Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Italové se brání proti tendru na opravu D1. Nezaplatili však kauci

Italská společnost Serenissima Costruzioni podala ve středu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) námitky proti svému vyloučení z tendru na opravu dálnice D1 mezi Ostrovačicemi a Kývalkou. Další tendr řešili Italové už i s antimonopolním úřadem. Ten ho ale pozastavil, protože firma nesložila kauci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47a48v90e96l 47Š29e23b85e23k 8234333712270

dobře si prohlédněte to  dopravní značení na fotu ..to jsem tam prosím tak krásně umístil já

0/0
28.4.2015 18:22
Foto

S22t28a43n11i10s32l69a40v 67T94e48s12a67ř 9317284222854

Héj, pocém, my chcém postavít tu dálnicí né, tak co bysme ještě měli platit kaucí, có? Pán sudca, to je diškriminácie, že nás vyřadíly z tento ... tendru. Cože? Kdy jsme poslali nabídku? V únoru. A kolikátýho? EE, ... v březnu. ;-D;-D;-D

0/0
3.4.2015 16:59
Foto

I70m53r41i26c77h 47S73u93c13h34a71r27s45k35ý 8586613965881

Italové v zimě tančí a v létě nepracují, tak kdy by chtěli u nás tu dálnici opravit. ;-D

0/0
2.4.2015 18:36

J40i14n50d55ř66i70c91h 79Š53k51o94p79e96k 4945731360515

na podzim a na jaře ;-D

0/0
2.4.2015 18:51

V78l40a10d43i79m68í16r 95F97i96b23i31g68e89r 5504691411874

Známe, když je nějaký problém a blíží se víkend nebo nějaký den volna tak to co by trvalo normálně 4-5 dní trvá 14:-)

0/0
3.4.2015 7:52

P18e45t25r 86P70e34t97r 7932320980322

Italové by dopadli jako Číňané v Polsku, přišli by skemrat o další peníze.

+2/−1
2.4.2015 18:27

V36l76a53d18i83m79í30r 96F54i59b44i43g58e68r 5724771571844

Kdyby je vybrali bylo to nefér vůči těm co doložili co bylo v zadání. Hlavně že nevyhrála Eurovia to by do 5 let bylo jak horská dráha. Jinak s Italskou firmou která byla nejlevnější máme v podniku zkušenosti. 2,5 roku po termínu jejich systém stále nefunguje jak má. Sice se to řeší ale je to k ničemu když to už 2 roky mělo fungovat.

+3/0
2.4.2015 17:54
Foto

I60m54r19i64c16h 64S90u36c90h69a75r44s85k46ý 8176733705301

Vzpomínáte na Pendolíno, k vůli nim se dokonce měnili i naše normy, dále Italské navádění a noční vidění do modernizovaných tanků T-72 bylo taky asi dva roky k ničemu.;-D

+3/0
2.4.2015 18:39

V22l83a20d29i71m86í37r 72F11i65b28i96g55e50r 5184701541224

Možná by kvůli tomu jak přestavěli dálnici taky změnili nějakou tu normu aby to sedělo;-)

0/0
3.4.2015 7:51

J70i69n87d26ř57i87c59h 31Š19k73o97p36e84k 4965521180455

Už vím, proč se hlásí tak málo zahraničních firem do našich tendrů. Důvodem je negramotnost - Francouzi v zakázce na Temelín nebyli schopni dočíst zadávací podmínky do konce, takže jaksi nabídka neodpovídala zadání, Italové se chtějí soudit, ale nastudovat jeden zákon obrovský problém   ;-D;-D

Ono je snad lepší, že tu cizí firmy ani nestaví. Když takto zvládají administrativu, tak jak asi vypadá skutečná práce ;-D;-D

+4/0
2.4.2015 17:07

R10a50d34e47k 77K78o91l89á69ř 7726712307931

Achjo.:-/:-/:-/ A je to tu tady znova.... chudáci Italové, ti vydřiduši místní. Takže znova .... Cena za kterou to Italové vyhráli je maximálně cena materiálu, který do toho stejně musí dát a z čeho budou platit další náklady s výstavbou spojené. A teď dál ... Za co budou platit místním subdodávkám, těm drobným dodavatelům, kteří většinu práce oddřou.  Možná Pizzou abnebo třeba úsměvem. 

