98a68l 88O81p82a40t25r71n93ý 4272462862651

Klimatizace...?!

+4/0
12.2.2015 19:47

P37a39v47e55l 46Ř16a40p30e23k 7442316849335

V našem podnebí zbytečnost

+2/−10
12.2.2015 19:52

P71e94t73r 16U13l30l60m53a65n45n 2397238547832

Ono venku nemusí být nutně 30°C, aby ve vlaku bylo příšerně. A při vysoké rychlosti není otevřené okno zrovna ideální řešení, zvlášť, když tím oknem lítá dovnitř hromada pylu a další marast. Moderní vůz by měl klimatizaci určitě mít. V novém autě už ji také většina lidí chce mít, když za něj vyhodí balík peněz.

+5/−3
12.2.2015 20:00

M96a83t83ú98š 63B37e86n21a46k 9678834332543

lenže ak by do neho dosadzovali klimatizáciu, tak by to nestálo 10 milinov kus, ale 40 milionov kus a bolo by to otrasné, kedže ten vozeň nebol stavaný na na rozvody VZT a už teraz je v nom všetko naklnap.

+4/−3
12.2.2015 20:31

V47á57c76l83a64v 19D86a65v18i67d 5725659924305

S těmi vozy se počítá na cca 10 let. Na tak krátkou dobu se klimatizace nevyplatí.

0/−2
13.2.2015 1:08

M29i96c25h92a70l 48P32a55v31l58á16t 9433733864149

Tech par let muzou vozit lidi na paletakach. Staci kolem natahnout spagat, aby za jizdy nepadali ven.

0/0
13.2.2015 14:10

A21n50t61o64n71í83n 69D11o36u51b56e45k 3260339279

za tohle by meli tem kdo o tom rozhoduji sekat ruce a zabavovat majetek!!!

vy byste si opravili 40 let stareho trabanta za 100.000 a nebo byste radsi za 300.000 koupili novou fabii?

0/−15
12.2.2015 19:20

P90e77t43r 39N71o27v75o28t60n76y 3339882509432

Myslíte, že se dá koupit novy vagon za 30M?

+10/0
12.2.2015 19:47

J19i77ř15í 74N25o56v12á10k 3803339288926

Jančura je kupuje v Rumunsku údajně za 28M.

0/0
2.3.2015 16:37

P55a68v57e54l 25Ř14a64p52e24k 7762716569215

Srovnáváte nesrovnatelné. Základ železničního vagonu je v podstatě věčný, zatímco vaše pojízdná popelnice se za 20 let začne kompletně rozpadat.

+18/0
12.2.2015 19:51

M84a59t73ú38š 75B30e50n59a33k 9308754412873

myslíš si, že to je prvý tak starý vozeň, čo sa modernizoval? Nieje už tak vznikli tak už desitaky voznov, len v ČR. Inak je to bežný jav aj v takých krajnách ako je Švajčiarsko.

+6/0
12.2.2015 20:42

V23a33c45l66a59v 50H83a12j69e30k 3136569219

Luxusní Orient expres tvoří rekonstruované vozy z 30. let8-o

0/0
13.2.2015 8:11

M79a73t73ú70š 62B65e29n24a50k 9288364782403

Práveže jeho vozne boli značne rekonštruované, dokonca aj modernizované.

Ono totiž rekonštrukcia znamená obnova do pôvodného stavu;-)

0/0
13.2.2015 14:05

V72a94c71l78a36v 68H40a91j67e96k 3926739919

Ano máte pravdu, správný pojem je přestavba.

0/0
15.2.2015 9:57

T68o86m89a81s 13N61o57v11o56t78n96y 3661106618899

Tak, do čeho budou šotouši rýt dneska?;-D

+4/−5
12.2.2015 17:33

J69a86n 53S15ů93r63a 4775153753102

Dnes mají odpolední vyučování:)

+7/−10
12.2.2015 18:00

M89a21r88t23i86n 10N81o11v75o75t47n21ý 3886696341324

TN má hloupou poznámku a vy ho Jane Sůro trumfnete ještě debilnější odpovědí. Vy jste teda dvojka. Na to, že jste redaktor, byste mohl alespoň předstírat chování dospělého člověka.

+2/0
13.2.2015 9:06

J61i75ř37í 71P27r46ů97š52a 7485622135389

Po delší době asi nemají důvod. Ve článku nejsou nesmysly,polopravdy ani obviňování bez důkazu. P. Sůra jde do sebe. R^

+7/0
12.2.2015 18:11

L95a86d92i85s10l70a24v 48P70a11s74t76o30r90e62k 1493117108625

jj pomalu jsem nevěděl, jestli to psal jeho vzdělanější a lepší kolega, nebo Sůra. Prvně jsem se musel kouknout na zkratku pod článkem, abych to poznal R^

+2/0
12.2.2015 18:19

P30a53v27e36l 16D86v38o11ř46á72k 3359194576132

Nepsal to vzdělanější kolega, protože na místo Jižních Čech existují jen jižní.:-)

0/0
12.2.2015 19:42

J93a18n 88S75ů76r95a 4495973333572

Nesmysly a polopravdy nejsou v žádném textu. Nesmíte tak věřit prohlášením SŽDC a jiných "přátel".

+3/−8
12.2.2015 18:53

T83o54m46a19s 76A45u97g89u27s19t84y12n 6897986631830

my víme, nesmysly si šetříte hlavně do diskuzí ;-D

+4/−1
12.2.2015 21:22

L62a96d87i38s23l96a79v 68P40a25s84t52o60r11e38k 1713687728885

Uznání vlastní omylnosti Sůro je jedna z hlavních věcí, kterou by ses naučil na vysoké škole...

+2/0
13.2.2015 8:51

J96a20n 92H12o56r54a 6267341556

;-D;-D;-D

0/0
14.2.2015 18:06

R23o93b53e15r22t 78P18r21a84ž35á77k 4248236315330

Proč by ryli? Když pan redaktor Sůra nenapsal, že Jančura by to udělal jistě lépe a levněji...

+1/0
12.2.2015 18:45

T33o83m96á60š 55V49e22l22č92o88v70s80k16ý 4523708149678

A Žabotlamy ve vedení? ;-(

0/0
12.2.2015 17:04

O85n24d35ř12e15j 44N49o25v13á93k 9547584679729

Takže další mnohamilardové dotace, které se v množství přepravených lidí projeví statistickou chybou?

+3/−19
12.2.2015 15:49

M85a19r15t94i97n 76Š21t42r30o14s 4829337160368

jde hlavně o udržení stávajících  cestujících !!

+12/0
12.2.2015 15:59

R46a17d27e51k 90J98a87n28a28t88a 9445806574612

Já o tom, že by byly tyto rekonstrukce dotované, nic v článku nevidím (na rozdíl např. od nových motoráků pro kraje, ty byly z části dotované z ROP EU).

Vidím jen, že to je na základě požadavků zákazníka, společnosti ROPID, která pro Prahu objednává městskou a příměstskou dopravu.

+9/0
12.2.2015 16:00

J93i62ř54í 29K13o61c75u20r54e92k 6915344625808

12 x 10 miliónů je ... malá násobilka. 8-o

+4/0
12.2.2015 17:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.