- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže zase jen " okolí Prahy". A tady naše "Lipenská střela" a ostatní patrové vozy se modernizace dočká za 20 let.
České dráhy, kašlete na nás, na Jihočechy.
No, slysel jste Prazaky nadavat protoze nemaj rybniky?
kazdemu neco…Praha ma tisice vezi a vy mate tisice rybniku...
Škoda těch žabotlamů, na českých drahách je to něco, jako v letectví DC3
No a vlezl byste dneska bez obav do nejake podudržováne DC3? :-)
Ja hlavne porad nechapu ty textilni potahy sedacek. Myslim, ze z hlediska hygieny, ekonomicke udrzby a zivotnosti existuji lepsi materialy.
Ale pokud se mylim, tak mne nekdo opravte.
Nenapadá mě teda lepší materiál, aby to bylo pohodlné na různě dlouhé části trasy... jasně, hygiena nic moc pokud není častá údržba, to nemám nic proti, jen mě teďka nic nenapadá... a sedět ve vlaku na plastu jako v MHD mě teda nějak neláká. Neříkám, že není teda lepší materiál, jen pokud vás nějaký napadl, tak sem s ním :)
za tohle by meli tem kdo o tom rozhoduji sekat ruce a zabavovat majetek!!!
vy byste si opravili 40 let stareho trabanta za 100.000 a nebo byste radsi za 300.000 koupili novou fabii?
Myslíte, že se dá koupit novy vagon za 30M?
Tak, do čeho budou šotouši rýt dneska?
Takže další mnohamilardové dotace, které se v množství přepravených lidí projeví statistickou chybou?
jde hlavně o udržení stávajících cestujících
ve finále ještě dokoupit z ciziny nějakou alternativu k nepovedeným Elephantům..
elephanty jsou náhodou super...
Jel jsem loni v létě vlakem z Českých Budějovic do Českého Krumlova. Desítky japonských turistů, poschoďové vagóny špinavé tak, že se zdráhali vůbec nastoupit. Špína, hnus. Ostuda všech ostud.
Modernizace vozového parku je jistě pozitivní, jen ta strategie mi nějak uniká...
To byly pravděpodobně vagóny, o kterých je článek (stejného typu).