Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aeroholding letí do Koreje řešit budoucnost ČSA. Výsledek je nejistý

Téměř dva roky vlastní Korejci 44 procent akcií Českých aerolinií, ale k firmě se příliš nemají. Vedení Českého aeroholdingu i ČSA chce proto jednat s Korean Air o tom, jak si budoucnost českého dopravce dál představují. A také o další finanční injekci. Využít chtějí i přítomnosti českého premiéra Bohuslava Sobotky, který je v Koreji na oficiální zahraniční cestě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e38t58r 35K51o46l15á55ř 2228187854561

Vedení Aeroholdingu a ČSA je podle všeho parta amatérů, které si ani nedokáže ani sjednat schůzku se svým partnerem ... Klidně poletí přes půl světa a tam se sejdou s vrátným v ZOO ... Rv

0/0
24.2.2015 12:24

P44a19v46e96l 33L61á95n72í71k 5719505232287

Bejt majitelem ČSA tak je radši nechám kompletně zkrachovat a zrušit než abych je prodal Korejcům, či Čínanům, kam sme to proboha dospěli. Zachvíli taky skoupí všechno a všechny. U nás Vietnamci kupujou nemovitosti a obchody, tihle jdou rovnou přes velké firmy. Rv

0/−3
24.2.2015 12:21
Foto

P43a16v95e84l 30M66a59k13o26v55e80c 8188285481

Doporučuji nechat ČS zkrachovat, v konkurzu odkoupit za symbolickou 1 kč značku a věci související a založit nové České státní aerolinie (tak to udělali naši předci za první republiky)...Věřím, že by znovuzrozené ČSA se státní pomocí (v rámci možností EU) byly do 5 let ziskové...:-)

+2/0
24.2.2015 11:00
Foto

P88a10v57e39l 10M38a30k77o94v79e35c 8408315761

Samozřejmě zkrachovat ČSA...s omluvou ČS...:-)

+1/0
24.2.2015 11:01

P69e77t29r 24K39o91l44á49ř 2298347554571

Nápad je to naivní a ukazuje tvoji neznalost souvisejících předpisů a situace v letecké dopravě ... Nicméně dříve či později si někdo ČSA za pár korun koupí, aby je rozprodal ...

+1/−1
24.2.2015 12:27
Foto

P81a39v88e37l 37M78a83k72o95v25e41c 8708225911

ČSA již byla za pár korun fakticky prodána...Téměř v každém odvětví je prostor pro vstup nového "hráče", a je to jen otázka schopnosti a výše kapitálu, který chce investovat. Letecká doprava je (nejen v posledních letech) rostoucí a  vysoce ziskový byznys. Když se to podařilo našim předkům, tak je to pro současnou generaci pěkná výzva (něco vybudovat, nejen rozkrást a prodávat, co vybudovaly minulé generace...).Téměř všechny geniální nápady bývají na první pohled naivní ...:-). Můžete mně prosím připomenout, kdy jsme si potykali ? Děkuji.

0/0
24.2.2015 15:46

I49v47o 36Z69d54e97b88o89r35s95k40ý 3503261820981

Travel Servis je nechtěl ani za tu jednu korunu. Předpokládám, že mají lepší informace o stavu ČSA než vy nebo já.

+1/0
24.2.2015 14:50
Foto

P68a74v12e81l 28M97a41k50o66v11e51c 8678355601

Předpokládáte správně, TS nabízel 1 miliardu, když tam stát 2 mld dodá, takže je nechtěl za korunu, ale za mínus 1 mld....

0/0
24.2.2015 15:48

V37a17c16l32a89v 53W18a78n74d35e65r66e55r 8428576859212

Tak to je dobře, ze tam leti se Sobotkou. Ted uz jsem klidny. Je téměř jiste, ze ted Sobotka vytahne sve levicove eso, svého kamarada, kadra, managera všech manageru a nabidne ho Korean Airu a vse bude razem v richtigu. Jarda Tvrdik povstane z popela a predvede, ze všechny Korejce i s jejich vedenim razem strci do kapsy a CSA bude firma, která koupi Korean Air a ne naopak!!!R^

0/0
24.2.2015 10:18

T94o84m14á31š 22M59a51t24ě60j 9975808343282

Mno ... jen aby to nedopadlo tak, že pak Tvrďáka najdou v rýžovém poli přepůleného mečem (s hedvábnou stuhou samozřejmě).

