Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekordní rok žlutých autobusů. Za rok jim přibyla desetina cestujících

Sázka na autobusy vychází podnikateli Radimu Jančurovi čím dál více. Žluté vozy Student Agency loni přepravily 6,7 milionu cestujících, v meziročním srovnávní o desetinu více. Letos chce firma růst hlavně na Slovensku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24o65m14a81n 72J85e14s51c71h38k95e 9748335147325

Před revolucí s v Brně postavilo nové  autobusové nádraží Zvonařka aby ve středu města nebyl takový hustý provoz. Dnes je to zase jinak a jezdí a tlačí se tam Jančura. To je ten krok kupředu. Vybírat třešničky na dortu to umí. Ale jezdit na ztrátových lokálkách se mu nechce. Je pravda, že díky jeho tlaku se rozhýbaly ČD.

Jednou jsem napsal  " Více Jančurů " Ekonomika je neúprosná, ale i na něj musí být kontrola. Ovšem, když se člověk dozví, že bere dotace, tam mne to vadí.

0/−2
5.3.2015 17:04

J46a75n 64Z65b42o10ř86i10l 3759677869

I na ztrátových lokálkách chce jezdit, ale ČD má na tohle monopol a víte proč ? Ztrátové nejsou... ztrátu proplatí stát.

0/−1
6.3.2015 16:08

R63a28d95e82k 69J92a69n39a52t15a 9165436414592

Nechce. V poslední době byla dvě výběrová řízení na "lokálky". Jančura se nepřihlásil ani do jednoho, zatímco jiné firmy ano.

I soutěží na lokální atobusovou dopravu se mohl účastnit - zkušenosti má. Opět nic.

Tyhle prohlášení jsou za jediným účelem, mít zadarmo prosotor v médiích. Jako O'Leary z Ryainaru.

+1/0
6.3.2015 18:47

R82o74m25a97n 36J84e91s90c66h90k60e 9628695397475

Nevím o jediné lokálce, kde by chtěl jezdit. Tolik jich bylo zrušeno. Pohořelice, Židlochovice, Chornice, Jemnice a dalších 50 tratí. Že by ČD jezdily na železnici Desná, na Jindřichohradeckých tratích  a dalších jezdí jiní soukromníci.

0/0
6.3.2015 21:10

J80a65n 27J80e96m27e26l87k52a 1425230

A je to dobře, ušetří mi to 50 Kč s kufrem za MHD a to je 25% z ceny jízdenky. Nyní je na jednom místě centrum, vlak, bus a uzel mhd.

0/0
30.3.2015 21:43
Foto

J15a39r44o92s92l69a57v32a 10Š49v13a34j59c68r59o77v35á 7140252774423

Děkuji svému světu za žluté autobusy. Miluji je; je to změna kvalitatiVEU[>-]vní.

+1/0
5.3.2015 13:08

J16a68n 23K67o34b76ě24r77s85k57ý 1980206821513

Ačkoliv se snažím jezdit vlakem (kvůli IN25) autobusy SA jsem taky použil. Bylo to fajn, jen si myslím, že někteří to s tou chválou SA přehání. Dostal jsem zdarma horkou čokoládu, která vypadala jako z nádražního automatu (tu si můžu dát taky), noviny už nebyly (Blesk jsem opravdu nechtěl). Bylo to fajn, ale nic tak zázračného. Autobusy standardní jako mají i Eurolines, WiFi moc nešla. Film jsem na té krátké cestě Olomouc-Frýdek Místek nesledoval. Proti autobusům SA nic nemám. Vytáčí mě však ten cirkus na železnici RegioJet. Neustálé zpoždění, WiFi nefunkční, nefunkční klimatizace (jel jsem 5x z toho 3x klimatizace nešla, WiFi fungovala jen jednou), MF Dnes už nezbyla, navíc neustálé otravování stevardek jestli si nechci objednat. Utekl jsem k Pendolinu a jsem naprosto spokojen. K Regiojetu se už nevrátím. Ovšem i tak mě Regiojet obtěžuje, protože zdržuje SC Pendolino často až do Prahy (a pak má Pendolino zpoždění). Zpoždění u Regiojetu 40 minut není výjimkou a asi natvrdlí (nebo podplacení) dispečeři ho pustí před Pendolino. Za mě  SAR^ RegioJetRv

+5/−3
4.3.2015 18:36

L78a85d37i56s67l69a98v 81H24o80l25í23k 5552462579651

Autobusy Eurolines se s autobusy SA nedají srovnávat. Setra patří na špičku mezi autobusy, což o španělském Irizaru neplatí ani náhodou. Např. nové Setry 500, co jsou u Eurolines, mají mezinárodní prestižní ocenění Coach of the Year 2014, o čemž si může Irizar nechat jen zdát....

