Diskuze

Výrobci kouzlí s obaly. Zákazníci se mohou cítit ošizení

Marketingová oddělení výrobců spotřebního zboží a potravin ráda kouzlí s obaly a vymýšlejí triky, aby byl jejich výrobek na první pohled atraktivnější. Větší obal však nepřináší vždy větší hodnotu výrobku. Poznejte triky výrobců, abyste byli rovnocennými hráči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jistěže výrobci kouzlí s obaly, to je podstata marketingu. Je na nás, nakolik se tím necháme okouzlit. Nechápu např. proč bych měla dětem kupovat přeslazenou náhražku jogurtu jen proto, že je u něj přibalena nevkusná hračka? I kdyby tam bylo jogurtu 500g, je to pro mě špatný obchod.

0 0
možnosti
Foto

Proč jen firmy nejsou pokutovány za záměrné navyšování odpadu?! Kontrola by takovéto výrobky měla ohodnotit zvýšenou DPH 25%. Možná za čas i 33%. Někdo je prostě musí donutit jednat racionálně.

3 0
možnosti

Tady se ale seslo PR pracovniku vyrobcu obalu :-)

0 0
možnosti

To jsou mi ale novinky:))

0 0
možnosti

Pro me je vetsinou zasadni povinny udaj u cenovky a to "cena/jednotka". Tak se da velmi rychle a snadno urcit skutecna cena produktu v obalu.

3 0
možnosti

Mně tahle kouzla s obaly opravdu vadí, ne proto, že si musím něco číst, ale proto, že na jedné straně mají všichni plno řečí o ekologii, ale pak je deset bonbonů v krabici 10x větší, než je nutné. To samé s léky, různými suchými potravinami atd. Když už EU mluví do všeho, měla by schválit jednotnou normu o velikosti "NUTNÉHO" obalu.

3 0
možnosti

Souhlasím. Čtyři plátky šunky v plastové vaničce (10-15g plastu) je zrůdnost.

6 0
možnosti
Foto

U antipotu je to standard, v tube je max 1/3 a kdyz to clovek vysroubuje vic, tak se to ulomi! Tam mi to prijde dokonce velmi neekologické plytvani obalem!!!! Vsimli jste si, ze nektere kosmeticke vyrobky jsou na gramaž dražši než zlato? :))) kremy 5 ml za 4000. :)))))

0 0
možnosti

B50e45n 48P36a21v10k67a

24. 2. 2015 10:52

Nejekologičtější je smrdět a mít vrásky:-) PeaceV

0 0
možnosti

Většina zákazníků se orientuje na cenu, a už nerozlišuje kvalitu. Tak např. květák může být za 29, ale také za 65 Kč. Ovšem pokud prodejce postaví oba vedle sebe, pak už zákazníkovi nezbývá, než se zamyslet a vybrat si - kvalitu nebo cenu?

0 0
možnosti

B89e79n 30P82a54v23k13a

24. 2. 2015 10:52

Květák, jo?

0 0
možnosti

Nějak mi tam chybí příklad z Babišovo imperia... Proč asi.

3 1
možnosti
Foto

J12i65ř31í 30E25r85b29e95n

24. 2. 2015 13:24

Protože neumíte číst ;-)

Co ty Olmíky? Olma je od roku 2008 součástí Agrofertu, voni pane rozhořčenej.

0 0
možnosti

J11i88ř47í 70T43e68p66r

24. 2. 2015 8:30

Zapomněli tady zmínit ty "korporátní" obaly (korekt, tesco, aro, .....). Nejdříve v něma nabídnou normální výrobek a když si spotřebitel na něj zvykne, tak vymění obsah za nějaký levnější. :-/

0 0
možnosti

M89a34r32e13k 32O73p

24. 2. 2015 8:36

To nejsou "korporátní" obaly, ale tzv. privátní značky (private label).

Osobně nemám problém s koupí korrektu (joghurty, šlehačka). Dle mého jeden znej joghurtů na trhu.

0 0
možnosti