Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další miliardová zakázka Českých drah. Vagony Siemens vylepší Škoda

Společnost Škoda Transportation získala u Českých drah další velkou zakázku za více než miliardu korun. Pro národního dopravce modernizuje celkem 93 vozů pro linku Praha - Hamburk. České dráhy za modernizaci zaplatí více, než čekaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K85a88r81e39l 47N37o55v85á44k 8985204519645

To je ta společnost, kterou vlastní Martin Roman???

+1/0
5.3.2015 22:31

O45n82d53r89a 73L27á91s25k92a 4152272569845

A nejlepsi na tom clanku je ta zminka o RegioJetu, fakt neuveritelny :-D

+5/0
3.3.2015 9:18

M91i94r38o69s11l56a61v 59Z27i28k73m14u52n27d 7699513104323

Pane Sůro, co tak psát bez pravopisných chyb ...

+1/0
3.3.2015 7:58

J93a45r72e23k 96K58a43l32i87v46o31d92a 7836633821616

Vozu Ampz143 se to snad netyka, ty vypadaji velice solidne...

0/0
2.3.2015 23:21

T45o60m 57J74u96r62e88č14k28a 6645792845315

Týká se to i této řady. Nový informační systém s LCD, Wi-Fi,.....

0/0
3.3.2015 0:03

J98a31r72e91k 82K33a20l22i77v97o79d35a 7776673251376

Jejich sedadla z Borcadu se mi libi, pokud zustanou tak asi minimalne pujdou do Najbrtu.

0/0
3.3.2015 0:46

D33a43v19i31d 89P81r19a93ž35á34k 6404562672946

Se nedivím, že je to dražší, než se čekalo. Úplně stejně by to dopadlo, kdyby si majitel Ferrari nechal své auto opravit u Renaulta

+2/−6
2.3.2015 21:11

R41o78m57a11n 88P24o58l10á11č40e71k 5496679615

Bych si zjistil, jak vůbec probíhají generálky železničních vozů... Z původního vozu zůstane podvozek a kastle...

+9/0
2.3.2015 21:32

J77a48n 28K93o72b76ě93r30s69k62ý 1400276211783

No, pan Jančura už toho opravdu nakecal hodně a bohužel u většiny věcí skutek utek. Pamatuji, jak tehdy sliboval ty skvělé vlaky HighJet se šesti třídami. A nakonec jezdí převážně ojetinami. Fandil jsem Leo Expressu, do té doby než jsem zjistil, že jízda v Economy je nejhrůznější zážitek. Ale LE má dobré vyšší třídy. Být panem Jančurou tak radši mlčím, ty Rumunské vozy žádný zázrak nejsou, prostě lowcost. Nechápu proč pan Jančura musí okomentovat každý krok ČD, dejte taky prostor ostatním soukromým dopravcům, třeba Arriva vlaky. Děkuji pěkně.

+10/−1
2.3.2015 21:08

J66a57n 91J63e53m81e65l10k76a 1765780

Koupit ojetiny a pak je překopávat na něco jiného.. no nevím..

0/−10
2.3.2015 20:56

V11a78c33l42a77v 59H50a23j57e26k 3866169459

V článku se píše mže to byly nové vozy na EC vlaky.koupené před 15 lety. Nebo se pletu?? Tak jaké koupené ojetiny??!!

+9/0
2.3.2015 20:59

J82a90n 11S21ů19r94a 4705703123782

Část vozů jsou exOBB ojeté, koupené loni.část ojeté vozy,které od začátku jezdí u CD

0/0
2.3.2015 21:24

V43a52c48l18a95v 85H94a76j70e51k 3246719969

Ta část v počtu 77 vozů SGP/Studénka aly byly ČD koupeny jako nové, že ??

+1/0
2.3.2015 21:29

J69a86n 90S13ů88r14a 4635623783512

ano

+1/0
2.3.2015 21:42

J55a80n 61J80e54m90e81l15k18a 1975100

Minusujte si jak chcete:-) ale jestli chce někdo ojetinu "zcela předělat" za cca cenu nového vagonu.. nevím..

+1/−5
2.3.2015 22:10

J89i89ř39í 51E54r37b61e48n 1263634316207

Za cenu nového vagonu se zmodernizují dvě ojetiny, ne jedna.

+4/0
3.3.2015 5:49

M92i40r33e28k 90Z80á66v47o25d63n10ý 7922367430148

Tak když si ani nepřečtete to, jak zde kolega píše, že se jedná nové vagóny, které koupily ČD před 15 lety, tak se nemůžete divit, že Vás lidé minusují :))

+3/0
3.3.2015 7:36

A50n84t87o45n16í73n 96D79o96u60b61e44k 3750129239

dalsi vyhozene penize!!!!

na trase mohly jezdit skvele railjety kdyby mysleli mozkem

+1/−6
2.3.2015 20:53

V62a86c34l69a67v 49H30a72j89e34k 3516599839

Ten genilální mozek, který zabránil nákupu všech 16 souprav všichni dobře známe, že ??