+1/0
4.3.2015 21:41

J19a27n 37J96e36m96e37l33k78a 1125320

Ale, on ten irizar nejede vubec spatne.

0/0
4.3.2015 21:46

L55a84d70i27s76l60a58v 75H35o56l28í87k 5312742469681

Fabie také ne, ale S80 od Volva je jinde.

0/0
4.3.2015 21:49

J41a52n 53J61e11m32e48l98k42a 1115650

Je rozhodne pohodlnejsi nez to co mel pred tim. A tak pohodlnym busem v evrope jsem asi nejel.

0/0
4.3.2015 22:02

J24a80n 59J39e29m43e89l96k58a 1685950

Jasne , Regio ma sve mouchy, ale jak jsem psal, jezdit ve vlacich, ktere v Rakousku nedavno jezdily jako 1. trida, kdy clovek na to driv jen mlsne koukal je luxus . Za ceny 0.7 Kc/km neni co resit. A je to mozna svetovy unikat. To ze pendolino jezdi dnes za hezke ceny a to i bez zakaznicke karty vubec neodrazi financni realitu. Do Bratislavy jezdilo pendolino za 1000 Kc !!! A obavam se, ze bez motivace jancury by tyto vozy ceske drahy samy od sebe nekoupily.

+2/0
4.3.2015 22:00

J53a94n 77K85o98b89ě82r69s19k19ý 1140326891633

Do Bratislavy Pendolino již hezkých pár let nejezdí.

0/0
4.3.2015 22:09

J47a59n 78J92e83m48e77l77k28a 1575190

A? Do podobne vzdalene Ostravy dnes jezdi za 290. A EC se zakaznickou kartou do Bratislavy stale za 600. Konkurence dela divy.

+2/0
4.3.2015 22:32

J21a75n 68K58o12b40ě56r71s81k82ý 1570176151543

To je tím, že ŽSR si nechá za ten přeshraniční úsek tvrdě zaplatit.

0/0
5.3.2015 0:08

J62a98n 52J27e95m15e71l54k16a 1385780

Ale na Žilinu už se ceny upravily s nástupem konkurence.. Najednou to jde..

0/0
5.3.2015 12:12

R51a46d78e75k 21J15a27n98a66t51a 9795716934492

EC Praha-Bratislava je v e-shopu za 426 Kč.

0/0
5.3.2015 12:36

J59a12n 90Z42b91o64ř76i31l 3859777939

Přesně tak konkurence dělá divy ... mě to stačilo když jsem u ČD kupoval jízdenku Plzeň - Ostrava a zjistil jsem , že pokud koupím zvlášť jízdenku na Plzeň - Praha a zvlášť na Praha - Ostrava ( stejný spoj, vlak i sedadlo ) tak je to o 150 Kč levnější než to kupovat jako jednu jízdenku Rv

