- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten trend umírání obchodu s Rusem rozhodně nastal všude, a není to kvůli nějakým sankcím nebo individuálnímu nepspěchu. Rusko se posunulo do roviny, kde se obchod už nevyplácí.
http://euro.e15.cz/archiv/petr-kalis-ruske-firmy-budou-v-cesku-krachovat-1167845
Takto prchání nevypadá. Proč tak dramaticky zvolený název článku? Prostě odchází, protože není úspěšným podnikatelem. Jiní neodchází a rádi volný prostor využijí pro své podnikání.
A proto jsem všemi deseti pro, Rusům předat veškerou dokumentaci na výrobu škoda FAVORIT, ať si mohou sami pořádný auto na světové a konkurenční úrovni, začít sami vyrobit !! Tak do toho, největší hit je s obavami jistě netrpělivě očekáván na světových trzích !! A nezapomeňte na vyhřívání zadního okna, nebo, až ho budete tlačit na sibiři, tak by Vám ani palčáky nemuseli stačit, jak by Vás ruce zábli !! Jen doufám, že na to pan Putin dohlédne a auto favorit převálcuje a odstraní veškerou konkurenci !!
Šrotolet a luxusní? Možná tak Corvette, ale na to tam nemají silnice. Cadillac toho tam prodá taky sotva stovku aut za rok, tak naco ta šaškárna?
Lada vystavuje v Ženevě auta s okny na kličku, Moskvič byl svého času nejrychlejší traktor na světě... Rusové přeci západní auta nepotřebují. A ti co touží po luxusu, sáhnou po Kia a Hyundai.
Pikantní je, že moskviče se vyráběly už v pravěku pod licencí od oplu. Tak jsou Rusové inovativní.
Jo, a Chevrolet to balí v ČR taky kvůli situaci v Rusku ? Trochu propaganda...
Viděl jste někdy v poslední době statistiky prodejů? V ČR prodeje velmi rychle rostou(v celé EU také). V Rusku klesají o desítky procent. To není propaganda, ale prostý fakt.
A pak že saknce poškodí jen a pouze ruskou ekonomiku. Hmm?
On někdo tvrdil, že sankce poškodí pouze ruskou ekonomiku? Sankce vždy poškodí obě strany,.
Jinak americký GM propustí ruské občany z továrny v Petrohradě a o tuto výrobu klesne ruský HDP. Nejvíc na tom bude tratit Rusko, pak americká GM, která bude muset realizovat ztrátu z této nerentabilní investice.
Opel odchází, jiný rádi zaujmou jeho místo. Jen s návratem to pak bude mít hodně těžké.
Může ho nahradit třeba Škoda, která sice v Rusku klesá, jako všechny automobilky, ale pomaleji, než její konkurenti.
Tak oni Američané také vykořisťovali "dle mínění negramotných Ruské mužiky", jako se to dělá u nás? To se divím, že je to možné? Nyní asi sdělí, že pracovat neuměli?
Tento článek zkresluje realitu. Takováto řešení nepřichází z jednoho dne na druhý a rozhodně nejsou ovlivněná vývojem prodejů na začátku roku, kdy se obecně auta moc neprodávají. Další fakt je ten, že se v Rusku auta prodávala především ke konci roku, jelikož všechny automobilky dopředu avizovaly o zvýšení cen od 1.1.2015.
Dalším fakt je ten, že GM (jako mateřská společnost Opelu) stál před rozhodnutím, zda automobilku prodat (jedním z kupců měl být Sberbank) nebo restrukturalizovat společnost a dostat se do zisku. Neumann nakonec prosadil cestu druhou.
V rámci této strategie byly uzavřeny závody v Austrálii a v Německu.
Dále se plánuje stažení Opelu z Číny. Tak jsem zvědavý, jak toto naši novináři okomentují.
Vcelku jde tedy o zdravnou kůru společnosti Opel, aby letos dosáhla break-event point, tedy dostala se z červených čísel.
Napoleon, Adolf a teď i Opel.
Rusko je nepřemožitelné
lenin, stalin, putin...rusko se znici samo:)