Chápu že co čech, to zaručený odborník na výstavbu dálnic v Česku. Ale prosím trochu rozumu do toho všeho. Hrozí zde situace že co to Italové vyhrajou, tak po těch úsecích se nebude jezdit ani za pět let, neboť nebudou dostavěny a Italové budou v konkurzu. A ve filnále to stějně zaplatíme ještě jednou a všichni.!!!!

No a teď dávejte mínusy kritici.  

Jo a kecy o předraženosti našich dálnic si prosím nechte od cesty, už to tady bylo a bylo dokonce vyvráceno... i když kdo nechce chápat tak je mu to je stejně jedno ;-).

+7/0
2.4.2015 14:53

M76a74r62i60e 98V59e81r94n36e31r69o50v76a 9621737739

Aha, takže vy jste stejný odborník, jakých je na ŘDS spousta. A že máme nejdražší dálnice na světě na km, taky vlastně není pravda, že? Vy budete zřejmě ten lepič obálek...nebo spíš jejich otvírač.:-/

+4/−3
2.4.2015 15:00

R79a30d54e46k 14K18o30l29á74ř 7926902947361

Vážená paninko...:-/. Za prvé se v dané oblasi stvebníctví pohybuji. Za druhé nejsem lepič obálek ani jejich otvírač. Za třetí nejsem takový odborník jak vy si myslíte. Za čtvrté... to co jsem napsal tak to může při troše přemýšlení napdanout každého rozumného člověka. Stačí jen sledovat danou tématiku a udělat si svůj zdravý názor. 

Co se týká odborníků... no jen toto. V Čechách platí jedno přísloví... "trefená kachna se vždycky ozve".  ...... že by se už jedna ozvala ;-D;-D

Přesto si myslím, že snad tu jsme rozumní lidé takže bez urážek, i když anonimita je naprosto úžasná ;-) že.

+3/−3
2.4.2015 15:12

L86a25d86i10s24l95a33v 73K34v96a92s35n49i73č28k64a 1953117253285

Není podstatné jestli jsou nejdražší, nebo nejlevnější, ale jestli vůbec jsou a když, tak v jaké kvalitě. Podnikání formou charity je k ničemu.

+2/0
2.4.2015 15:37

J25i88n51d27ř82i89c68h 54Š42k84o16p67e86k 4685481160815

dálnice drahé máme, ale těžko Italové budou vozit balenou nebo beton z Itálie, takže budou muset odebírat od betonárek/obaloven, které vlastní místní firmy. A ty jim dají cenu, jakou budou chtít, bez ohledu na to, že za hranicema je levněji

+1/−1
2.4.2015 17:47

P49e61t65r 50B10a55s33l 5612201645

Dobrý den, pane Koláři! Víte, kdyby nešťastní státní zástupci nemuseli dnes a denně řešit "cinknuté" a jinak domluvené veřejné soutěže - uvěřil bych vám...tedy alespoň zčásti. Obávám se, že v současné ČR 2015 mohu jen konstatovat - léto 2013 - Pienza, Toskánsko. Ráno kolem osmé hodiny na jedinou průjezdnou silnici městem za provozu vyjíždí stroje a začínají ukusovat starý asfalt zhruba ve výši 25 cm. O deset hodin později jsou položeny obě strany vozovky /stále za provozu/, dodělává se značení  - 250 METRŮ SILNICE JE HOTOVO!! Mohl jsem posléze vytáhnout tágo a zahrát si kulečník, jak to bylo rovné! Jaro 2015 - Plzeň, ČR - 20.březen - na silnici od Plzně, Božkova směrem k dálničnímu přivaděči se objevuje stopka a stroj na odkryv asfaltu. Čeká nás výměna silničního svršku - V DÉLCE CCA 1250 METRŮ - TERMÍN DOKONČENÍ - ZA 4 MĚSÍCE!  Určitě je třeba dalšího komentáře?

