- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám radost. Pořád je to firma, která zaměstnává stovky Čechů a dělá nám ve světě dobré jméno.
To je myslim dobra zprava....vice práce a financi pro Cesko, vice penez pro Evropu, castecne vytlaceni konkurence z tohoto segmentu. Jen tak dal.
Více práce pro Česko, ale více peněz pro Německo. Čechům už ve Škodovce nepatří ani šroubek.
Poslední modely možná nejsou technologická špice (třeba ustoupení od víceprvkové nápravy k torzní u Oktávie), ale zase jsou notně vylepšené v praktické rovině a víceméně jim není co vytknout. Nehraje si to na závoďáky, prostě slušná auta za slušné peníze a na to lidi slyší..
Když vidím tu fotku, kde je jakási popelnice oblezlá fotografy, tak se musím smát. Cokoli, co má spalovací motor, patří do muzea vedle parního stroje. Tahle společnost je nemocná, pokud obdivuje naleštěný křáp, který ukrývá pořád to samé - hnusný smradlavý neefektivní spalovací motor, do kterého se rok co rok leje kýbl oleje. Je to důsledek absurdní státní podpory automobilismu. Z technického, koncepčního i vývojového hlediska je celý automobilismus ve slepé uličce. Stala se z něj Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Ten důraz na neustálou produkci aut je až mrazivě šokující. Uvědomme si, že mohutný nárůst automobilismu je důsledek ekonomického rozvoje, nikoli příčina! Takže dnes, kdy jde ekonomika do háje, si zběsilou produkcí nových popelnic, pro které už ani není místo, nijak nepolepšíme. Je to stejná pitomost jako vyjít v lednu v sandálech ven v očekávání, že tím přivolám léto.
Už jste nasypal slepicám, pomazlil se s ovcí a nasypal slunečnicová semínka na oltář bohyně Gaya? Lidi nemají 10 aut a nekupují si je z nudy. Až budou baterie na ekonomicky použitelné úrovni (tj. asi 10x lepší než dnes) koupím si s radostí elektromobil.