Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

EU v minulosti kárala Německo kvůli kontrolám bezpečnosti letectví

Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy. Napsal to list The Wall Street Journal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a13r26d15a 61B95r35a23b12e21n45e43c 1760534209226

"Evropská unie před březnovou tragédií letounu německé společnosti Germanwings dlouhodobě kárala Německo kvůli nedostatkům v kontrole bezpečnosti letecké dopravy."

no a Merkelová s tím začíná u silniční dopravy, nedovolí průjezd městem motorkám. ( Nebo z nich má až tak velký strach?)

0/0
17.4.2015 12:15

F97r92a45n89t34i63š85e95k 89L59o54s 2310883882186

Problém je v honbě leteckých společností za ziskem. Tam kde dříve byli tři nebo čtyři piloti, resp. jiná funkce v kabině (navigátor) tak tam jsou dnes jen dva, jeden odejde na WC a druhý, pokud mu rupne v hlavě, může udělat to co udělal ten pilot u GW. Navíc nápad zamykat dveře do pilotní kabiny je taky polovičatý, jo kdyby bylo v uzamčené oblasti i WC tak to je jiné, ale to by opět stálo peníze. To že tam má být stevardka je taky na nic, pokud není plně obeznámená s řízením a ovládáním všech systémů v kabině, pak nevím jak by se žena bránila vyšinutému muži, odhodlanému ke všemu. Takže letecké společnosti dlouho hrabaly zisk a holt teď jedna z nich bude platit. Jo a majitelům všech těch společností je nějakých 150 mrtvých někde u pr...le, hlavně že to sype prachy. Politici předvedli divadlo s návštěvou na místě tragédie a život, jejich funkce a peníze jedou dál ve veselém kolotoči

0/0
5.4.2015 14:59

M56i16r35o49s15l39a69v 37Z30i36k43m81u36n20d 7549643634973

Ale ty funkce jsou zbytečné, když to za ně udělá počítač ... K čemu je třeba navigátor, když se letová trasa nacpe do počítače a autopilot si to pak přelouská ... Na lokomotivě taky jezdil strojvedoucí a někde dva topiči, pak jen pomocník, dnes je tam sám ... Podobně v tramvaji, autobuse ... mimo řidiče i štiplístek, pak kontrolu dělal řidič a dneska jen tam, kde se nastupuje předními dveřmi ... v zahraničí jezdí i osobní vlaky jen se strojvedoucím ...

Když "rupne" v bedně strojvedoucímu, tak mu lze pouze omezeně zabránit v tom, aby se úmyslně nesrazil s protijedoucím vlakem ...

+2/0
5.4.2015 16:04

J27a53r17d34a 12B44r84a78b61e28n64e16c 1740674809326

no a výsledky vašeho uvažování Zikmund se již začínají projevovat. Sice majitelé ušetřili....

0/0
17.4.2015 12:18

R56a34d30i46m 84K72u91n62z 3745622143370

Co když rupne v bedně řidiči autobusu? Jednoho takového znám ve Venezuele, stal se z něho prezident.

0/0
5.4.2015 16:28

B52o24h62u49s10l65a35v 89H90a12v97r10á47n69e54k 6903757112

Článek je o něčem jiném. Podle úředníků EU státní kontrolní orgán pro bezpečnost civilního letectví má v Německu nedostatek pracovníků. To je otázka státního rozpočtu. To, že letecké společnosti šetří, je jiná věc. Stát by na kontrole letectví šetřit neměl. Kde na to ale má vzít, to už úředníci EU neřeknou.

0/−1
5.4.2015 17:42

M70i36r16o68s38l31a18v 39Z76i79k68m44u41n49d 7699323744333

Peníze nebudou problém, on tu kontrolu může dělat ten, kdo problematice rozumí, tj. nikoli čerstvý absolvent školy ... čili ten se vzděláním a praxí, nejlépe za kniplem s několika tisíci nalétaných hodin ... a pak musí mít oprávnění třeba zastavit provoz nebo okamžitě zakázat činnost tomu, u koho jsou shledány nedostatky ... To mnohdy tyhle instituce nemají ...

0/0
6.4.2015 17:39

K75r50y53š35t67o25f 96L65a42n28í48k 1839340315175

holt si musite ještě chvili počkat, nez tam nebude ani jeden pilot.

0/0
5.4.2015 20:29

B82o85h12u65s25l17a92v 21H77a57v95r22á21n42e62k 6673977102

„Úředníci EU poukázali na to, že německé orgány kontroly bezpečnosti leteckého provozu trpí chronickým nedostatkem pracovníků..."

Ani Německo nemá neomezené prostředky. Když se musí postarat o statisíce přivandrovalců, kteří nic neumějí, pak musí ušetřit jinde. Úředníci EU by měli držet tlamu. To by bylo řevu, kdyby Němci přestali přijímat a živit muslimskou svoloč.

+3/−1
5.4.2015 13:19

H32a26n51a 34G30a82l80l11e23t34t51i95o58v41á 8841194206418

To, co teď bude platit Lufthansa jako odškodné pozůstalým a soudům, to bude síla. Vina je jednoznačně na triku letecké společnosti! Řádné lékařské prohlídky by byly levnější .

+2/0
5.4.2015 14:06

M85i45c71h67a59l 42C59h24a88l67u11p52a 6308850849253

A co třeba ta nehoda v Rusku u Jaroslavle? Tam šlo o selhání lidí včetně tech z aerolinek, ale o nějakém odškodnění slyšet nebylo.

0/0
5.4.2015 14:15

H36a30n84a 66G43a77l45l42e36t91t97i52o15v98á 8631794566538

Tady slyšet budeme na to se spolehněte!

