- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jistěže výrobci kouzlí s obaly, to je podstata marketingu. Je na nás, nakolik se tím necháme okouzlit. Nechápu např. proč bych měla dětem kupovat přeslazenou náhražku jogurtu jen proto, že je u něj přibalena nevkusná hračka? I kdyby tam bylo jogurtu 500g, je to pro mě špatný obchod.
Proč jen firmy nejsou pokutovány za záměrné navyšování odpadu?! Kontrola by takovéto výrobky měla ohodnotit zvýšenou DPH 25%. Možná za čas i 33%. Někdo je prostě musí donutit jednat racionálně.
Tady se ale seslo PR pracovniku vyrobcu obalu :-)
Pro me je vetsinou zasadni povinny udaj u cenovky a to "cena/jednotka". Tak se da velmi rychle a snadno urcit skutecna cena produktu v obalu.
Mně tahle kouzla s obaly opravdu vadí, ne proto, že si musím něco číst, ale proto, že na jedné straně mají všichni plno řečí o ekologii, ale pak je deset bonbonů v krabici 10x větší, než je nutné. To samé s léky, různými suchými potravinami atd. Když už EU mluví do všeho, měla by schválit jednotnou normu o velikosti "NUTNÉHO" obalu.
Souhlasím. Čtyři plátky šunky v plastové vaničce (10-15g plastu) je zrůdnost.
U antipotu je to standard, v tube je max 1/3 a kdyz to clovek vysroubuje vic, tak se to ulomi! Tam mi to prijde dokonce velmi neekologické plytvani obalem!!!! Vsimli jste si, ze nektere kosmeticke vyrobky jsou na gramaž dražši než zlato? :))) kremy 5 ml za 4000. :)))))
Nejekologičtější je smrdět a mít vrásky Peace
Většina zákazníků se orientuje na cenu, a už nerozlišuje kvalitu. Tak např. květák může být za 29, ale také za 65 Kč. Ovšem pokud prodejce postaví oba vedle sebe, pak už zákazníkovi nezbývá, než se zamyslet a vybrat si - kvalitu nebo cenu?
Nějak mi tam chybí příklad z Babišovo imperia... Proč asi.
Protože neumíte číst
Co ty Olmíky? Olma je od roku 2008 součástí Agrofertu, voni pane rozhořčenej.
Zapomněli tady zmínit ty "korporátní" obaly (korekt, tesco, aro, .....). Nejdříve v něma nabídnou normální výrobek a když si spotřebitel na něj zvykne, tak vymění obsah za nějaký levnější.
To nejsou "korporátní" obaly, ale tzv. privátní značky (private label).
Osobně nemám problém s koupí korrektu (joghurty, šlehačka). Dle mého jeden znej joghurtů na trhu.