+1/0
24.2.2015 10:27

I85v72o 38G61o28v89a18n 1603719737

Ano, Krachjarda to zařídí;-D

0/0
24.2.2015 11:02

E29d92a 48H46a24n71s 5647822646559

Co si budeme povídat, kdo tam má i nemá známé, tak ví již asi 8-10 let, že firma je údajně totálně zu grunt. Ale co se musí nechat, že ti marketéři a zdatné P.R. agentury i různé napojené reklamky dokáží neúspěch a zřejmě se blížící krach ČSA dokonale lidem zastřít a nikdo nepíše článek typu "Bohouši Sobotko, Mirku Kalousku", co jste to tam tehdy s Tvrdíkem vyváděli, poslali jste fungující společnost totálně do kytek. Přitom je podivné, že kolem privatizace ČSA bylo tolik otazníků a těžila z něj zejména druhá soukromá česká společnost, která na tom samém trhu naopak nestíhá a nakupuje letadla ve velkém. Vůbec bych se nedivil, kdyby kromě ječícího Páji Béma, že je čistý jak lilie a přitom ho podezírali, že se mu válí někde v Zurichu v přepočtu asi miliarda uspořená před lety snad z důchodu babičky..tak bych se nedivil, kdyby to ČSA za nějaké drobné všimné nepotopili ti kluci záměrně. Dneska létat škemrat od šikmookých pro peníze už je jen labutí písen a předzvěst rychle se blížícího konce.

+6/0
24.2.2015 10:17

M15a65r63t14i47n 77N64ě91m70e90c 1728828608881

Myslím si že před pár lety nabízel Travel za ČSA 1 miliardu, což bylo panu Kalouskovi málo a pak to celé prodal ten samý Kalousek 67 milionů korejcům a ještě se chválil jaký je borec. No buď jsem chyběl na hodině matematiky já nebo pan Kalousek !!! !!

+1/−1
24.2.2015 9:33

M62i37l15a37n 52M49u35s49i30l 4653201812755

Spíš jste chyběl na hodině češtiny. Travel chtěl kupovat celou firmu a Korejci mají jen 44%. A kdyby to tenkrát schválili a ČSA se náhodou vzpamatovali, opět by se nadávalo na Kalouska že prodal fungující firmu.

+1/−1
24.2.2015 9:54

M44a78r58t76i43n 34N29ě62m32e68c 1898838638961

OK když tedy mám tu špatnou čestinu, tak tedy nevím kde jste chyběl vy. Jedna miliarda za 100% asi nebude 67 milionů za 44% i když odečtu ty slavné dluhy cca 600 - 700 milionů tak je tam pořád díra. A to nemluvím o tom kolik tam v mezidobí musel napumpovat stát by nešli do konkurzu. Dále nemluvím o tom jak vysávají korejci cash přes ten super "výhodný" pronájem dálkového letadla...

+1/0
24.2.2015 12:40

M46i69l97a90n 68M13u85s18i19l 4443211432395

Srovnáváte částky 4 roky od sebe kdy mezi tím už ČSA málem zkrachovali..

0/0
24.2.2015 13:23

M16i83r10o52s31l71a42v 84H42r92u56š48k63a 2965668929473

Chtěli to koupit za miliardu bez dluhů, pokud se nepletu.

+1/0
24.2.2015 10:14

V30a72c54l12a64v 50W39a96n17d94e66r35e43r 8468436149282

Pokud si dobře vzpominam, tak Travel Servis nabizel za CSA 1 miliardu, jenomze ta miliarda by se umořila na dluhy co CSA nasekalo za vedeni Luftjardy zakerne dosazeneho CSSD za reditele, který mel firmu v zisku..A to se tehdy nikomu nezdalo, ze by se prodávalo CSA vlastne jen tomu, kdo zaplati za CSA dluhy, a tedy by z prodeje nic nebylo do statni pokladny a krome toho byl Kalousek osocovan, ze umele snizuje hodnotu zadluzene firmy, tak z toho seslo...takze asi tak.

+1/−1
24.2.2015 10:22
Foto

P44a62v78e46l 27M50a77k63o52v22e59c 8368705461

Přesněji nabízeli mínus jednu miliardu korun...Ale i tak to byla tenkrát dobrá cena (ale politicky neprůchodná).

0/0
24.2.2015 10:49

H91a70n87a 70K65o40l73í64n54o13v45á 6369144160516

Lítáte někdo s ČSA do Soulu? Zajímalo jaká je vytíženost linky, když ji prezentují opět jako ztrátovou. Něco jako nedávno zrušený zaplněný Jerevan ? Popravdě mě přijde divný, že společnost bez dálkovek začne lítat paralelně dálkovku zrovna na letiště kam jedna z nemnoha dálkovek z PRG už lítá. Ale chápu, že to může být dáno partnerstvím s Korean Air.