+2/0
2.3.2015 21:01

R35a88d46e24k 20J32a21n63a37t28a 9245466954602

Railjety tam nejsou proto, že jsme měli předsedu vlády, který se dal ovládat milenkou a kmotry a proto jeho vláda padla, když to prasklo.

Tím byl zastaven předjednaný prodej nádražních budov SŽDC, takže ČD neměly prostředky a zároveň byl vyměněn schopný ředitel za nýmanda, který se musel nějak vymezit, a to se dělá zpravidla tak, že natruc dělám opak.

+11/0
2.3.2015 21:07

V36a66c39l46a89v 45H12a11j23e67k 3666749649

Myslím, hlavní akční postavou byl pan nejmenovaný ministr Zemanovy úřednické vlády a nový ředitel měl jasný úkol nákup stopnout.

0/−6
2.3.2015 21:12

J29a22n 96S20ů64r23a 4235533183242

akční postavy byly podstatně jiná jména:)

+2/0
2.3.2015 21:44

V46a33c53l90a59v 34H68a19j33e71k 3886939169

Jako v dozorčí radě nebo spíše ze Splzně ??

0/0
2.3.2015 21:51

V59a87c60l24a81v 34H75a77j56e45k 3676909509

Jinak na tom, že Žaluda byl nejschopnějším ředitelem, kterého ČD měly se shodnem.

+5/0
2.3.2015 21:18

M39i17r59o32s82l17a28v 52Z92i22k45m53u51n76d 7539583434133

Railjety jezdit nemohou, protože DB myslí, jak požadujete mozkem.

Na rozdíl od managementu ČD, který vydává railjety za "skvělá" vozidla je management DB považuje za vozidla podřadná, která nesplňují představy náročného německého zákazníka o "komfortním vozidle".

Větší cestovní komfort nabízí i rakouské ojetiny model "ve stanici nelze", tím spíše původní vozy  ČD "ve stanici lze".

Německý zákazník dneska na dálkovém vlaku vyžaduje i ve dvojce polohovatelnou sedačku alespoň na úrovni vlaku kategorie EC, což "skvělý" railjet nenabízí.

Prostě DB chtějí komfort na úrovni ICE ... V Německu railjet jezdí do Mnichova  nějakou dobu jezdí v pátek/sobotu na nočním páru vlaků do Frankfurtu (aby německý cestující moc netrpěl) ... (konkrétně RJ 66 z Budapešti s odjezdem ve 20,45, návrat z FFM jak RJ 63 v 5,17) ...

Od "skvělého" railjetu by člověk očekával, že souprava bude vybavena nakládací plošinou pro vozíčkáře ... marně ...

+2/−3
3.3.2015 8:46

A75n35d16r47e32j 13O97l40e28k42s45a 3885871857101

Přesně. Taky jsem byl z Railjetu zklamanej. Sedadla bez poloh a bez podnožníku. Navíc tak blbě rozmístěná, že máte vysokou naději sedět u širokého okenního sloupku a ještě zády ke směru jízdy.Teda nic moc.... to ten vejlet na Kokořín....

+1/0
4.3.2015 14:41

P18e93t61r 59U10l87l80m75a63n66n 2747258707392

Tak snad to bude kvalitnější práce, než dosavadní Parsácké kousky.

+1/0
2.3.2015 19:22

M57i31r29e23k 41Z91á65v44o91d83n55ý 7342517870848

Podle toho, co si zadavatel zaplatí. Pokud jde o Regionovy či úprava Bdt, tak to byl těžký low-cost. Naopak Bdmpee si vůbec nemyslím, že by byl špatný vůz (jen má trochu divné záchody).

+5/0
2.3.2015 19:31

D16a13n34i59e53l 42V81á90c97h42a25l 3936588515796

Tak záchody teď budou nové, někde dokonce i bezbariérové.

+1/0
2.3.2015 21:42

P57e87t37r 11N69e20c25h75a55n93i43c72k11ý 7763136758450

Bdmpee mají jedinou vadu a to je příšerná izolace signálu, stejně to mají Bee. B a Bmz a OBB Bmee tím netrpí.

+1/0
2.3.2015 21:58

M91a89r56e63k 49V64y27m95a75z39a30l 5808266962160

Je dobře, že se bude modernizovat u nás v Česku. Lidé budou mít zase práci. [>-]R^

+14/0
2.3.2015 19:12

L92a22d36i67s96l50a27v 74P89a36s77t65o19r69e79k 1233937668785

Kolik stojí nový vůz Leo Expresu nám Sůra zapomněl sdělit...;-DV

+9/−1
2.3.2015 18:09

M11i68r94e25k 17Z32á19v14o93d79n93ý 7932397950368

Ale to vůbec nikoho nezajímá. Tady jde hlavně o to ukázat, že ČD jsou drahé a RJ levný :) :D

+14/−1
2.3.2015 18:47

J79a88n 50S45ů77r94a 4745243653362

Běžný inteligentní čtenář jistě chápe rozdil mexi elrktrickou jednotkou a klasickým vozem. Nemohu za to,že Vy a pan Pastorek ne.

