- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vedení Aeroholdingu a ČSA je podle všeho parta amatérů, které si ani nedokáže ani sjednat schůzku se svým partnerem ... Klidně poletí přes půl světa a tam se sejdou s vrátným v ZOO ...
Bejt majitelem ČSA tak je radši nechám kompletně zkrachovat a zrušit než abych je prodal Korejcům, či Čínanům, kam sme to proboha dospěli. Zachvíli taky skoupí všechno a všechny. U nás Vietnamci kupujou nemovitosti a obchody, tihle jdou rovnou přes velké firmy.
Doporučuji nechat ČS zkrachovat, v konkurzu odkoupit za symbolickou 1 kč značku a věci související a založit nové České státní aerolinie (tak to udělali naši předci za první republiky)...Věřím, že by znovuzrozené ČSA se státní pomocí (v rámci možností EU) byly do 5 let ziskové...
Samozřejmě zkrachovat ČSA...s omluvou ČS...
Tak to je dobře, ze tam leti se Sobotkou. Ted uz jsem klidny. Je téměř jiste, ze ted Sobotka vytahne sve levicove eso, svého kamarada, kadra, managera všech manageru a nabidne ho Korean Airu a vse bude razem v richtigu. Jarda Tvrdik povstane z popela a predvede, ze všechny Korejce i s jejich vedenim razem strci do kapsy a CSA bude firma, která koupi Korean Air a ne naopak!!!
Mno ... jen aby to nedopadlo tak, že pak Tvrďáka najdou v rýžovém poli přepůleného mečem (s hedvábnou stuhou samozřejmě).
Co si budeme povídat, kdo tam má i nemá známé, tak ví již asi 8-10 let, že firma je údajně totálně zu grunt. Ale co se musí nechat, že ti marketéři a zdatné P.R. agentury i různé napojené reklamky dokáží neúspěch a zřejmě se blížící krach ČSA dokonale lidem zastřít a nikdo nepíše článek typu "Bohouši Sobotko, Mirku Kalousku", co jste to tam tehdy s Tvrdíkem vyváděli, poslali jste fungující společnost totálně do kytek. Přitom je podivné, že kolem privatizace ČSA bylo tolik otazníků a těžila z něj zejména druhá soukromá česká společnost, která na tom samém trhu naopak nestíhá a nakupuje letadla ve velkém. Vůbec bych se nedivil, kdyby kromě ječícího Páji Béma, že je čistý jak lilie a přitom ho podezírali, že se mu válí někde v Zurichu v přepočtu asi miliarda uspořená před lety snad z důchodu babičky..tak bych se nedivil, kdyby to ČSA za nějaké drobné všimné nepotopili ti kluci záměrně. Dneska létat škemrat od šikmookých pro peníze už je jen labutí písen a předzvěst rychle se blížícího konce.
Myslím si že před pár lety nabízel Travel za ČSA 1 miliardu, což bylo panu Kalouskovi málo a pak to celé prodal ten samý Kalousek 67 milionů korejcům a ještě se chválil jaký je borec. No buď jsem chyběl na hodině matematiky já nebo pan Kalousek !!!
Spíš jste chyběl na hodině češtiny. Travel chtěl kupovat celou firmu a Korejci mají jen 44%. A kdyby to tenkrát schválili a ČSA se náhodou vzpamatovali, opět by se nadávalo na Kalouska že prodal fungující firmu.
Lítáte někdo s ČSA do Soulu? Zajímalo jaká je vytíženost linky, když ji prezentují opět jako ztrátovou. Něco jako nedávno zrušený zaplněný Jerevan ? Popravdě mě přijde divný, že společnost bez dálkovek začne lítat paralelně dálkovku zrovna na letiště kam jedna z nemnoha dálkovek z PRG už lítá. Ale chápu, že to může být dáno partnerstvím s Korean Air.
Léta to vcelku plný, ale netuším kolik stojí letenky oproti Korean a taky kolik vozí carga.
A on ještě někdo lítá s ČSA? Dálkové spoje nula, linky se zavádějí a zase ruší jak na běžícím pásu, i lety do evropských destinací jen pár dní v týdnu, nebýt návazné vnitro linky Praha- Ostrava (max 2 spoje denně) tak už mě u nich nikdo neuvidí.
ČSA jsou už jen takový aeroklub, kterým lítají hlavně nadšenci. Myslím, že je dobré mít alternativu k pohodlným a bezproblémových velkým aerolinkám.
A proč to jednání chtějí, když ČSA jsou/budou soukromou firmou
Proč by měl management řešit těch pár českých letadel....jedině kvůli politice, ale tu management nedělá
Holt buď budou dál existovat a začnou vytvářet zisk nebo zaniknou- o nic nejde
Pokud je management dosazován politiky, bude se vždy zajímat o politiku.
Takže další podnik který jde definitivně do kopru