Diskuze
Rekordní rok žlutých autobusů. Za rok jim přibyla desetina cestujících
Děkujeme za pochopení.
R30o90m83a60n 77J38e19s89c27h37k20e
Před revolucí s v Brně postavilo nové autobusové nádraží Zvonařka aby ve středu města nebyl takový hustý provoz. Dnes je to zase jinak a jezdí a tlačí se tam Jančura. To je ten krok kupředu. Vybírat třešničky na dortu to umí. Ale jezdit na ztrátových lokálkách se mu nechce. Je pravda, že díky jeho tlaku se rozhýbaly ČD.
Jednou jsem napsal " Více Jančurů " Ekonomika je neúprosná, ale i na něj musí být kontrola. Ovšem, když se člověk dozví, že bere dotace, tam mne to vadí.
J82a62n 73Z12b28o60ř28i46l
I na ztrátových lokálkách chce jezdit, ale ČD má na tohle monopol a víte proč ? Ztrátové nejsou... ztrátu proplatí stát.
J47a43r33o88s22l81a62v79a 97Š93v97a50j52c72r15o20v79á
Děkuji svému světu za žluté autobusy. Miluji je; je to změna kvalitativní.
J13a86n 87K29o67b37ě53r55s15k39ý
Ačkoliv se snažím jezdit vlakem (kvůli IN25) autobusy SA jsem taky použil. Bylo to fajn, jen si myslím, že někteří to s tou chválou SA přehání. Dostal jsem zdarma horkou čokoládu, která vypadala jako z nádražního automatu (tu si můžu dát taky), noviny už nebyly (Blesk jsem opravdu nechtěl). Bylo to fajn, ale nic tak zázračného. Autobusy standardní jako mají i Eurolines, WiFi moc nešla. Film jsem na té krátké cestě Olomouc-Frýdek Místek nesledoval. Proti autobusům SA nic nemám. Vytáčí mě však ten cirkus na železnici RegioJet. Neustálé zpoždění, WiFi nefunkční, nefunkční klimatizace (jel jsem 5x z toho 3x klimatizace nešla, WiFi fungovala jen jednou), MF Dnes už nezbyla, navíc neustálé otravování stevardek jestli si nechci objednat. Utekl jsem k Pendolinu a jsem naprosto spokojen. K Regiojetu se už nevrátím. Ovšem i tak mě Regiojet obtěžuje, protože zdržuje SC Pendolino často až do Prahy (a pak má Pendolino zpoždění). Zpoždění u Regiojetu 40 minut není výjimkou a asi natvrdlí (nebo podplacení) dispečeři ho pustí před Pendolino. Za mě SA RegioJet
L23a74d12i22s82l43a87v 97H85o67l93í47k
Autobusy Eurolines se s autobusy SA nedají srovnávat. Setra patří na špičku mezi autobusy, což o španělském Irizaru neplatí ani náhodou. Např. nové Setry 500, co jsou u Eurolines, mají mezinárodní prestižní ocenění Coach of the Year 2014, o čemž si může Irizar nechat jen zdát....
V40l58a24d78i15m79i43r 17P52o48h15u95n81e25k
Loni jsem poprve vyuzil SA k ceste z Prahy do Bruselu.Bylo to na dooruceni mych znamych.Cena,1790 kc.Rezervace mista me dost prekvapila,protoze pri me vysce dva metry mam problem kam dat nohy Sednout si tam,kde je vetsi misto bylo nemozne.Nastesti sedadlo vedle bylo volne az do Plzne,ale tam pristoupil ten,co si sedl vedle me.Jelikoz ale bylo jeste par mist volnych,pozadal jsem dotycneho jestli by si nepresedl;Bylo by to prijemne pro nas oba z lepsiho pohodli.Bohuzel me dost hrube rekl ze na toto misto ma mistenku a abych tedy nikam nejezdi kdyz mam dlouhe hnaty .Vsechno nakonec vyresila hosteska a on si presedl.SA ma perfektni servis,mimo jedne veci.Za druhe zavazadlo se plati 300 kc,coz Eurolines nevyzaduji.Ti naopak ale zajizdeji do Norimberka,Frankfurtu, Kolina n Rynem a Aachenu;Coz je velka ztrata casu nejmene dve hodiny pri sjeti z dalnice,zastaveni ve mestech a opet najezd na dalnici.Ridici byli vzdy velmi neprijemni a polozeni nejake otazky je vylozene otravovalo.SA jede z Prahy do Bruselu primo.Rezervace zpatecni jizdenky s mesicnim predstihem stoji 2000 kc,coz je opravdu super cena.V Belgii je takovy servis neexistujici,vnitrni autobusova doprava nefunguje,doprava je absolutne zalezitost zeleznice s obrovskymi problemy ve zpozdeni a konkurencni vlaky jsou zakazany.Tim ma belgicka zeleznice jako statni podnik vyhradni monopol.Pro mne je tedy spolecnost pana Jancury v mezinarodni doprave bezkonkurencni a vzdy s nim rad pojedu.P.S..S vnitrostatni dopravou nemam zadne zkusenosti.
B64r74o28n51i84s64l90a22v 89G75a15b23r85y75š
Autobusem na dalekou zahraniční cestu? To už musí být masochismus, takovou dálku bych v tak stísněném prostoru nedal. Jak dlouho jste tam jel?