0/0
6.3.2015 16:12

T25o78m75a39s 23N15o13v23o51t73n61y 3151356138179

A Pastorek zase nemůže usnout ;-D

+1/0
4.3.2015 17:01

V45l12a87d54i94m57i72r 55P12o64h21u52n24e94k 9867855683570

Loni jsem poprve vyuzil SA k ceste z Prahy do Bruselu.Bylo to na dooruceni mych znamych.Cena,1790 kc.Rezervace mista me dost prekvapila,protoze pri me vysce dva metry mam problem kam dat nohy Sednout si tam,kde je vetsi misto bylo nemozne.Nastesti sedadlo vedle bylo volne az do Plzne,ale tam pristoupil ten,co si sedl vedle me.Jelikoz ale bylo jeste par mist volnych,pozadal jsem dotycneho jestli by si nepresedl;Bylo by to prijemne pro nas oba z lepsiho pohodli.Bohuzel me dost hrube rekl ze na toto misto ma mistenku a abych tedy nikam nejezdi kdyz mam dlouhe hnaty .Vsechno nakonec vyresila hosteska a on si presedl.SA ma perfektni servis,mimo jedne veci.Za druhe zavazadlo se plati 300 kc,coz Eurolines nevyzaduji.Ti naopak ale zajizdeji do  Norimberka,Frankfurtu, Kolina n Rynem a Aachenu;Coz je velka ztrata casu nejmene dve hodiny pri sjeti z dalnice,zastaveni ve mestech a opet najezd na dalnici.Ridici byli vzdy velmi neprijemni a polozeni nejake otazky je vylozene otravovalo.SA jede z Prahy do Bruselu primo.Rezervace zpatecni jizdenky s mesicnim predstihem stoji 2000 kc,coz je opravdu super cena.V Belgii je takovy servis neexistujici,vnitrni autobusova doprava nefunguje,doprava je absolutne zalezitost zeleznice s obrovskymi problemy ve zpozdeni a konkurencni vlaky jsou zakazany.Tim ma belgicka zeleznice jako statni podnik vyhradni monopol.Pro mne je tedy spolecnost pana Jancury v mezinarodni doprave bezkonkurencni a vzdy s nim rad pojedu.P.S..S vnitrostatni dopravou nemam zadne zkusenosti.

+5/0
4.3.2015 13:47
Foto

B88r42o20n11i30s90l21a65v 65G89a36b18r38y39š 2372659611

Autobusem na dalekou zahraniční cestu? To už musí být masochismus, takovou dálku bych v tak stísněném prostoru nedal. Jak dlouho jste tam jel?

+3/0
4.3.2015 15:48

V69l84a82d89i48m30i30r 13P83o21h50u91n69e36k 9777745283650

Odjezd z Prahy v 18 30,prijezd do Bruselu v 5 30 rano.Odjezd Eurolines z Prahy v 22 30,prijezd do Bruselu okolo poledne.Tam to je masakr,ale vzdy bylo dost volnych"dvojek",takze celkem v pohode.SA stavi trikrat po patnacti minutach,takze i dost casu na rozhybani.Je i velmi popularni "spolecna cesta".Za 35 az 40 eur se to da ujet za devet hodin.Viz ceslobe.be/ cestovka.

+1/0
4.3.2015 16:49

P54a27v12e90l 86M33a13r45e16š 2883228381131

Dalekou?

Vždyť to není ani tisíc kilometrů.

Pár let zpět (2010) jsme jeli autobusem z Prahy až do jižního Maroka a zpět ...

Pokud vynecháme letadla a vlastní auto, tak na cestování po blízkém zahraničí je autobus praktičtější, levnější a výhodnější.Vlak je všude jinde nechutne drahý, mimo hlavní vysokorychlostní tratě to není žádný zázrak, hustota sítě oproti Č(S)R velmi malá.V autobusové dopravě je i větší konkurence a tím pádem vice spojů do více míst a tlak na cenu jízdného.Dráhy jsou až na výjimky všude státní a konkurence se týká jen vybraných relací...

+2/0
4.3.2015 18:10
Foto

B24r84o66n30i33s98l71a16v 52G71a79b98r87y36š 2542259961

Jenže ne každý snáší autobus tak dobře jako Vy.

0/0
5.3.2015 10:28

L65u80c59i64e 19B10a17r51t82o90ň13o24v26á 5840958937975

Vy říkáte cestě Praha Brusel "daleká cesta"? A ještě se ptáte, jak dlouho tam autobus jede? Vy jste opravdu dopravní inženýr?

+2/0
4.3.2015 18:38

J21a87n 55S51ů20r53a 4935653823202

Kraj platí zásadně letenky:-)

+2/0
4.3.2015 20:04
Foto

B59r29o16n34i25s18l61a73v 24G71a31b64r29y57š 2292269561

Vy si opravdu myslíte, že inženýr musí za každou cenu vědět všechno? Jsem jenom člověk, ne vědecká knihovna.

0/0
5.3.2015 10:31

L88u24c48i56e 63B24a90r41t55o13ň18o20v39á 5480208247435

Pokud na vysoké škole působí někdo tak nedůtklivý a s tak slabými argumentačními schopnostmi jako jste Vy, nezbývá, než tuto instituci politovat.

