Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda Auto loni dokázala zvednout provozní zisk o více než polovinu

Loňský rok byl pro automobilku Škoda Auto nejlepším v historii. Podle výroční zprávy, kterou zveřejnil její mateřský koncern Volkswagen, se provozní zisk Škodovky zvýšil o více než polovinu, tržby rostly o 14 procent a prodalo se více než milion aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R94o86b24i97n 81P15e32t19r51á11k 6234831410931

Mám radost. Pořád je to firma, která zaměstnává stovky Čechů a dělá nám ve světě dobré jméno.

0/0
15.3.2015 8:26

L71u98k82a96s 41B91u54c11h81t94a 8799800354847

Bezva, hned se cítím líp.

0/0
12.3.2015 12:48

V60a12c67l79a79v 71W80a93n64d25e63r15e84r 8978206589572

To je myslim dobra zprava....vice práce a financi pro Cesko, vice penez pro Evropu, castecne vytlaceni konkurence z tohoto segmentu. Jen tak dal. R^

+1/−1
12.3.2015 12:28

P36e39t63r 22Z44a35s83k59o64č22i92l 2155292288109

Více práce pro Česko, ale více peněz pro Německo. Čechům už ve Škodovce nepatří ani šroubek.

+1/−2
12.3.2015 16:48

A78n46t57o49n42i42n 13N68e23m77e44c 7678433361170

Skoda plati nejvice dani v Cesku, 1 milion OSVC neplati temer zadnou dan.

Klaus Skodu prodat nechtel, chtel ceskou cestou nechat Skodu rozkrast jako

Kladno, Soudek v Plzni atd.

Tedy Skoda mohla byt bankrot a lide si mohli uzivat podporu od socialu, to jste chel rici ?

0/0
13.3.2015 10:36

J55i90ř33í 47E53r51b70e71n 1263764826307

Čechům patřila Škodovka jen v době 1945-91. A tehdejší "šroubky" rozhodně kvalitou neoplývaly, navíc z předválečných 5 řad osobních a 7 řad užitkových vozidel (včetně autobusů a trolejbusů) zbyla v Boleslavi jen výroba jednoho typu malinkého osobního auta, ostatní se buď převedlo jinam (trolejbusy do Plzně, autobusy a malé náklaďáky do Letňan, velké náklaďáky do Mnichova Hradiště) nebo prostě zrušilo bez náhrady. A i mezi válkami patřila Škodovka ne Čechům, ale francouzské zbrojovce. Nevím, jestli i tehdy existovali do vlastního hnízda kálející Čechoslováci...

0/0
13.3.2015 14:51

J25i59ř86í 88E45r96b62e35n 1473494696257

A dokud Škoda (přesněji řečeno AZNP) patřila Čechům, zrovna moc peněz nevydělávala a o každou investici (od karosárny po poslední vyvrtávačku) musela bojovat na třech úrovních KSČ i Národní fronty, Státní plánovací komisi, české i federální vládě, Ministerstvu stavebnictví, Ministerstvu všeobecného strojírenství a VHJ ČAZ ;-O

0/0
13.3.2015 15:01

D24a32v69i50d 44R10y67c50h32e56t65s12k80ý 9816741580170

R^ Poslední modely možná nejsou technologická špice (třeba ustoupení od víceprvkové nápravy k torzní u Oktávie), ale zase jsou notně vylepšené v praktické rovině a víceméně jim není co vytknout. Nehraje si to na závoďáky, prostě slušná auta za slušné peníze a na to lidi slyší..

+2/−3
12.3.2015 11:12

P73a41v72e58l 22Ř87a19p36e88k 7972696809105

Když vidím tu fotku, kde je jakási popelnice oblezlá fotografy, tak se musím smát. Cokoli, co má spalovací motor, patří do muzea vedle parního stroje. Tahle společnost je nemocná, pokud obdivuje naleštěný křáp, který ukrývá pořád to samé - hnusný smradlavý neefektivní spalovací motor, do kterého se rok co rok leje kýbl oleje. Je to důsledek absurdní státní podpory automobilismu. Z technického, koncepčního i vývojového hlediska je celý automobilismus ve slepé uličce. Stala se z něj Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Ten důraz na neustálou produkci aut je až mrazivě šokující. Uvědomme si, že mohutný nárůst automobilismu je důsledek ekonomického rozvoje, nikoli příčina! Takže dnes, kdy jde ekonomika do háje, si zběsilou produkcí nových popelnic, pro které už ani není místo, nijak nepolepšíme. Je to stejná pitomost jako vyjít v lednu v sandálech ven v očekávání, že tím přivolám léto.

