Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Průlom: slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků

Ačkoli je poslední dobou Radim Jančura se slovenskými politiky stále častěji ve při, stane se jeho RegioJet prvním soukromým dopravcem, kterému tamní ministerstvo dopravy proplatí náklady na pořízení dalších vlaků. Ty potřebuje k tomu, aby odolal návalu cestujících po zavedení jízdného zdarma pro studenty a důchodce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91i10r45o33s95l30a24v 61Z41i79k76m74u16n52d 7569113464883

Nedochází k přeplnění vlaků proto, že místo třívozidlových souprav řady 643 tam začala jezdit dvouvozová vozidla řady 642 ???

Nedivil bych se, kdyby společnost  ZSSK začala požadovat taky dotaci na nákup nových vozidel ...

+3/0
17.3.2015 13:58

P47a21v88e26l 48J14á13n 74B22u53v38a64l38a 5427848792259

Prezamestnanosťou u ZSSK na trati BA-KM naprotitomu Radim Jančura ukázal jako sa má slúžiť cestujúcej verejnosti. Je dobře, že vlády štátu konečne pochopila, že jeden schopný podnikateľ donesie občanom viac než stovky neschopných županov a primátorov so sníženým IQ protežujúcim rodinskárske a súdružské vztahy.

Dúfam, že RegioJet vyhrá vlakovú súťaž aj na trasu rýchlikov BA - BB (Brezno...) [>-] Bolo by to vítanô  V a Horehronie s Tisoucom by prestali byť Čiernými dierami cigánov a zlodejov. ;-) Nie som rašišta, ale kofolu milujem v tekútom stave a VYCHLADENú!!! EU

+2/−5
17.3.2015 8:40
Foto

P97e94t78e63r 13J34a94b97l76o29n51o37v68s18k40y 1309926121331

Regiojet SK má už ale i veľa nespokojných cestujúcich!!Nedávno sa Jančurovi pokazila moderná lokomotíva vectron a jeho IC vlaky meškali okolo 240 minút,pretože nemal náhradnú lokomotívu.Včera v Bratislave vykoľajil IC vlak do Košíc a Regiojet SK ho odrieknul,aj keď to bol posledný denný vlak na sever a východ Slovenska.Cestujúcim síce vrátili peniaze ale čakať do polnoci na nočný rýchlik bez garancie na sedadlo je RvKeď nemá Jančura rezervnú lokomotívu ani vozne,tak je hneď obrovský problém.Štátny dopravca by takto cestujúcich nenechal uviaznutých na staniciach.

+8/−1
17.3.2015 9:02

M81i53r94o42s58l82a76v 85Z95i13k47m90u93n89d 7539613314823

No a ... a dopravce ZSSK má k dispozici vždycky náhradní soupravu ?

S náhradní soupravou se lze setkat více méně jen ve Švýcarsku, kde si drží v pohotovosti spoustu souprav, takže tam vlze strojvedoucí a jede ... i když se jedná o jiná vozidla - místo soupravy EC jede "panťák", ale jede ...

bez náhrady se odříkají vlaky i v Německu ... Podobně musel jiný český dopravce LEO EXPRESS zrušit vlaky, když došlo k rozbití čelního okna na stanovišti strojvedoucího a jinou soupravu nemá ....

+1/−1
18.3.2015 12:15

V84l22a25d90i48m29í62r 75F15i14b22i17g71e35r 5184131361294

No pokud je celorepubliková kalamita tak se spoje ruší, ale když klekne třeba EC u nás tak se prostě spoj nahradí. Sice jede se zpožděním ale neruší se. ČD mají nasmlouvané autobusové dopravce a nenechá cestující vystoupit a konec.

0/0
18.3.2015 13:33

R65a45d94e85k 27J38a91n60a84t34a 9605826164852

U trati BA-KM je třeba taky doplnit, že trať byla před nástupem Regiojetu rekonstruována (za státní peníze) a stát rovněž Regiojetu objednal (tj. zaplatil) více vlaků (tady kratší intervaly), než předtím objednával od ZSSK.

Takže nárůst počtu cestujících na trati je dán i těmito faktory.

+4/−1
17.3.2015 9:56
Foto

P57e45t80e86r 41J42a34b42l65o52n78o64v77s34k76y 1389876671701

P.Buvala,s tou kofolou som to nepochopil.Ale možno ani neviete,že kofolu vyrábajú v závode v Rajeckej Lesnej:-P

+2/0
17.3.2015 13:39

J87a25r36o96s67l83a33v 40D62e93r12m91í98š27e64k 9718908489751

R^[>-]

0/0
17.3.2015 0:44

V69í12t86ě98z92s25l31a48v 13B24o31c96h 6652885945896

Když si slovenská vláda vymýšlí pí---viny, tak ať si je taky zaplatí :-)

+2/−1
16.3.2015 20:31

M59i60r76o95s63l11a78v 39N40e72m53č60e98k 5165438386621

Fandím každému kto sa na vlastné riziko pustí do sporu s politikmi a tak my cestujúci budeme z toho zadarmo profitovať . Pretože slováci sú blbí a je im jedno koho volia ,tak sa nedivím , že každé vybočenie zo zvyklostí je spor ktorý mafii uberá z vrecka.

+4/0
16.3.2015 16:56

L27u65b83o87š 32U20l74r28i80c18h 5181650388224

Ty si čo Maďar, alebo blbí Slovák?

+1/−9
16.3.2015 17:18

J96a18r67o14s93l93a83v 74T90í71n55e35k 4484648310412

A co jste tím chtěl  říci?  Potřeboval jste si kopnout?

0/0
22.3.2015 22:54

R68a85d68e78k 98J15a16n66a48t84a 9575256554912

Opravdu lze označit za "průlom", že Ministerstvo udělá to, k čemu se zavázalo ve smlouvě, kterou uzavřelo?

To se na Slovensku normálně nedělá? :-)

+11/0
16.3.2015 16:22

D22u10š27a75n 45N92o94v22á49k 9531872364

Jó, "oběd zadarmo" nefunguje ani na Slovensku. Ale když ten Fico je tak sympatickej, jak jsem slyšel od jedné báby, které se ptali, proč ho volí :D

+5/0
16.3.2015 15:51

J92i37ř61í 83K55o53c86u21r31e49k 6865384175908

Slovenské ministerstvo zaplatí Jančurovi pronájem dvou vlaků a tím dodrží smlouvu, tak jak byla uzavřena.

A v čem je teda ten průlom? Že tu smlouvu dodrží?

+23/0
16.3.2015 15:33

J50a28n 29K45r77i38e81g77l70e38r 4591137705366

Jancurovi fandim, jen at bojuje proti politikum na vsech frontach!

+15/−1
16.3.2015 15:28

J29o29s42e80f 51P16o76r53t82i92k 8417709144

Vám z vysoka ser. na politiky. Jde o peníze a ne o Vaše sny.

+3/−2
16.3.2015 16:45

P34e51t35r 71K19r83a93f73č74i75k 7704245156584

Vy jste někde z jeho příspěvku vyčetl, že dotyčný pan Kriegler píše snář? ))

0/−1
16.3.2015 17:39

J31a98n 12K79r83i26e66g91l87e68r 4441327395466

Moje sny nemaji s Jancurou vubec, ale vubec nic spolecneho...;-D

0/0
16.3.2015 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.