+1/0
5.3.2015 14:31
Foto

B33r41o32n71i96s89l10a75v 44G30a83b49r66y90š 2312629331

Svými příspěvky potvrzujete spíš Vy, že nemáte dostatek argumentů. Nebyl jsem první, kdo se v diskuzi u tohoto článku začal zajímat o profesi toho druhého.

0/0
5.3.2015 15:06

L77u18c92i94e 20B71a51r19t34o75ň15o70v15á 5610918257195

Tak níže jste uvedl, že už na mne nebudete reagovat....dále, o Vás jako o dopravním inženýrovi a technologovi se zmiňujete sám od sebe, proto mne u takového odborníka překvapily chabé a úsměvné argumenty proti SA. Navíc nechápu to vaše urputné vymezování proti jednomu dočasně úspěšnému podnikatelskému záměru, který Vy představujete jako koncepční zlo pro dopravní síť v ČR.

0/0
5.3.2015 15:18

P42e85t91r 25N65e52c51h66a62n48i56c21k71ý 7633516288180

Stav autobusové dopravy v ČR byl v době nástupu žlutých autobusů tak příšerný, že někdo jako SA přijít prostě musel. A kdyby to nebylo SA budou to třeba Eurolines. Protivní řidiči, kteří se tvářili, že oni dělají laskavost lidem a svezou je pokud je nebudou moc štvát, zastaralý vozový park a naprostá nekoncepčnost k ničemu jinému ani vézt nemohly. SA mě štvalo jen tím občasným dumpingem a jak Jančura začal kvičet, když DPMLJ začlo jezdit z Liberce z terminálu na Fügnerově, když on si všemi možnými a nemožnými způsoby vybojoval místo na autobusáku. Proč teda rovnou nebojoval o Fügnerku? Pak mi vadí, když kvůli SA se zruší nějaká linka ZDO, která cesotu obhospodaří několik dalších míst proti SA, která jede po dálnici bez zastavení. To je ale spíš vina státu, že si v tom neumí udělat pořádek a doplácí na to lidé. Nakonec taková linka Liberec - Praha je čistě v rukou SA a kdo se do jejich autobusů nevejde, má prostě smůlu, to taky není zrovna ideální stav, ale zlepšení situace na železnici se v téhle relaci asi nedočkáme...

+9/0
4.3.2015 13:17

L39u45m21í98r 54V79i75t98h38a 2587777866732

Osobní dopravu neorganizuje stát, ale kraje a obce. Dokonce i tu mezikrajovou. Do krajských zastupitelstev se volí v krajských volbách. Krajské úřady často opanují strany, které jsou na celostátní úrovni v opozici. Čili - pokud někdo zrušil paralelní linku s dálnicí, stát to nebyl. Byly to příslušné kraje a obce, které usoudily, že ta linka je neefektivní. Na základě čeho tak rozhodly, nevím, zjistěte si to. Kraj i obce mají informační povinnost.

Jinak souhlas s tím, že Jančura totálně překopal úroveň české hromadné dopravy osob. Za to by měl dostat pomník.

+1/0
4.3.2015 13:25

P95e60t61r 79N54e53c96h85a86n48i27c61k92ý 7753766528950

Organizovaly to kraje a obce už v době kdy Jančura začínal? Není to spíš novinka? Jinak Jančurovi to v autobusech jde o tom žádná, někdy až moc dravě, ale umí to. Měl u toho zůstat a nevrtat se do vlaků, kde způsobuje akorát chaos a snaží se některé mechanismy, které využil u své autobusové dopravy (a funguje), narvat na železnici kde až tak dobře nefungují, protože železnice je síť, ale po silnici si může jezdit kdokolo, kdykoli, kamkoli téměř čímkoli.

+1/0
4.3.2015 13:29

J64a48n 60J41e12m92e52l92k64a 1195960

To, že dnes jezdíme bussiness a 1. třídou rakouských a jiných západních drah za české ceny? Myslím, že kdyby si dnes mohli Rakušáci vybrat, jestli budou jezdit za 4 Kč/km natlačeným Railjetem 230 km/h nebo za 0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou, co by si asi vybrali.

