Diskuze

Prodej aut se do března zvedl o 25 procent, Škoda rostla téměř o třetinu

V Česku se od ledna do března prodalo přes 53 tisíc nových vozů. Odpovídá to nárůstu o 24 procent. Tři ze čtyř vozů nakoupily firmy. Nejsilnější na trhu je Škoda s podílem skoro 32 procent. Nejprodávanějším vozem zůstává model octavia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

o nějakém úspěch se bavme až ve chvíli, kdy si nové auto budou moci koupit i důchodci řekněme každé tři roky. To, že si auta nakoupily firmy svědčí mimo jiné i o tom, že je to pro ně výhodné, znamená to daňové odpisy a o to méně vybere Babiš

0 1
možnosti

A proč by důchodce, který v průměru najede pár tisíc ročně, kupoval co 3 roky nové auto? I kdyby na něj měl.... To,že auta nakupují firmy znamená, že na ně v prvé řadě vydělaly a ve druhé to, jejich koupě a potřeba je efektivnější, než je vrazit do něčeho jiného.

1 0
možnosti

Lidem rostou mzdy a pritom 3 ze 4 novych aut kupuji firmy... Takze stat vrati DPH, firmy si snizi dane z prijmu o odpisy aut a je zadelano na ,,prosperitu".

1 1
možnosti

Lidem rostou mzdy, a proto 3 ze 4 novych aut kupuji firmy..... Takze stat klopi vratky na DPH a jeste konci auta ve firemnich odpisech na dani z prijmu. Opravdovy zaklad prospetity:-(

0 1
možnosti

Tak jeste aby firmy ze sluzebnich aut odvadely DPHcko a nemohly si je uplatnit jako naklad. To by byla opravdu "pecka". Myslete trochu.

0 0
možnosti

To uz musej byt pekni notorici ve vedeni škody, jak musej pořad odpalovat šampus na oslavu prodejnosti.

3 0
možnosti

Je to pořád dokola. Není týdne, aby tu nebyl oslavný článek na prodeje automobilů. Má to snad být důvod k radosti? Ne, je to další v řadě ukázek degenerace této společnosti a ekonomického i morálního úpadku.

Aut se nenajíme, v autech se nedá bydlet, auta nejsou investice. Auta jsou státem podporované kasičky na peníze, které odsávají prostředky z jiných odvětví. Lidé skrze okénko automobilu odmítají vidět realitu. Odmítají vidět, že navzdory tomu divadlu, kdy je vše stále více v pohybu, pohybuje se sem a tam stále větší množství hmoty, dluhy rostou, ekonomika jde do háje, narůstá frustrace a stres.

K prosperitě se nelze protočit volantem a prošlapat skrze pedál plynu, vážení. Automobilismus a všechna ta přidružená odvětví narostla do absurdního objemu, který je ekonomicky i morálně zcela neospravedlnitelný. Všichni sice makají, stojí u pásu, kroutí volantem jako pominutí, ale výsledkem celé této činnosti je z velké části pouze újma, devastace prostředí, obrovská spotřeba prostředků, které jsou vysávány z jiných odvětví.

Nelze pominout ani fakt, že celý automobilismus je zločinný systém, postavený na morálně pokřivených základech. Automobilismus je šířen násilím, rozhodnutím státu, a je financován z daní, tedy de facto uloupených peněz. Je to systém, kde není možná ekonomická kalkulace, neznáme skutečné náklady jednotlivé přepravy, protože tyto náklady jsou socialistickým způsobem přenášeny na všechny okolo. Tak, jako každý jiný socialistický systém, je automobilismus charakterizován nadužíváním, plýtváním, při současném nedostatku.

Celý automobilismus je zastaralé, koncepčně vadné, vývojově neperspektivní, socialismem a lobbisty udržované odvětví, naprosto nedůstojné doby. Automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Kdybych měl naši ekonomiku shrnout do jedné věty, řekl bych: "Lidé si kupují auta, aby měli čím dojíždět do továren na auta." Pak se divme, že dluhy rostou nebo že na šikovného řemeslníka se čeká přes rok.

3 2
možnosti

pane Řapek jste mimo mísu - nikdo Vás nenutí kupovat auta, nedej bože obměňovat svůj vozový park co tři - čtyři roky. Žijte si svůj sen a netrapte se úpadkem společnosti

6 3
možnosti