- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Allianz - chce li přitvrdit, měla by začít u sebe. Ve smlouvě o pp při předčasném ukončení je formulace, že klient může dostat svoje naspořené peníze až do 3 měsíců.
A bezpardonu tu lhůtu využívají + 2 měsíce výpovědní lhůtu. Takže čekat na vlastní peníze 5 měsíců- to můžete jen u lichvářů a darebáků. A IŽP je do nebe volající zlodějna a bouda na hlupáky s požehnáním ČNB.
Za každou změnu jsou odměnováni,proto opatrně se změnamiPo změně už je to produkt úplně s jinými parametry,samozřejmě v neprospěch klienta
broker pooly totiž nedělají prasárny a poradci v těchto společnostech dělají lidem úrazovky s nulovým spořením.naopak ještě v hodně firmách, kde jede MLM systém se dělá super spoření. nedávno jsem měl v ruce smlouvu od jedné nejmenované společnosti. a když jsem si spočítal podle výpisu kolik měl klient nakoupených jednotek. tak ho pojišťovna okradla cca o 100 000 Kč měl dostat 550 000 a dostal 450 000 Kč. kdo chce můžu poslat na ukázku jak vypadá spoření přes investiční životní program..
Tipoval bych, že ta firma na odstřihnutí je Partners, Borovec a jeho banda. Těch poškozených klientů, těch zrušených životních pojistek, jenom proto, aby si ta smečka odborníků vydělala. Allianz podle mně už došla trpělivost, tak proto tyhle kroky. A odstřihne snad také ÖVB, to je něco podobného jako Partners. Ale všechno je to hlavně o lidech, o slušném obchodním zástupci. Atěch je v této branži hodně málo.
V branži se nepohybuji, jsem pouhý zákazník, ale ti Partners, aniž bych o nic cokoliv věděl, jsou mi podezřelí. Mám u nich životní pojištění a investiční produkty, a zejména s životkem neustále (několikrát ročně) otravují s nějakou změnou. Nemám čas si cokoliv zdlouhavě ověřovat, ale nemají mojí důvěru v to, že hájí moje zájmy, a to je u makléře dost smutné. I pro mě, protože je třeba jednou pošlu k šípku i v situaci, kdy bude změna opravdu v mém zájmu.
„V naší společnosti uznáváme pravidlo nulové tolerance vůči jakémukoliv neetickému jednání a pokud takové jednání odhalíme, okamžitě tuto situaci řešíme,“ informovala její mluvčí Ivana Buriánková.
Tak to je dobrý blábol. To jako je máme poplácat po zádech, že to řeší....aha.
Pritom v poolech vetsinou pracuji poradci, kteri jiz maji neco za sebou a tudiz vetsi cast z nich dela praci mnohem kvalitneji nez v MLM. Celkove se snad schodneme na tom, ze trh s pojistenim je u nas prohnila zumpa a je s tim neco treba delat. Napriklad jsou dnes zakazane reklamy na tabakove vyrobky i kdyz ma stat z tabaku spotrebni dan, proto zde by to slo udelat stejne, zakazu reklamy na pojistne produkty a umoznim prodej pojisteni pouze zamestnancem dane pojistovny v kamenne pobocce, zadny prekupnik... Po tomto kroku by se prislo na to, jaky je skutecne o pojisteni zajem a zaroven by se odstanilo se systemu mnoho PPZ pijavic, kteri se tituluji financni poradce...
Take jsem toho nazoru, ze za tim stoji Borkovec a jeho spolecnost, ktera nas voje** JINAK... Preci jen, kdyz se to zneprijemni dalsim, zbyde vice mista na trhu a preci jenom lehke holky, a vecirky neco stoji a je potreba oveckam nazorne ukazat, ze se utikat nema, ze ostatni jsou tak spatni, ze s nima ani nechteji spolupracovat... A pokud bude dostatek penez na akcicky, zbyde i dostatek penez na maskota firmy, kterym je bachyne Violka, ktera vas sice nevoje** JINAK, protoze JINAK je uplne zblbla a vytvari tyrkysove pohadky namiru....
Za Borkovce bych Vám dal plus, za gramatiku minus. Takze zustanu neutralni.
Allianz, hmmm, zloděj křičí chyťte zloděje.
Nějaký argument? ... Allianz mezi našimi slavnými pojišťovnami vyčnívá velmi výrazně jak kvalitou, tak klientským servisem. Takže zrovna do nich bych se moc nepouštěl. Jsou tady mnohonásobně horší instituce.