0/0
4.3.2015 14:09

R44a94d51e25k 53J90a45n88a33t85a 9325226824972

"0,7 Kč/km s Jančurou 200 km/h starou první třídou"

To by v Rakousku určitě nešlo. Jsou tam vyšší poplatky za dopravní cestu, vyšší mzdy a myslím, že i poplatky za zastavení na nádraží (u nás zdarma). Navíc tam není nikdo, kdo by ziskem z prodeje dovolených a letenek dotoval provoz na železnici.

+2/0
4.3.2015 14:43

P70a29v11e31l 60M12a49r40e84š 2893868731821

Dálkovou osobní dopravu objednává,organizuje a  platí stát .

Páteří dopravní obslužnosti jsou mezinárodní a dálkové vlaky na něž navazují regionální a místní spoje. kraj může u dálkové dopravy lobovat akorát za to, kde bude zastavovat ( přičemž je snaha zastavovat u těchto vlaků co nejméně)

+2/0
4.3.2015 13:32

P44e28t59r 86N12e60c41h76a88n14i31c20k77ý 7323856178160

To právě nevím jak to je u autobusů a stát (nebo někdo) by měl dohlížet, jestli ty peníze co krajům posílá jdou v rozumné míře na tu dopravu. Co se zmůže, když místo zajištění obsluhy 50 obcí nějaký úředník rozhodne, že radši postaví nový stadion?

0/0
4.3.2015 13:39

J41a61n 37S29ů29r94a 4805723633862

Kvikot v případě Fügnerky byl naprosto oprávněný, protože nešlo o rovné podmínky k podnikání. Které linky ZDO máte na mysli? Pokud zastavování v Hodkovicích na LIberec - Praha, převzal to Busline s linkou Jablonec - Praha. Jinak bych rád připomněl ty kolony stopařů v dobách, kdy na lince byl krajem objednaný monopol ČSAD Liberec. To nevadilo, že se lidi do autobusu nevešli ani na stojáka a místenka se musela standardně kupovat na špičkové termíny týden dopředu?

+3/0
4.3.2015 16:36

P41e54t20r 39N62e13c70h16a87n67i72c35k79ý 7463396528220

O jaké rovné podmínky? Terminál patřil DPML, tak z něj začal jezdit busy. Do té doby SA jezdilo z autobusáku a o Fügnerově nepadla řeč. U linek ZDO třeba okleštěné spojení do Boleslavi a spíš jsem narážel na jiné linky obecně, ale to opravdu mohl být výmysl krajů. Souhlasím, že ČSAD Liberec a jeho "podnikání" byla kapitola sama pro sebe, jen to nakupování týden předem se moc nezměnilo, protože špičkový čas je jen jeden. Tady je problém spíš v absenci kapacitní železnice.

0/0
4.3.2015 17:10

J27a38n 90S71ů18r97a 4815803423312

DPMLJ je soukromá firma a zastávku, kde se nyní zastavuje, snad budovala? Navíc šlo o zoufalý pokus městem vlastněné firmy a jednoho ambiciózního "manažera", který se rozhodl dokázat, že porazí SA. Bez věrohodného podnikatelského plánu, o čemž nejlépe svědčí skutečnost, že to sami zabalili. Ve výroční zprávě najdete, kolik na to prodělali. Autobusů mezi LB a MB jezdí podle mého názoru více, než dříve, jen jsou ze všech s výjimkou Kolíňáka couráky.

+1/0
4.3.2015 17:18

P17a98v39e91l 30M86a77r88e51š 2713768981471

Nejen v Liberci.

I v Jihlavě byly snahy zabránit za každou cenu žluťákům ve vjezdu na AN.S trapnou vymluvou o příliš vysokém autobusu který "by se nevešel pod staniční přístřešky".

A mám dojem, že stejné to bylo v Brně, proto je Jančura u Grandu

0/0
4.3.2015 18:21

R68o82m46a10n 52L93i64p92s48k57ý 2509303509

Z nouze ctnost. Nástupiště u Grandu má mnohem výhodnější polohu, stánky s občerstvením a trafika, pohodlná čekárna s wifi, novinami, teplými nápoji a WC (to vše zdarma) hned naproti, možnost parkování... Myslím, že lepší místo pro své autobusové nádraží by SA nenašla.;-)

0/0
5.3.2015 8:29

L18a49d82i12s40l79a32v 37P84a80s67t43o43r59e58k 1603627698545

;-D Tohle už je jak kdybl někdo četl z brožurky ;-D

+3/0
4.3.2015 12:38

L61a91d33i48s25l45a79v 89P36a52s15t89o43r78e66k 1363307438315

Patří pod Burjánkovou ;-)

