Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Více uzavírek a práce i o víkendech. Ťok řeší, jak urychlit opravy D1

Ministr dopravy Dan Ťok vymýšlí způsoby, kterými by se dala urychlit rekonstrukce dálnice D1. Ta je už nyní ve dvouletém skluzu. Jedním z nápadů je zvýšení počtu uzavírek a zároveň zajištění co nejširších pruhů v místě oprav. Řešením je i práce sedm dní v týdnu. Podobnými nápady se zabývá i ŘSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M82i70c96h76a25l 49M97e68č55i98a71r 1840570399525

Na obrázku pekne vidno, prečo to trvá tak dlho... proste sa tam maká až sa tvoria kolóny tatroviek...

0/0
20.3.2015 9:02

F83r53a19n87t29i24š79e88k 22V73e84s29e10l98ý 5312783860290

Tak v Reichu můžou makat na dálnici ve třísměnném provozu 24 odin denně a u nás se řeší, jestli se bude pracovat i o víkendu. Bagru je jedno, jestli jede 8 hodin denně nebo 24, jde jenom o osvětlení a lidi.

Není rok 1915, ale 2015. S dnešními reflektory můžou dělat v noci stejně jako ve dne. Pokud někde není elektrika, stačí cisterna a mobilní dieselgenerátor.

A co se týče lidí, tak na ÚP jich jsou údajně statisíce. Sice minimálně polovina z toho jsou ženy a lidé před důchodem, ale to je jedno, nemůžeme je přece diskriminovat kvůli věku nebo pohlaí. Přece pětapadesátiletá řidička vyklápěčky dnes není nic nad čím by se mělo zvedat obočí.:-)

+1/0
20.3.2015 8:52

V38l21a46d34i78m56í80r 18F21i64b51i22g61e62r 5584151591174

Tím že se to osází omezením a stejně tam bude makat 5 lidí na 10km úseku se nic neurychlí. Zrovna dnes bylo ve zprávách o nějaké uzavírce, které je zatím o 3 měsíce přetáhnutá a konec v nedohlednu.

0/0
19.3.2015 21:10

A37n13t33o62n13í81n 83K12a39t29z96e69r 8332303846650

No to je tak,že si neumějí naplánovat a hlavně připravit vše,co budou potřebovat.A to je největší bolest všech firem v našem státě.Pokud bude vše pohromadě,tak se vám bude dělat radosněji a lépe než čekat na každou věc i půl dne kterou potřebujete.!!

0/0
20.3.2015 8:05

V29l28a16d58i73m61í17r 20F12i24b46i98g22e32r 5694941481244

Zajímavé ovšem je že na železnici to funguje. Tam si zhotovitel vyjedná výluku a když přetáhne jsou vysoké sankce které musí uhradit, tak se termín dodržuje, že to nejde i u silnic atd. je divné.

0/0
20.3.2015 12:54

P50e82t94r 74K18o63v50á75ř 2279606209514

1) planovani je podminka efektivity - pokud neni tlak na efektivitu, neni potreba planovat. Jak pise p. Fibiger nade mnou, pokud za protahovani stavby neni citelna sankce, naopak, zadavatel bez reci zaplati veskere vicenaklady, proc chtit dokoncit praci vcas?

2) Z toho vyplyva, ze je to bolest vsech firem, se kterymi obchoduje stat.

0/0
20.3.2015 14:48

J40o31s37e94f 43Š40e97m10e42l75í95k 7229601870457

At nic nevymysli a zajede se podivat par kilaku za Rozvadov (smerem dal od CR).

+1/0
19.3.2015 18:27

A83n89t17o58n12í30n 19K78a12t69z53e19r 8512183966440

Jenže tam se pracuje i v noci a o víkendech,když to musí být.Jenže tady máme pořád socialistický přístup stavebních dělníků a hlavně jejich vedoucích.Až bude pan vedoucí zainteresován od kilometru,to bude jiný fofr,že soudruzi vedoucí!!!!!

0/0
20.3.2015 8:10

P56e10t60r 82K24o71v26á87ř 2399956489804

staci, aby dodavatel byl zadavatelem motivovan dodrzet termin. Jak si to pak dodavatel "osefuje", je jeho vec...

0/0
20.3.2015 14:49

H74u85b81e24r29t 28Ž65í85t19k11o 4189308313525

Aktuálně je u Jihlavy v délce cca. 10-kilometrů svedený provoz pouze do levého pruhu. Pravý a odstavný jsou uzavřené. Dnes se na celé délce nic nedělo, pouze u sjezdu na Jihlavu stála jedna dodávka a u ní stáli dva pracovníci.

Možná není třeba, aby se pracovalo i o víkendech. Stačilo by, aby se na uzavíraných úsecích vůbec pracovalo!!!

