- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No kdybych najel na jejich A1 Autobahn s mým bývalým Trabantem co čoudil jak tank T-72, tak by Merklovou odvezli okamžitě někam zpopelnit.
Tak to zkuste realizovat a napište, jak to dopadlo.
Naprosto správný přístup a následování hodný přístup.
Každou chvíli jedu za autem, ze kterého jakoby lopatkou sypal saze když přidá plyn.
Nedávno takové vozidlo za sebou skutečně nechalo vysypanou stopu sazí. Jednou jsem je za starou Tatrovkou a ta když přidal plyn, tek nebylo v křižovatce 5 minut vidět. Kdo tomuhle dal emisní známku nechápu. To je neuvěřitelné co za kraksny jezdí po silnicích a argument, že každý nemá na slušný vůz neberu. Protože takové auto má spotřebu 3x vyšší než moderní.
A tuhle kravinu jste slyšel kde?
Fábii 1,9SDI z roku 2000 jde reálně , jezdit za 4.5l nafty. Najděte mi dnes auto, tedy normální auto, ne nějakou parodii ,která dnes reálně jezdí za 4,5l nafty?
Zcela záměrně opomíjím fakt, že z pohledu ekologie je lepší jezdit autem s 2x takovou spotřebou než místo něj vyrobit nové s poloviční spotřebou.
Podle nadpisu jsem už myslel, že budu muset umýt střechu než pojedu do Německa.
Myslím si, že umýt komplet - střecha nebude stačit.
Ty Němci se jednou z té pseudoekologie zblázní, jsem nevěděla, že vyšší obsah CO2 ničí dálnice.
větší objem motoru taky automaticky nedává příčinu vyššího pojištění
Myslím, že cena 10-denní nebo 2-měsíční "známky" je přijatelná. Zvláště když si uvědomíme rozsah německé dálniční sítě. Jen soudruzi a jim podobní si myslí, že něco může být zadarmo. Doma nebo všude jinde okolo, s částečnou výjimkou u Polska, taky za dálnice platíme.
Více než 60% z ceny PHM je jak v ČR tak v SRN čistý daňový příjem státu. Pokud by se alespoň polovina z této částky vracela do silnic tak jak by u nás i v Německu musela být u dálnic pozlacená svodidla a na každém 10 km zdarma ruční myčka s obsluhou nahoře bez. Další fakt je, že u nás podnikatelé a v Německu všichni platí silniční daň.
Ku.a, podle titulku už jsem chtěl běžet umýt svoji nikdy nemytou Feldu!
Cesta do pekel, v českoněmeckém pohraničí je u německých marketů rozhodně více Čechů než Němců u českých. V Drážďanech najdete u Elbe parku mraky pražských aut. když zavedou známky, většina se na to vybodne.
No bývalo to horší, dnes už je čechů méně... přeci jenom devalvace koruny je poznat....
Měl jsem za to, že za dálnici se platí, protože se opotřebovává. Tedy logicky těžší auta by měla platit více. Možná jsem něco nepochopil, ale jakou s tím mají spojitost splodiny?
Asi tak stejnou jakou má obsah motoru s výší povinného ručení, je to prostě pokuta v prvém případě za to že jste dobytek a máte na drahé auto . V druhém případě za to, že jste dobytek, chováte se sice ekologicky ale tím, že jste si nekoupil co 4 roky nové auto nemohl stát inkasovat svůj desátek, desátek tan bral zlý feudál, hodní EU socialisté berou svou 1/4.
Takze kdyz nebudu chtit pro svoje staricke cmoudidlo kupovat znamku a projedu cele Nemecko po okreskach, jak moc tim podporim ekologii?
podpoříte - nikdy jste si nevšiml, že na okreskách máte nižší spotřebu než na dálnici?
a navíc pojedete několik dní, takže se budete muset stavit přinejmenším v Lidlu pro svačinu, takže peníze do německé státní kasy donesete tak jako tak
Už schválili ty autopiloty pro auta? Za chvíli nebude přes dálniční známky vidět. I když to Němci vymysleli jinak, pořád bude na okně dálniční známka česká, slovenská, rakouská, švýcarská a Umweltplakette. Nemohu se zbavit dojmu,že tudy cesta nevede. EU by se měla naopak zasasdit o zrušení mýtného, dálničních známek a o jednotnou ekologickou známku. Peníze na dálnice se dají přece načerpat i jinak.