P64e51t83r 72N28e80c87h60a40n52i36c33k94ý
Stav autobusové dopravy v ČR byl v době nástupu žlutých autobusů tak příšerný, že někdo jako SA přijít prostě musel. A kdyby to nebylo SA budou to třeba Eurolines. Protivní řidiči, kteří se tvářili, že oni dělají laskavost lidem a svezou je pokud je nebudou moc štvát, zastaralý vozový park a naprostá nekoncepčnost k ničemu jinému ani vézt nemohly. SA mě štvalo jen tím občasným dumpingem a jak Jančura začal kvičet, když DPMLJ začlo jezdit z Liberce z terminálu na Fügnerově, když on si všemi možnými a nemožnými způsoby vybojoval místo na autobusáku. Proč teda rovnou nebojoval o Fügnerku? Pak mi vadí, když kvůli SA se zruší nějaká linka ZDO, která cesotu obhospodaří několik dalších míst proti SA, která jede po dálnici bez zastavení. To je ale spíš vina státu, že si v tom neumí udělat pořádek a doplácí na to lidé. Nakonec taková linka Liberec - Praha je čistě v rukou SA a kdo se do jejich autobusů nevejde, má prostě smůlu, to taky není zrovna ideální stav, ale zlepšení situace na železnici se v téhle relaci asi nedočkáme...
L60u74m24í50r 48V61i91t49h45a
Osobní dopravu neorganizuje stát, ale kraje a obce. Dokonce i tu mezikrajovou. Do krajských zastupitelstev se volí v krajských volbách. Krajské úřady často opanují strany, které jsou na celostátní úrovni v opozici. Čili - pokud někdo zrušil paralelní linku s dálnicí, stát to nebyl. Byly to příslušné kraje a obce, které usoudily, že ta linka je neefektivní. Na základě čeho tak rozhodly, nevím, zjistěte si to. Kraj i obce mají informační povinnost.
Jinak souhlas s tím, že Jančura totálně překopal úroveň české hromadné dopravy osob. Za to by měl dostat pomník.
L13a10d65i56s40l13a93v 32P42a27s73t32o90r55e47k
Tohle už je jak kdybl někdo četl z brožurky
J71a12n48a 48B25u80r32j14á98n49k42o11v62á
Nutno říci, že autobusy SA jsou dostatečně pohodlné, rychle, spolehlivé i cenově výhodné, že e vyplatí je využívat oproti jiným prostředkům. Znám lidi, co bez auta neudělali ani ránu, ale nyní vyzkoušeli Jančuru a jsou nadšení. jedou v pohodlí, v klidu, beze spěchu a ještě během jízdy udělají mnoho další práce, které ztratí jinak točením volantu. Mnoho lidí má cestování busem spojené s šíleným i Karosami a to v nich přetrvává. SA
P32e49t37r 82N68e13c84h37a68n11i59c66k31ý
Neupírám SA některé kvality, ale už tu vidím nekritičnost a fanatismus jak u některých fanoušků Apple.
1. Pohodlně celkem jo, jak to autobus dovolí a podle toho kdo si k vám přisedne
2. rychle a spolehlivě, to víc záleží na infrastruktuře a provozu než na SA
3. Cenově výhodně - proti autu to je skoro vždycky. Jen u auta a většiny vlaků se vám jaksi nestane, že se tam už nevejdete a nikam neodjedete
4. v klidu? Když vám neustále stevardka něco vnucuje, pořád si někdo něco objednává a ještě tam jsou ty obrazovky s filmy. Tankodrom některých silnic a dálnic také moc klidu neposkytne a to teprv veselé paničky co se smějou přes celý bus co zrovna nakoupili v céáčku. Většinou jde však o fyzické vlastnosti autobusu, proto není příliš vhodný na dálkovou dopravu
5. Beze spěchu? To dost odporuje tomu rychle. Tak buď rychle nebo beze spěchu. Navíc pokud někdo bez auta nedá ani ránu, tak asi nechce cestovat beze spěchu.
6. Kolik další práce na těch sedačkách uděláte v autobuse, který neustále zatáčí, sjíždí, předjíždí a případně díky našim silnicím trochu drncá a notebook tam pořádně neotevřete. Není to nic proti SA, je to prostě problém autobusu jako takového. Maximálně tam můžete telefonovat nebo posílat maily ze smartphonu.
7. Úroveň ČSAD nakopnutí v podobě SA potřebovala jako sůl, ale už je to na mnoha linkách lepší. Jen hlavně v regionální dopravě zaostala úroveň některých řidičů někde v 80. letech.
P44a65v31e40l 77M89a87t40o54u70š83e51k
Za rok jim přibyla desetina cestujících... Není divu, když se jim tu pořád dokola dělá reklama na úkor státních dopravců, jimž se trvale dělá antireklama. Dokonce jsem přesvědčen, že vyhledávač Idos je upřednostňuje.
L33u97m52í65r 28V41i59t95h26a
Nejsou žádní státní autobusoví dopravci. Nelze na ně tudíž dělat antireklamu, nebo před nimi někoho upřednostňovat.
R65a10d58e72k 13K11l88o81s
a to si ještě na Student Agency neuvědomili, kolik by jim vydělala pravidelná linka z Prahy do nedalekého Krakow přímo na letiště, odkud lítá velké množství spojů RyanAir do dovolenkářských destinací za opravdu symbolické ceny. Př. zpáteční jízdenka Praha Krakov letiště za 900.- + zpáteční letenka za 2000.- k moři a mám cestovní výlohy za 3000.- oproti vydřidušským letenkám z Prahy Vídně Mnichova kde letenka do totožných destinací vyjde na 8000 a výše !!!
R92a45d66e81k 68J70a52n22a31t77a
Skupina StudentAgency spojení z Prahy do Krakova (vč. letiště) nabízí. Vlakem do Ostravy+busem po Polsku, protože polská trať je pomalá.
A to samé nabízejí i ČD a LeoExpres, nedávno o tom byl na iDnes dokonce článek. ČD navíc odjakživa do Krakova nabízejí přímý noční lůžkový vlak.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...