Diskuze
Škoda po letech otevře továrnu veřejnosti. Minule přišlo 70 tisíc lidí
Děkujeme za pochopení.
M66a23r29t35i68n 32V28á28v83r66a
Spíš by to měli vyřešit tak, jak je v kapitalismu normální. Regulace poptávky cenou.
Tedy - vstupné a internetové rezervace s omezením počtu lidí. Tak to dělá třeba pražské letiště (návštěvy normálně za provozu), anebo některé zahraniční automobilky (provozní prostory jsou přímo exkurzím přizpůsobeny - prostory jsou oddělené). Je to mnohem lepší PR nástroj, než na jeden den do fabriky nahnat desítky tisíc lidí, kteří odejdou naštvaní, aniž by si cokoliv pořádně prohlédli.
R79a67d15o26s27l42a35v 93K19l95a78u29d23a
Dělník ve fabrice není opice v ZOO, aby ho kde kdo chodil do práce vočumovat. Den otevřených dveří je určený především pro jeho příbuzné a kamarády, aby měli možnost vidět kde pracuje.
J96a45k48u93b 32H80a55v75l71í19č75e11k
A malý soused z Nošovic bude závidět
P27e50t46r 11B98e81z61s21t52a67r50o69s52t64i
Ale mohli by navstevnikum nabizet ten nejlepsi vyrobek z Nosovic, uz je jen z trucu bych na stanky s obcerstvenim vybral Radegast...
P11a68v16e29l 27Ř21a46p98e31k
Co na tom chtějí lidé obdivovat? Otevřel bych to spíš jako muzeum. Celé automobilové odvětví je principiálně zastaralé. Pod tím nablýskaným plechem se skrývá "technologie" z dob parního stroje.
Automobil se nesmyslně překládá jako "samohyb". Auto mě ale nikam samo neodveze, na rozdíl od jiných dopravních prostředků. Nemohu si sednout, a jen se dívat nebo třeba pracovat. Musím se odvézt sám a převzít veškerou zodpovědnost.
Auto je možné zničit jen samotným nevhodným použitím ovládacích prvků, dokonce aniž bych se pohnul z místa. Auto většinou ani nijak neindikuje, zda po uvolnění pedálu pojede dopředu či dozadu. V 21. století naprosto nepochopitelné.
Maření pohybové energie v mechanických brzdách nebo regulace přenosu výkonu s použitím kluzné spojky je něco, nad čím dnes už zůstává rozum stát.
Automobilový provoz lze jen obtížně řídit a automatizovat. To, co se předkládá jako největší výhoda automobilismu, tedy jakási nezávislost a volnost pohybu, je bohužel v masovém měřítku jeho největší nevýhoda. Na zastaralý automobilismus lze jen stěží aplikovat moderní přístupy v řízení toku, a tak se prostě tupě staví další a další silnice. Negativní důsledky automobilismu se násilím přenáší na všechny okolo.
A tu největší lahůdku jsem si nechal na konec - principiálně zastaralý hnusný smradlavý špinavý těžký spalovací motor. Akceptoval bych snad i existenci parních lokomotiv, ale jak je možné, že stále masově produkujeme a považujeme za moderní tuhle zrůdnost, do které se rok co rok leje kýbl oleje, která se klepe, dělá kravál, hřeje, obtížně reguluje a vypouští plno sajrajtu?
Tento přehled,stačí pro ilustraci faktu, že automobilismus je zastaralé, koncepčně vadné, vývojově neperspektivní, socialismem a lobbisty udržované odvětví, nedůstojné doby. Automobilismus je Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Ten, kdo neustále jezdí automobilem, jen dokazuje svou neschopnost uspořádat si život a svou sobeckost, když náklady a negativní důsledky svého počínání přenáší na všechny kolem.
R89a30d38o95s47l38a89v 18K57l38a24u10d90a
Auto většinou ani nijak neindikuje, zda po uvolnění pedálu pojede dopředu či dozadu. No a totéž je s volantem. Točím doleva a je mi děsně divné že ono zatáčí doleva a nikde to neindikuje. Přitom já chtěl doprava.
P66e78t86r 69B51e91z63s63t27a29r56o80s70t85i
Minule to byla akce dobra, jen lepe vyresit logistiku navstevniku... Nechapu proc napriklad se neobjedna za nejake zlevnene jizdne bus dopravce, ktery bude co 5 minut pendlovat Cerny Most-Bleslav, Jicin Boleslav, Liberec Boleslav, preci jen neni ty auta kam dat a to same se projevilo i v Kvasinach, kde misto toho,aby se vyresil nejaky svoz z odstavne plochy se parkujicima uplne zacpala silnice...
P23a81v61e58l 92Ř40a37p64e19k
Já to naopak vítám. Aspoň se mnohým rozsvítí, že automobilismus, který jeli obdivovat, má také spoustu stinných stránek.
G79u22s19t13a93v 38S38o90j94k51a
Mámo pojď, mrknem na tu novou oktávku na hlínách v tédéí co má vodpich vodspodu.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...