Diskuze

Do Prahy vstupuje Air Berlin, spojí hlavní města Česka a Německa

Na český trh vstupuje jeden z velkých evropských dopravců, který z Česka dosud nenabízí žádné spojení. Společnost Air Berlin od dubna spustí přímé spojení mezi Prahou a Berlínem. Létat bude třikrát denně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlavní město má zatím jen Česká republika, ne Česko.

1 0
možnosti

Etihad regional je dobrá společnost, vloni na podzim jsem s ním párkrát letěla z Drážďan do Amsterdamu. SAAB má sedačky 1-2, luxusní kožený potah, příjemný personál. Jen se nenastupuje z ramena, ale vozí k letadlu autobusem, takže při špatném počasí se deštník hodí.

0 0
možnosti

Vlakem každé dvě hodiny, cena cca 800,-. A časový rozdíl minimální. Tento spoj nebude určen pro cesty do Berlína, ale hlavně jako návoz k dalším letům.

3 0
možnosti

Tak než cestovat na Ruzyň, pak odbavení, let vrtulákem s skončit na Tegelu, to raději vlak nebo auto.

2 0
možnosti

Tak to určitě, ale je otázka, jaké budou ceny v případě delších letů. Předloni jsem letěl s Air Berlínem z Krakowa do Chicaga (přes Berlín) za 11500,- (v říjnu, letenku jsem kupoval někdy v dubnu). Taková cena nebyla k mání nikde jinde (Vídeň, Praha). Vtip byl v tom, že i z toho Berlína to bylo dražší. Pokud by z Prahy byl let do Chicaga (nebo jinam) za slušné peníze, tak bych to až tak nezatracoval.

0 0
možnosti

J98a43n 43M59a43z43ů61r93e75k

12. 3. 2015 16:26

Tato linka maj asi stejnou logiku jako Bratislava- Vídeň a pokud se konečně dočkáme napojeni na evropské rychlodráhy právě na Berlín, tak to můžou rovnou zabalit.

0 0
možnosti

I kdyby naši politici nějakým zázrakem okamžitě zmoudřeli, tak VRT se nedočkáme dříve než za 5-10 let a Němci svůj úsek Drážďany-Berlín jen upravují na 200 km/h a ani to jim nejde moc rychle.

Jinak tato linka nemá smysl pro běžného čtenáře iDnes (ten pojede busem nebo vlakem), což je zjevné i z toho, jak malý stroj je na ní nasazován. Může mít ale smysl pro business (který si za ušetřené cca 2h rád připlatí), nebo jako feeder pro dálkové linky.

2 0
možnosti

Toto spojení má nějaký význam pouze pro cestující , kteří z Berlína pokračují letadlem dále..jinak vůbec.

Berlin je poměrně velké město. Nejen počtem obyvatel ,ale i rozlohou. Pokud tam jako obchodník pojedu na jednání , dá se to zvládnout na otočku a autem si zajedu , kam potřebuji... Pokud bych měl vypadnout na letišti , může se mi stát , že třeba i také 1-2 hodiny se veřejnou dopravou budu dostávat na místo , kam se potřebuji dostat. Teď ještě 1-2 hodiny vyrazit z domu na letiště a veškeré výhody letecké dopravy jsou smazány..

5 0
možnosti

Ano, má to význam pouze pokud v Berlíně přestupuji na další let.

0 0
možnosti

a SA tam jede 5 hodin za 500,- :-P

0 2
možnosti

Sturmabteilung (SA) ?

6 0
možnosti

Praha-Miami, na podzim, 571 liber (nevím, proč to ukazuje zrovna v librách)

22litrů mi nepřijde nijak super cena, ale samozřejmě, že svou roli v tom hraje i kurz koruny

0 0
možnosti
Foto

A bude možné si do letadla vzít repasovaný favorit? Bude se na palubě podávat Club Maté?

0 0
možnosti

Favorita ne, jenom Esku skládačku...

0 0
možnosti

Proč k článku o Air Berlin dávají foto letadla Ethiad airways?

0 7
možnosti

taky jsem si říkal, asi proto, že Air Berlin používá taky červenou barvu

0 3
možnosti