+1/0
24.2.2015 9:29

M94i59r51o29s29l44a86v 56H29r78u94š90k58a 2525908139353

Léta to vcelku plný, ale netuším kolik stojí letenky oproti Korean a taky kolik vozí carga.

0/0
24.2.2015 10:19

J69i12ř94í 47Ž71u80r12e40k 6635896582438

A on ještě někdo lítá s ČSA? Dálkové spoje nula, linky se zavádějí a zase ruší jak na běžícím pásu, i lety do evropských destinací jen pár dní v týdnu, nebýt návazné vnitro linky Praha- Ostrava (max 2 spoje denně)  tak už mě u nich nikdo neuvidí.

0/0
24.2.2015 9:22

J20i23ř44í 35Z67á92h70o40r17a 5353595452519

ČSA jsou už jen takový aeroklub, kterým lítají hlavně nadšenci. Myslím, že je dobré mít alternativu k pohodlným a bezproblémových velkým aerolinkám.

0/0
24.2.2015 12:18

M18i75c74h81a31l 72S51t76e74b33l18o 5689781244577

A proč to jednání chtějí, když ČSA jsou/budou soukromou firmou8-o???

Proč by měl management řešit těch pár českých letadel....jedině kvůli politice, ale tu management nedělá:-P

Holt buď budou dál existovat a začnou vytvářet zisk nebo zaniknou- o nic nejde!

+1/0
24.2.2015 8:57

M20i64r38o84s52l45a15v 44H69r32u65š80k60a 2945988199653

Pokud je management dosazován politiky, bude se vždy zajímat o politiku.

0/0
24.2.2015 10:20

I53v38a95n 15M30a19r89e48k 6814678852

!!Takže další podnik který jde definitivně do kopru Rv!!

+3/−1
24.2.2015 8:37

J15i74ř55í 53L44u59k74á77š50e17k 5980461720153

Už tam měl dávno byt.

+5/0
24.2.2015 8:53

D52a25v49i22d 55Z77a65j66d64á39k 8825192360111

Zadat o dalsi injekci?Investor nevstupuje do projektu,aby sponzoroval rozkradacky

zbylych vlastniku.Pane sobotko,korejci nejsou socani z cssd...Natahnout ruku,to funguje tady u nas.

+4/0
24.2.2015 8:36

P73e89t13r 83K59r10u69p23í77k 7308313842274

Asi jim jde již jen o Travel, pak sbohem šáteček...

+1/0
24.2.2015 8:22

M58a12r66o16š 65P89o61l14i69a77k 1912146127286

A co cekali ? Ze je snad bude donekonecna nekdo dotovat ??? Korean Air nejsou ceska vlada ani cesky stat, kde je samozrejmosti plnit nekonecne cerne diry.... Uz by se mel nekdo vzpamatovat !!

+1/0
24.2.2015 8:09

M50i44c72h43a18l 58K10ř86í46s32t49e46k 2122914738931

Bohouš to tam fakt vytrhne :-)

+5/0
24.2.2015 8:06

J28o37s38e28f 62N10o57v73á91k 3560317403959

Tak, že se ČSA přivádějí prakticky až na dno, aby se, přes nastrčené Korean air (jim je za to přislíbeno velice lukrativně pražské letiště jako tranzitní), dostaly za nejnižší možnou cenu do rukou TS, je již několik let veřejné tajemství... Tyhle tanečky jsou, jako obvykle, jen odvádění pozornosti...

+17/0
24.2.2015 8:05

A97l98e81š 40M58á35c49h44a22l 1719838398221

Technické Služby ? ;-D

0/−1
24.2.2015 8:07

L79u26k68á62š 97H87l20o50u49c63a84l 6492270911694

tak, tak, a poté co mr. Simane a spol. získají majoritu ČSA, začnou kdysi prodělečné státní aerolinky "šlapat" :-/

0/0
24.2.2015 8:10

J80a85n 85S27ů13r88a 4465493183862

Když je Praha tak lukrativní tranzitní letiště, proč podíl tranzitních cestujících vytrvale klesá?

+1/−1
24.2.2015 8:50

M76i52r39o80s55l52a97v 16H81r83u87š21k93a 2685218889553

Nebylo by jednodušší jim to prodat za tu miliardu co nabizelo TS? Než tyhle konspirační teorie? Jak můžete někomu slíbit letiště jako tranzitní? To moc dobře nejde.

0/0
24.2.2015 8:52

J43o24s42e22f 66N64o67v57á36k 3530797503749

kdo chce, informace si najde...pražské letiště je pro korean air zásadní a také to byl jediný důvod, proč šly do čsa...

