- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve výšce 10 000m jsou dýchací masky cestujícím na nic.Parciální tlak kyslíku je tak malý,že do plic nepronikne ani molekula.
Nutno vzít v úvahu,že ve výšce 10 000m je maska k dýchání na nic,neboť tzv parciální tlak kyslíku je tak malý,že se do plic nemůže dostat ani molekula.V této výšce jednoduše masky nefungují.
Naprostá pravda. Parciální tlak kyslíku by nestačil už ani v 8000m. Navíc bez kompenzačního obleku by se ještě přidal výškový tkáňový emfyzém.
OMG, Lupo, víte, co je to "řada sedadel"? Opravdu se do letadla vejde na šířku 75 sedaček?
Airbus A320 je dvoumotorové letadlo s jednou uličkou a dvěma řadami sedadel. Kapacita stroje je 150 pasažérů.
Rozumně udržovaný drak vydrží minimálně 40 let a motory po generálce také. Takže věk kolem 25 let není problém.
Tak. Stále ještě létají Jumba ze 70. let. I když modernizovaná. Ono záleží spíše na kvalitě údržby.
Letecký publicista je podle iDnesu letecký expert. Hm. Pro novináře je expert asi fakt každý.
A fotky uplakaných blízkých obětí jsou velmi neetické.
Pozitri letim, tak mam radost!
Ver te tomu ze ted to bude velmi bezpecne... to by byl opravdu pech kdyby se neco stalo. Ted vsichny budou kontrolovat jak divoky....
Prosím fotografy a novináře, aby nefotili a nezveřejňovali fotky "příbuzných". Je to trapný a nevkusný. A to ani nemluvím o tom, že tam máte víc fotek příbuzných než toho letadla.
K čemu jsou žebříčky, když pak spadne letadlo z TOP desítky? A k čemu jsou statistiky o bezpečnosti lítání, když pak zahyne 150 lidí najednou? A to dokonce v Evrope! A proč se mluví o tom, jak je letecká doprava děsně bezpečná, když většinou zařvou všichni nebo naprostá většina. I u Nažidel, kde zemřelo 19 lidí v autobusu to nebyla taková totálka jako při letecký nehodě.
Tak si laskavě najděte statistiku, kolik lidí zahyne při nehodách na evropských silnicích.
Nebo třeba kolik lidí zemřelo letos na chřipku.
150 lidí z půlmiliardy prostě není mnoho.