+1/−10
12.3.2015 11:11

D69a16v30i17d 32R30y81c30h37e26t18s42k96ý 9676921830170

Už jste nasypal slepicám, pomazlil se s ovcí a nasypal slunečnicová semínka na oltář bohyně Gaya? Lidi nemají 10 aut a nekupují si je z nudy. Až budou baterie na ekonomicky použitelné úrovni (tj. asi 10x lepší než dnes) koupím si s radostí elektromobil.

+7/−1
12.3.2015 11:17

P63a32v14e27l 73Ř18a96p66e12k 7432596239555

Chcete mi říci, že stát nijak nepodporuje automobilismus a že počet automobilů odpovídá skutečným, tedy tržním potřebám a podmínkám? V tom případě mi vysvětlete, jak je možné, že když si koupím montovaný zahradní domek a postavím si ho před barák, tak dostanu ihned flastr. Ale když to samé udělám s automobilem, nebo s deseti automobily, je vše v pořádku, a když se nebude dostávat místa, tak stát dokonce pokryje asfaltem další část půdy.

0/−3
12.3.2015 11:40
Foto

I11v96a69n 32K86o59p81t72a 5597532761867

A cimze stat podporuje automobilismus? A za zahradní domek flastr nedostanete, nemá základy tedy není považován za stavbu. Pokud pod něj neudelate beton.

+2/0
12.3.2015 12:08

J46i25ř63í 25E25r29b25e51n 1803444476757

Protože za tím účelem platíte spotřební daně z motorových paliv, v případě podnikatelů i silniční daň? Popřípadě parkovné či poplatek za parkovací kartu?

Ano, je to parazitování na společnosti. Úplně stejně, jako kdybyste si svolal všechny příbuzné a celý den jste přecházeli po jednom přechodu na hlavní silnici, čímž byste zablokovali dopravu na kilometry daleko - ale nijak protizákonně...

0/0
13.3.2015 15:04

I81v95o 97H32l50a29v86ů31n16ě80k 1249210729738

To je zas blábol. Bez spotřební daně a DPH z paliv by se stát položil, motoristé dávají z každého tankování státu 60%, naopak to má pouze Babiš a jeho firma.

+2/0
12.3.2015 11:29

P80a43v12e43l 14Ř77a36p40e36k 7912436509855

Zajímavé. Vždycky jsem myslel, že vysoké zdanění a regulace je argumentem PROTI. Musím se smát, když vy z toho křečovitě děláte argument PRO, jen aby se ta vaše iluze automobilového blahobytu nerozplynula.

Prostředky, které stát vybere od řidičů, nejsou vyprodukovány automobilismem, ale pocházejí z jiných odvětví.

0/−3
12.3.2015 11:36

M24a43r71t73i65n 58K92a49r90á61s58e31k 9398663548798

Njede o to kde jsou vyprodukovany - jde o to ze stat podle vas dotuje automobilismus - jenze naopak si od motoristu nechava za cesty apod bohate zaplatit tzn to opravdu nedotuje.

To ze automobilismus je v zasade podpurne odvetvi je da se rict pravda, ale ono tech "zbytnych" odvetvi je dneska drtiva vetsina

+2/0
12.3.2015 11:53

P64e10t51r 51Z50a47s81k49o46č40i69l 2485502688159

Tak by si stát ty peníze vzal třeba na dani ze mzdy nebo vyšší dani z elektřiny nebo na milionu jinejch daní. Druh daně neospravedlňuje nesmylný smrdění a plýtvání ropou.

0/0
12.3.2015 16:52

I88v10o 42H72l86a44v16ů58n62ě79k 1349890819528

To je jak z Marxe, kdo nevykove pluh, tak si svoje peníze nezaslouží. Třeba kadeřnice nebo plavčík na koupališti (všem se omlouvám). Jenže podle této logiky je pak největším příživníkem stát.

0/0
12.3.2015 12:56

J21i73ř21í 81E60r71b91e90n 1973454756617

Motáte víc věcí dohromady.

Takže automobil bez spalovacího motoru není křáp? Souhlasím. Elektromobilitě i přes všechna současná technická omezení fandím.

Takže automobil bez spalovacího motoru nezabírá místo, neopotřebovává silnice a netvoří emise, byť zprostředkovaně? To teda nesouhlasím!

0/0
13.3.2015 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.