0/0
24.2.2015 9:53

M39i17r81o84s54l57a38v 93H96r64u77š66k43a 2135588869263

Můžete mi nějak vysvětlit jak může letiště zajistit, aby bylo výnosné jako tranzitní pro nějaké aerolinky?? To si musí ta společnost zajistit sama. Např. dobrou návaznost linek apod.

0/0
24.2.2015 10:23

J73o37s56e54f 32N17o94v29á22k 3830807543129

naprosto jednoduše, budou mít nasmlouvané dlouhodobě řádově rozdílné podmínky oproti konkurenci...a tou poslední větou sis vlastně sám odpověděl - samozřejmě se jim bude vycházet maximálně vstříc dle jejich požadavků, což jim nikdo na žádném jiném letišti, které je takto výhodně strategicky umístěné, nezaručí

0/0
24.2.2015 10:56

A71l57e41š 52M75á16c36h48a20l 1819948588771

Za všim hledej Jardu... je to asi jako kdyby někdo zdravému stromu uřízl 3/4 větví, ke kořenům nalil kyselinu a divil se, že i když to bylo před více než osmi lety, že stále nerodí.

+10/0
24.2.2015 8:04

J45i74n78d63ř15i80c40h 61T25ů33m94a 1514312217618

Zdravému stromu? Když to Tvrdík přebíral, mělo ČSA flotilu přestárlých letadel a dvakrát tolik zaměstnanců na počet letadel než evropská konkurence. Typický socialistický podnik žijící z podstaty.

+1/0
24.2.2015 8:26

L71u70k76a83s 91N35o17v46a24k 4679959323488

Jo, ale proc Luft Jarda prodal Boeingy na ktery tu meli certifikace na kompletni GO a nakoupil nesmyslny pocet Airbusu v nesmyslnych specifikacich ?? Co tam prisel Luft Jarda tak z relativne funkcni a prosperujici firmy vytvoril neco, co uz sezralo nesmysl penez a stale se z toho nemuze vyhrabat...

+1/−1
24.2.2015 9:34

J16i90ř42í 97L75u86k41á26š65e17k 5130491910853

Už tu agonii zkraťte a nechte ČSA zkrachovat.

+3/0
24.2.2015 7:49
Foto

P48a62v88e30l 63P53o63k76o43r97n12ý 2326704970602

Je mi divné, proč s vládou. Korean Air byla sice založena státem, ale je otázka, zda stát v ní má majoritu, jako jí má v ČEZ. Mohla být již dávno privatizována. Ví to někdo?

+1/0
24.2.2015 7:47
Foto

P21a66v81e42l 34M70a82k34o28v64e89c 8948955631

Korean Air jsou soukromá firma (plně privatizovány v roce 1969) a jsou součástí Hanjin Group...(jeden z proslulých "cheabol" kongomerátů).

0/0
24.2.2015 11:19
Foto

P67a36v91e16l 86P54o56k93o13r52n68ý 2706714920402

Děkuji, pak mě uniká, o čem chtějí jednat s vládou? Aby tu firmu koupila a nadotovala?:-)

0/0
24.2.2015 15:20
Foto

P74a15v88e80l 15M97a34k69o25v31e13c 8238435341

O čem chtějí jednat nevím (a radši ani nebudu spekulovat...:-)). Obecně ale platí, že korejské (soukromé) firmy jsou s korejskými politiky (potažmo vládou) silně svázány...

0/0
24.2.2015 15:35
Foto

P39a68v57e98l 19P17o15k95o45r26n50ý 2666174240232

Aha, dík.

0/0
24.2.2015 15:36

V71á62c76l51a58v 23P74a18v89l96í39k 9962210704124

...hele, Tvrdíka nemiluji, ale je už asi 8 let pryč a já jsem neviděl za posledních 8 let prakticky nic, co by vedlo  ke stabilizaci a bezproblémovému fungování aerolinek. Tvrdík to po*ělal, nicméně roční ztráta 150 mega jen za lety do Soulu, rozprodej všeho co se prodat dá a střídání směřování / zavírání linek častěji než si lidi mění ponožky mi jako správné koncepční jednání stávajícího (a minulého) vedení rozhodně nepřijde...

+9/−2
24.2.2015 7:30

A72l20e32x63a44n93d68r 60K64o86s43t38k87a 8472238966834

Ono je těžké dostat podnik ze ztráty, když po "výhodném" prodeji letadel fantasticky stouply provozní náklady. Ale jinak máte pravda, Jarda tam rozhodně nebyl jediný likvidátor. jen nejviditelnější.

+2/0
24.2.2015 7:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.