Diskuze

Stáří stroje není riziko, říká expert k prvnímu pádu nízkonákladovky v EU

Havarovaný stroj A320 společnosti Germanwings byl jedním z nejstarších strojů ve flotile německého dopravce. Samotný fakt, že letadlu bylo už 24 let však podle experta na letectví neznamená velké riziko. Je také nepravděpodobné, že by měla vůbec první tragická havárie nízkonákladové společnosti v EU vliv na popularitu levného létání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ve výšce 10 000m jsou dýchací masky cestujícím na nic.Parciální tlak kyslíku je tak malý,že do plic nepronikne ani molekula.

0 0
možnosti

Nutno vzít v úvahu,že ve výšce 10 000m je maska k dýchání na nic,neboť tzv parciální tlak kyslíku je tak malý,že se do plic nemůže dostat ani molekula.V této výšce jednoduše masky nefungují.

0 1
možnosti
Foto

Naprostá pravda. Parciální tlak kyslíku by nestačil už ani v 8000m. Navíc bez kompenzačního obleku by se ještě přidal výškový tkáňový emfyzém.

0 0
možnosti

OMG, Lupo, víte, co je to "řada sedadel"?  Opravdu se do letadla vejde na šířku 75 sedaček?

Airbus A320 je dvoumotorové letadlo s jednou uličkou a dvěma řadami sedadel. Kapacita stroje je 150 pasažérů.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/stari-letadla-neni-rizikem-d0n-/eko-doprava.aspx?c=A150324_144032_eko-doprava_fih#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ekonomikah&utm_content=main

0 0
možnosti

Rozumně udržovaný drak vydrží minimálně 40 let a motory po generálce také. Takže věk kolem 25 let není problém.

12 0
možnosti

Tak.  Stále ještě létají Jumba ze 70. let.  I když modernizovaná.  Ono záleží spíše na kvalitě údržby.

7 0
možnosti

Letecký publicista je podle iDnesu letecký expert. Hm. Pro novináře je expert asi fakt každý.

A fotky uplakaných blízkých obětí jsou velmi neetické.

0 0
možnosti

Pozitri letim, tak mam radost!

0 0
možnosti
Foto

Ver te tomu ze ted to bude velmi bezpecne... to by byl opravdu pech kdyby se neco stalo. Ted vsichny budou kontrolovat jak divoky....

2 0
možnosti
Foto

Prosím fotografy a novináře, aby nefotili a nezveřejňovali fotky "příbuzných". Je to trapný a nevkusný. A to ani nemluvím o tom, že tam máte víc fotek příbuzných než toho letadla. Rv

24 0
možnosti

J91a36n 80S25y70s28e77l

24. 3. 2015 15:23

K čemu jsou žebříčky, když pak spadne letadlo z TOP desítky? A k čemu jsou statistiky o bezpečnosti lítání, když pak zahyne 150 lidí najednou? A to dokonce v Evrope! A proč se mluví o tom, jak je letecká doprava děsně bezpečná, když většinou zařvou všichni nebo naprostá většina. I u Nažidel, kde zemřelo 19 lidí v autobusu to nebyla taková totálka jako při letecký nehodě.

0 36
možnosti

Tak si laskavě najděte statistiku, kolik lidí zahyne při nehodách na evropských silnicích.

Nebo třeba kolik lidí zemřelo letos na chřipku.

150 lidí z půlmiliardy prostě není mnoho.

16 0
možnosti