0/0
5.4.2015 16:14

M57i65r24o86s54l83a74v 86Z33i65k21m54u33n98d 7749713564693

Včera prošel na prohlídce, v noci se mu manželka svěřila, že má jiného a bude rozvádět nebo mu to řekla jeho milá  ... dneska se rozhodl spáchat sebevraždu ...

K čemu byla včerejší úspěšná prohlídka ...

+2/0
5.4.2015 16:08

B82o88h56u29s11l93a31v 27H16a66v26r45á61n11e87k 6503387402

Článek je o tom, že podle úředníků EU má vinu i německý státní úřad pro kontrolu bezpečnosti leteckého provozu. Ten je financován ze státního rozpočtu, který nemá neomezené zdroje.

Mimochodem u nás je to Úřad pro civilní letectví, zřízen na základě zákona o civilním letectví č. 49/1997 Sb. O leteckém personálu pojednává část třetí (§18-§22). Úřad vede evidenci leteckého personálu. Posudek o zdravotní způsobilosti může vydat jen osoba p(r)ověřená Úřadem.

V Německu obdobný úřad podle kritiků z EU zjevně selhal. Nedostatečně letecké společnosti kontroloval.

+1/0
5.4.2015 18:04
Foto

J66a69n 16V97a21l58a12l57í18k 6696809520296

hlavně že mají prachy pro Ukrajinu;-D

+1/−2
5.4.2015 14:08

M15a33r90i33e 86O69h68l19í93d84a60l62o57v80á 1667490741922

netahejte do toho muslimy, prostě na dva pracovníky se státu odvádí 2x více peněz než za jednoho pracovníka, který maká za dva. Tohle se systémová chyba v celé EU

0/0
5.4.2015 14:27

B31l20a34n43k25a 12F22a81j58k17u51s90o73v18á 8455851739264

"Letoun Airbas" ??? 8-o.  To psal asi "novinář", dosazený narychlo z Agrofertu, který dosud vyplňoval jen tabulky o výnosech řepky olejky a jediný stroj, který zná, je kombajn. ;-D

+6/−1
5.4.2015 12:47

M56i76c95h27a51l 70C97h60a22l22u60p95a 6548760519303

Buď rád, že nenapsal Érbas.

+2/0
5.4.2015 12:51

R15a59d96i94m 98K57u18n83z 3575852603860

Poznal jsem Francouze, který byl tak hrdý že umí vyslovovat H, že říkal Herbus.

+1/0
5.4.2015 13:18

M42i69c87h48a44l 79C74h58a45l53u23p17a 6918540149613

Jenom jestli to nebyl Němec a nemyslel Herr Bus :-). U Francouze bych podle jejich pravidel výslovnosti čekal spíš "érbys", jestli to tak čtou doopravdy nevím.

0/0
5.4.2015 14:13

J69i45ř56í 55F45o95g65e25l 2790241286612

To, že pilot se léčí na palici a dokonce má neschopenku a zaměstnavatel o tom neví a doktor mu to neoznámí je tak totálně mimo.

+8/0
5.4.2015 12:41

I77r48e18n66a 22G21a98o 34L79o89j17k15á42s70k54o56v23á 1525804917656

...Váš lékař volá Vašemu zaměstnavateli, či mu píše e-mail, když dostanete neschopenku?

(nikde není řečeno, že měl neschopenku od "firemního" doktora, mohl to mít od specialisty)

0/0
6.4.2015 1:03

P63e79t94r 25M25i40c86h34a90l 2820294101602

Já hlavně nepochopím, jak člověk, který se léčil z psychického onemocnění, mohl dostat pilotní licenci. Byť se údajně vyléčil, tak lidský mozek není zlomená ruka.

+4/−1
5.4.2015 11:36

M39a83r75i74e 97O34h41l91í62d44a65l65o47v39á 1637930691332

Po každé tragédii si úředníci začnou honit trika a mýt ruce. Životy to nikomu nevrátí. Nikdo nemá věšteckou kouli, aby mohl předvídat co a za jaké situace přijde jindy. Neštěstí byly, jsou a budou, to nikdy žádný sebe-přísnější předpis nezmění, a tyto mediální tanečky úředníků kolem "rozlitého mléka" jsou nanejvýš trapné.

+13/−1
5.4.2015 10:54

M11a74r79t84i81n 54R85o26h94á83č 6939926656267

Jen blbec se nedokáže poučit z vlastních chyb.

+2/−1
5.4.2015 11:22

M32a23r70i93e 26O38h76l15í93d40a31l87o42v80á 1587730481932

To je pravda, ale stejně tak žádné sebelepší opatření předběžné opatrnosti ke snižování rizik neomezí počet svéprávných blbů na planetě a nedomyslí všechny faktory jejich chování. Vždy to bude mnohem více zasahovat do svobod a omezení těch normálních soudných lidí. Otázkou je, zda chceme být svobodní lidé s možnými riziky, které život jako takový přináší nebo ustrašené manipulované stádo, které obětuje převážnou část svých svobod pro lepší pocit pseudo-bezpečného života.

+3/−1
5.4.2015 11:48

Z37b88y58n75ě59k 63H14l89á92s52n48ý 3244957775509

Ten poslední chytrák co se poučil, nechal zarýglovat dveře do kokpitu. :-/

+1/0
5.4.2015 12:18

A72n98t31o17n50í32n 75K16a72t97z74e90r 8502323976820

Ano přesně tak se chová celá EU a hlavně ti típci v Bruselu,to je banda darmožroutů,která nemá obdoby v novodobých dějinách.!!

+4/0
5.4.2015 12:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.