- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tohle Hnujdaj očividně pokakinkal....
Mě se líbí, jak to "okopávání kotníků" Škodovka elegantně přecházela a nakonec z toho asi i těží. Teď bych ještě vyrobil nějakou hezkou reklamu na Škodovku - třeba záběr, jak malý mopslík s křivými zoubky vztekle ňafá na ležící dogu a když ta se postaví - krásný, velký a elegantní pes, mopslík s kňučením zaleze pod gauč a udělá tam loužičku. K tomu jen slogan: "Škoda auto, když víte, co máte"... Ale bojím se, že by to ti kluci korejský nepochopili....
Jak to tak vypadá, tak je daleko nejdůležitější ukázat celému světu, jaký jsem borec, že já mám vůz, před kterým by všichni padali do mdlob a že jen já si můžu takový ideální vůz dovolit a že z tohoto hlediska jsou všichni ostatní socky. No potěš koště, blahoslavení chudí duchem...
myslím si, že kupodivu v čechách nefunguje reklama srážející soupeře, zvlášť pokud jde o "českou" značku. Ať už je to pravda nebo ne.
Já si o škodovkách také myslím, že jsou předražené, ale Huyndai si kvůli reklamě nekoupím (ani tu škodovku ne, vždyť v tom jezdí všichni!)
Škoda auto = Škoda peněz
V základu neporovnatelně oholené auto, v podstatě je to karoserie s plastem a křečkem pod kapotou v kolotoči. Naznám snad hůře vybavený základ, snad možná jen něco z ruska.
Každopádně, Češi kupují " domácí " značku, protože jsou takzvaní vlastenci. Ti, co si vezmou do parády papíry a prohrabou se v tom, porovnají za co dávají jaké peníze, šáhnou po Fordu nebo Suzuce, ale ve své podstatě skoro k jakékoliv jiné značce.
Byl bych rád, kdybyste mluvil pouze o svých známých, pokud znáte jejich nákupní motivy. Já si původně taky vybíral něco "jiného" ale nakonec jsem u té Octávky v benzinu 1,8 skončil. Je to velmi dobrý motor, kvalita zpracování slušná, tichá... dražší to je, připlácí se.... Ale ani VW se mi nepozdávalo tolik jak toto. Často se tu argumentuje Mondeem ale jejich interiér se mi nelíbí a motory mě taky dvakrát nenadchly....PS - nejsem takzvaný vlastenec.
To bude tim, ze Skoda preci jen vyrabi auta (i kdyz osobne jsem si radsi koupil jinou znacku), kdezto Hyundai jen korejce.
Je evidentní, že se nové reklamy na Hyundai vůbec netrefily do vkusu českého národa. A nebylo to jen proto, že v nich evidentně lžou nebo že si dovolily napadnout českou No. 1. Bylo to dle mého názoru také proto, že hrubě podcenili průměrnou inteligenci českého občana. Mě ta reklama vyloženě uráží. Jsem moc rád, že neuspěli a soused z Boleslavi se jim vzdaluje. A důvodem není vlastenectví.
Řečí o pracovitých Korejcích by bylo mnohem méně, kdyby většina diskutérů navštívila nošovický závod nebo někoho ze subdodavatelů. Jediné pozitivum je nižší nezaměstnanost na severní Moravě. Jinak je to novodobá otročina. A Korejci, bez výjimky na vyšších funkcích (chápu), se opravdu nepředřou... A český montér je pro ně jen číslo a to daleko větší měrou než u jiných evropských výrobců aut. Stejné je to jen v závodu od menšího brášky v Žilině.
Mě se ta reklama velmi líbí, přestože o tom autě neuvažuji. Vám se velmi nelíbí a také o tom autě neuvažujete. Reklama totiž nemá ambice líbit se, ale změnit mínění o značce. Obecné mínění. To se rozhodně daří.
Když jsem si kupoval nové auto na důchod, také jsem se podíval na Hyundai, BMW, Mercedes ML, Subaru Forester, Nissan X-Trail i Suzuki Vitara. Nejlepší výhled na všechny strany má přece jenom Škoda, ale má i 30 tisíc km servis, ten první mám za sebou a zaplatil jsem za "jízdenku" na příštích 30 tisíc km 189 EUR (v německém servisu u Mnichova). A dobrý servis na Škodu nemusím hledat, jezdím skoro denně nejméně kolem dvou nebo tří (v Bavorsku).
Tohle ovšem Hyundai v Německu nedokáže- Škoda totiž má velkého strýčka, VW a všechny VW servisy umí také Škodu.
Škoda potřebuje servis stejně často, jako ho potřeboval Mercedes před 80ti lety.