+3/0
2.4.2015 15:37

P11e64t78r 90B74a76s20l 5972721685

P.S. V té Pienze se jednalo sobotu!

+1/0
2.4.2015 15:38

R27a34d37e78k 40K49o89l34á48ř 7806342217811

Nezpochybňuji nic co jste napsal, Naopak respektuji a z mých cet po Německých dálnicích a silnicích vím že to může fungovat jinak. S Itálií zkušenosti nemám. Jenže o tom čem vy píšete tak o tom to není. Vy jste viděl tu finálku, tu samotnou stavbu, která jistě mohle být špičková (veřtě že pokud by se to tu zaplatilo tak to plno firem umí taky), ale víte zaručeně jaké jednání a zakolik... tomu všemu předcházelo? No myslím si že nikoliv tak jako já.

My všichni jsme denodenně krmeni různými slátaninami z tisku, (až se rozumný člověk děsí co si zde v čechách novinář beztrestně dovolí a 99% obyvatelstva mu to žere) a bohužel se tomu dává i za pravdu. Takže prosím nekoukejme jednostranně, ale zjistěme si jak je to na obou stranách.

+1/0
2.4.2015 16:07

J55a48n 58K77r24k 1431287653712

ja v pohode zpochybnim co jste napsal :)

existuji nejake technologicke pauzy jejich nedodrzeni znamena vyrazne nizsi zivotnost. Takze aby behem 10 hodin komplet opravili a zprovoznili 250m dalnice je mimo.

Jine tema je, ze 4mesice to fakt byt nemusi,

+1/0
2.4.2015 16:16

P34e34t52r 77B15a24s92l 5202571505

...dálnici vskutku nikoliv - to byla normální ulice /silnice/ - dvouproudá vedoucí městem - viz můj příspěvek výše. 250 m dálnice za den by asi fakt nikdo nezvládl!:-)

0/0
2.4.2015 17:12

Š42t22e32f37a38n 70F69r15i42č37a 7712838193886

A o tom to je. Každý den práce navíc stojí další a další prachy. Přinejmenším na mzdách a pronájmu strojů a mechanizace.

0/0
3.4.2015 7:25

J82a32n 52V26a97l94o63u54c13h 6552987128350

No jo, když tady jsou smlouvy napsány tak, že firma zavře co zavřít beztrestně MŮŽE, ne jen to co skutečně MUSÍ vzhledem k probíhajícím pracem. A ještě si tam "prdne" ceduli se smajlíkem.

A třeba ve VŘ chybí srážky bodů, čím je délka realizace vzdálenější od technologického minima (nebo-li běžná praxe, že firma má na pěti stavbách po deseti lidech po deset týdnů, ne jednu stavbu s 50 lidmi za týdny dva). Ale zase chápu, že dlouhá objížďka či popojíždění v koloně = větší spotřeba = více peněz z daní za PHM (blijící smajlík).

0/0
3.4.2015 10:06

L62u43b75o40s 38K32u82b77i68c33e21k 4305165544

Asi jste  byli levnejsi a rychlejsi a za to se v CR tvrde plati;-D

+1/0
2.4.2015 14:11

M37a85r38i10e 50V25e62r93n82e71r76o21v62a 9861877199

Kdepak administrativní nedostatky. Podvod, špína a úplatky na naší straně, jen aby si někdo zase nahrabalRvRv. My si přece nemůžeme dovolit stavět levně dálnice. To je, oč tu běží. Chudáci Italové, co si o nás pomyslí ;-(

+2/−1
2.4.2015 13:21

J75a37n 35F45r16o71l66í95k 6426600355204

V obálce zase chyběly peníze. To je škandál od firmy ze země cosa nostry.;-D

0/−1
2.4.2015 14:32

M23i98l41a94n 91K50r35á68l 8743548571861

Přece na ŘSD nebudou dělat za nějakých 25tis. hrubého

0/−1
2.4.2015 14:42

J71i67ř60í 13N63o27v69á95k 3893599568826

Zapomněli si najmout nějakého poradce od Skansky.

0/−2
2.4.2015 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.