+2/0
19.3.2015 17:41

J35o35s88e30f 56P90a44l40a49t22a 1983152301225

Cože?? To se jako doteď stavělo jen po-pa přes den? 24/7 tam mají hákovat! Řidiči tam jezdí přece i o víkendu a v noci a platí za dálnici celý rok, nechápu..nebo spíš asi chápu a o to je to smutnější

+4/0
19.3.2015 17:22

S73t28á29ň15a 80K37o13m25o86r38o89u32s52o21v34á 3545903397619

Také se mi protočily panenky:-/

0/0
19.3.2015 20:31

J71o46h90a98n 18Z48i57n45g44e46l 2691245236971

To je totiž státní schizofrenie. Zákoník práce nařizuje noční a víkendový příplatky, ale stát je sám nechce platit.

+1/0
20.3.2015 6:47

J53a21n 90H80l13e48d92í48k 4199472608392

mág Ťok Vissarion Iljič dokáže donutit svých 12 dělníků a 896 inženýrů k rychlé práci

0/0
19.3.2015 16:34

J33i48ř33í 15B94r31u69t53o57v74s81k29ý 3216659339911

V pravém jedu,jen když mě předjíždí rychlejší auto;-)

+1/−2
19.3.2015 16:10

M68í78r27a 23K75r34a98t98o43c72h87v89í67l 8336369534474

pan ministr taky, takže nikdy.;-D

0/0
19.3.2015 16:26

Z77d24e19n22ě38k 51D47u54f69e49k 2774394708

Hlavně, přes všechny uzavírky a práce na silnici, aby se člověk dostal kam potřebuje a případné objížďky, aby byly vyznačeny pořádně. To by bylo moc fajn. A možná by se cedule "Probíhá technologická přestávka" mohla dávat na kratší dobu a třeba by jsme konečně mohli vidět, jak se na opravách na silnicích intenzivně pracuje a není staveniště jen parkovištěm stavební techniky, to by bylo pana mistře též fajn.

+4/0
19.3.2015 16:08

J69o46s24e11f 79L40a29n46z 8635981484338

Jaké špatné značení??? Včera jsem jel z Jihlavy a žlutý pruhy na asfaltu držej ještě od loňska ;-D . Teď bez legrace-myslím si to samé ,ještě bych dodal , že samozřejmě technolog.přestávky pro dodržení technologie být musí , ale co kdyby se vedení stavby zabývalo lepší koordinací prací ve smyslu: tuhne beton-dáme ceduli ,takže nebudem čumět jak tvrdne , ale v tom samém úseku se jistě dá dělat další práce....

+1/0
19.3.2015 16:42

L70a31d43i78s84l34a47v 38K80v42a50s24n78i39č37k78a 1683167833305

Vzpomeňme se, již Radim Jančura říkal, náš dopravní vůdce. Bez něho by žádný dopravní článek nebyl úplný. Jées se odstěhoval do ČTK, nebo je jenom nepřítomen ?

+1/0
19.3.2015 15:49

J69i72ř12í 50V74i66n52k95l33e11r 1241257690889

Tak Ťok by měl hlavně rychle vyřešit tu korupci ve Skansce

+1/0
19.3.2015 15:42

M66í29r14a 75K83r25a40t10o88c37h95v10í31l 8496139504774

na to je ministr krátký

;-D

0/0
19.3.2015 16:28

M56í24r28a 62K97r28a91t13o28c80h50v15í79l 8276349544894

Pan ministr by si měl půjčit malé auto, např VW Polo a jet v pravém jízdním pruhu z Prahy až do Brna rychlostí 120-130 km v hodině. Už by nic neřešil, protože by si vyklepal mozek z hlavy. Do levého pruhu nesmí, vykáže ho policie zpět do pravého.;-D

+2/−2
19.3.2015 15:25

R71a17d73i91m 31S68v88o68b82o74d54a 9743449136912

v pravem jizdnim pruhu 120-130 nepojedete protoze tam jedou kamion rychlosti 90km/h. ajak jste to myslel s tou policii a vykazanim do praveho pruhu? dekuji

+6/0
19.3.2015 15:32

M82í33r67a 10K50r35a68t11o21c72h64v44í88l 8946199194704

pokud to není 130, tak při devadesáti je to ještě horší. Jel jsem nedávno z Brna do prahy. Předemnou nic, za mnou nic ... a tak abych neposkakoval v pravém pruhum najel jsem si do levého, i když jsem nikoho nepředjížděl. Jel jsem 130 a ůpohoda, drncání mnohem menší. Přijel tmavěmodrý passat, světla , policajtská čepice a dlouhé kázání, proč nejedu v levém pruhu. Vyhroženo pokutou.....:-)

+1/0
19.3.2015 16:17

J54o41s77e95f 75Š84e34m55e38l92í24k 7529471370837

Mel jste jim nahlasit, ze po schodech se jezdit nesmi.

+3/0
19.3.2015 18:26

J77i58ř32í 56Z59i33k14a 2639126154629

V levém pruhu jste se přece vyhýbal závadě ve sjízdnosti komunikace, která byla (je) v pravém pruhu.

+1/0
19.3.2015 23:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.