+6/−4
2.3.2015 20:37

M71i98r17e36k 94Z26á36v24o46d95n47ý 7962967280448

Já zase nemohu za to, že do každého článku cpete Jančuru :))

+3/0
3.3.2015 7:38

M86i46r33e94k 94Z42á47v68o82d88n90ý 7722577870838

Mimochodem, když už ani Vy nepoznáte ironii, tak jste na tom asi špatně :/ Jo a příště si zažádejte, aby tyto "články" vycházely pod sekcí placená inzerce, protože nic jiného to není, než PR Regiojetu :))

+4/0
3.3.2015 7:52

M36i53r38e87k 45Z33á12v76o98d63n67ý 7792917100888

Jo a poslední věc. Neříkal jste náhodou, že na mé příspěvky již odmítáte reagovat?? :)) Copak se změnilo?

0/0
3.3.2015 8:24

J82a91n 32L11a90k57o51m29ý 7691935335394

Kdybych měl sázkovou kancelář, tak na to, že do prosince schválí v Německu 380, dám kurz 999,9

+1/0
2.3.2015 18:07

T34o47m 13J52u77r35e62č68k93a 6685182825205

"Soukromý Regiojet tvrdí, že jejich nový vagon Astra z Rumunska stojí zhruba milion eur, tedy prakticky tolik, co modernizace Českých drah."

Ten už toho nakecal. Taky tvrdil po týdnu provozu, jak je super výdělečný a když chtěl na ČD podal žalobu, tak z fleku  začal tvrdit pravý opak....

+14/−2
2.3.2015 17:34

D83a69v33i41d 37Č61e55r68n92o16h98o50r56s95k35ý 1846344676926

ono ty jeho zazraky z rumunska .... mno v zime s tim asi bylo super svezeni ;-D melo to byt tlakotesne .... ale snehu tam bylo vic jak ve starych Bckach  ;-D

+10/0
2.3.2015 17:55

T21o93m 77J38u95r20e89č53k38a 6405932235825

Bacha, ti Rumuni tlakotěsní nejsou. ;-)

+3/0
2.3.2015 18:04

D48a90v16i87d 27Č87e42r42n77o69h40o41r13s12k30ý 1396374836686

ale meli byt ne ? nebo se pletu ? :-)

+1/0
2.3.2015 18:05

M10a24r71t26i16n 40R36u30z46i17c26k38a 1982918266117

Pokud jsou stavene na rychlost 200km/h a vyssi, musi byt tlakotesne...

+2/0
2.3.2015 18:28

T64o89m 47J66u46r34e60č42k33a 6465962925175

Nemusí. Do 200 km/h nemusí. Od 201 km/h a výše už jo. Takže Astry RJ tlakotěsné nejsou. Naopak ty vozy ČD jsou, protože v době jejich nákupu muselo být tlakotěsné vše od 200 km/h včetně.

+7/0
2.3.2015 18:33

M68a24t11ú55š 34B23e68n76a74k 9988564902663

pôvodne to tak bolo, ale bola to chyba prekladu z európskych noriem, po novom to bolo opravené na viac ako 200km/h.

+1/0
2.3.2015 20:29

M95a34t61ú41š 41B49e85n11a65k 9498884272323

podľa vyjadrenia ľudí z Astry 1 milión € bol za vozeň bez interiéru, ten sa platil zvlášť odhadom cez 300 tisíc...

+6/0
2.3.2015 20:31

J74i62ř38í 91B69o43č42e23k 6769924245816

Pánové, pánové... Vůbec nechápu proč se rozčilujete, vždyť jako popelnice evropy a ráj šmejdů všeho druhu fungujeme už pár let. Měli jsme vagónky ale už nemáme, finito. Chce to chytnout odpovědnou osobu za ruku a tu utnout. Ne sežrat všechno co nám kamarádi ze západu hoděj přes plot jako odpad.

+2/−3
2.3.2015 16:38

J73i77ř57í 34E89r89b89e74n 1783384366807

Měli jsme vagonky a už nemáme? Takže v České Lípě, Šumperku, Vítkovicích a Studénce stojí v halách jen hologramy? 8-o

+2/0
3.3.2015 5:52

M90a15r57t16i16n 13H74a21n38z12a47l 8158479819395

Pokračujte prosím dále na novinky.cz - tam je vyhrazeno místo pro diskutující proletariát...

+1/0
3.3.2015 8:16

Š23t57ě53p28á41n 46Š58a67f70r38á75n74e58k 8980513528465

Posledních 5 VŘ u ČD:

1)14 * elektrická jednotka pro rychlíky - vyhrála Škoda

2)až 11 * elektrická jednotka pro kraje - vyhrála náhodou zase Škoda

3)rekonstrukce 31 až 62 vagonu Bp pro rychlíky těsně, ale zase vyhrála Škoda(Pars nova)

4)rekonstrukce 22 ex-OBB Bmz asi nikdo neuhádne, ale ano je to Škoda(Pars nova)

5)revitalizace 71 vagonů X(p)mz možná se tomu budete divit, ale zase Škoda(Pars nova)

By mě zajímalo, jestli je tu někdo, kdo si myslí, že u ČD je všechno jak má???

+4/−12
2.3.2015 16:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.