0/0
4.3.2015 12:38

J92a96n17a 87B60u18r25j70á35n31k59o88v97á 9881660807240

Nutno říci, že autobusy SA jsou dostatečně pohodlné, rychle, spolehlivé i cenově výhodné, že e vyplatí je využívat oproti jiným prostředkům. Znám lidi, co bez auta neudělali ani ránu, ale nyní vyzkoušeli Jančuru a jsou nadšení. jedou v pohodlí, v klidu, beze spěchu a ještě během jízdy udělají mnoho další práce, které ztratí jinak točením volantu. Mnoho lidí má cestování busem spojené s šíleným i Karosami a to v nich přetrvává. SA R^

+8/−4
4.3.2015 12:29

P56e57t58r 62N25e44c51h47a57n38i62c52k98ý 7793916348420

Neupírám SA některé kvality, ale už tu vidím nekritičnost a fanatismus jak u některých fanoušků Apple. 

1. Pohodlně celkem jo, jak to autobus dovolí a podle toho kdo si k vám přisedne

2. rychle a spolehlivě, to víc záleží na infrastruktuře a provozu než na SA

3. Cenově výhodně - proti autu to je skoro vždycky. Jen u auta a většiny vlaků se vám jaksi nestane, že se tam už nevejdete a nikam neodjedete

4.  v klidu? Když vám neustále stevardka něco vnucuje, pořád si někdo něco objednává a ještě tam jsou ty obrazovky s filmy. Tankodrom některých silnic a dálnic také moc klidu neposkytne a to teprv veselé paničky co se smějou přes celý bus co zrovna nakoupili v céáčku. Většinou jde však o fyzické vlastnosti autobusu, proto není příliš vhodný na dálkovou dopravu

5. Beze spěchu? To dost odporuje tomu rychle. Tak buď rychle nebo beze spěchu. Navíc pokud někdo bez auta nedá ani ránu, tak asi nechce cestovat beze spěchu.

6. Kolik další práce na těch sedačkách uděláte v autobuse, který neustále zatáčí, sjíždí, předjíždí a případně díky našim silnicím trochu drncá a notebook tam pořádně neotevřete. Není to nic proti SA, je to prostě problém autobusu jako takového. Maximálně tam můžete telefonovat nebo posílat maily ze smartphonu.

7. Úroveň ČSAD nakopnutí v podobě SA potřebovala jako sůl, ale už je to na mnoha linkách lepší. Jen hlavně v regionální dopravě zaostala úroveň některých řidičů někde v 80. letech.

+5/−1
4.3.2015 13:26
Foto

B36r32o67n94i25s60l64a37v 64G28a10b30r54y11š 2452889101

Souhlasím. Taky tady mám dost pocit, že jsou tihle fandové zaslepení žlutou barvou a kafem.

Musí se mu nechat, že se díky němu ostatní začali víc snažit.

0/−1
4.3.2015 13:49

L54u15c86i73e 44B43a91r53t18o70ň66o42v72á 5780608197165

Tak jestli jste  "ten Gabryš" z Koridu, tak chápu, že se musíte proti SA vymezovat, za to jste placen, navíc to Liberecko Vám skutečně Jančura vyfoukl. Evropské prachy jsou asi v cajku, pilotní teoretický projekt a definování cílu za 100 tis EUR také není k zahození a co se bude dít v roce 2030 v liberecké dopravě, za to se zpovídat daňovým poplatníkům nebudete.

+3/0
4.3.2015 18:47
Foto

B64r34o54n90i87s62l42a12v 59G16a85b28r56y17š 2172509621

Prosím Vás, co to tady vymýšlíte za fantasmagorie?? ;-D;-D;-D Jakých 100 tis. EUR?? ;-D V KORIDu jsem spolupracoval na analýze k plánu dopravní obslužnosti (zkuste si zjistit, co to je). Od počátku roku tam nepracuju, protože se věnuju psaní závěrečné práce.

0/0
5.3.2015 10:36

L89u90c78i36e 49B58a33r60t33o16ň55o66v97á 5840368517935

Tak jo jste to Vy,,,ubohe Pardubice.

0/0
5.3.2015 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.