Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vedení Českého aeroholdingu chce prodat soukromníkům zbytek ČSA

Stopa českého státu v ČSA může nedlouho po prodeji třetinového balíku akcií národního dopravce úplně zmizet. Český aeroholding, který je mateřským podnikem Českých aerolinií, má v úmyslu prodat i zbylý 19procentní podíl akcií. Po letech od svých privatizačních plánů by tak stát prodal ČSA po kouskách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46i88c51h21a89l 50P47a94v89l94á38t 9173503764529

Zajimalo by mne, jake presne mel pan ministr Babis duvody k tomu, aby dost nevybiravym zpusobem poslal pred casem Korejce do haje. Tim totiz CSA podepsal ortel smrti a jeste zatnul do statniho dostslusnou sekeru. Firmy je velka skoda a penez danovych poplatniku taky.

+1/−1
9.4.2015 19:24

M57i43c84h24a64l 73P22a10v74l12á10t 9313203454699

PS: Ze by nekdo nevedel o te dohode, co uz byla pripravena? ;o)

PS2: Tahle otazka je podle mne dulezitejsi nez dohadovani se na tema, zda vic uskodil Tvrdik nebo jeho nasledovnici.

0/0
9.4.2015 20:25

A16l15a18n 59Ř81e14p60k27a 4185856

Díky bohu, že na prodej nejsou dráhy ;-) Jsou sice zadlužené, ale to je daň za modernizaci vozového parku a jinak se jim daří, počet cestujících roste.. R^

0/0
9.4.2015 18:42

A30l82e73x25a19n79d49r 13K82o23s91t81k65a 8762858336874

Takže se rozkrádačka dalšího státního majetku opět vydařila. Gratulace.

+5/0
9.4.2015 17:35

P75a19v89e29l 37S59o30b88o33t98k90a 5940484

Podobně se rozprivatizovávalo i OKD. Nepamatujete??

+1/0
9.4.2015 16:48

J95i25ř76í 37B43o89l48f 8845657318595

Aha, takže namísto konkurence dojde jen k posílení TS. Já myslím, že OK je již dávko K.O. :-(

0/0
9.4.2015 15:14

M27i36r31o76s33l48a40v 73H57r25u84š18k28a 2655928339533

OK nerovná se CSA, to má i TVS.

0/0
9.4.2015 18:27

J35a84k79u58b 18Ř43e27z76n15í37k 5420943

Travel Service je QS.

0/0
9.4.2015 19:25

O83n13d19r86e40j 12K10u37r52c 9656842675268

OK-xxx mají obecně všechna česká letadla [>-]. Čísla letů má ČSA jako OKxxxx a Travel jako QSxxxx

0/0
10.4.2015 8:45
Foto

P46a33v21e16l 58M71a50k66o94v58e79c 8518105191

Vedení ČSA chce něco prodávat? Já jsem si (asi naivně) myslel, že to patří České republice (takový rozkradený stát uprostřed Evropy)...:-(

+4/−2
9.4.2015 15:02

P92e14t10r 28F20r97ý78d73e22k 7749311879633

Jo, to je ta zeme, kde maji lide problem s chapanim psaneho textu...

+2/0
9.4.2015 15:21
Foto

P92a95v10e69l 10M22a41k70o20v16e69c 8568655911

Od kdy je najatý manažer, který se má starat o svěřený majetek, expertem na problematiku, co má nebo nemá vlastnit stát?

+3/0
9.4.2015 15:28

J37a88n 54L38a44k39o91m16ý 7331515465734

Oni už mají jedinou šanci - zkusit koncept z minulosti ala Click4Sky. Zrušit všechno mimo letušek a hrát na cenu. Pak ty letadla třeba zase naplní. Ovšem blbý je, že ATR v takovým konceptu fungovat nemůže a to je teď nosná část flotily.

+1/0
9.4.2015 14:54

K69a47r72e21l 45F83u70k17s56a 3704930870793

1. "Luftjarda" Tvrdík začal.

2.  Manažeři po něm měli "volnou ruku", jelikož se všechno dalo svést na Tvrdíka.

Kdo je tam bez viny, ať hodí kamenem.

Nicméně výsledek je ten, že se ČR zařadila na leteckou periferii.

+13/0
9.4.2015 14:35

T39o67m47á82š 97K40n71a53i16f50l 6833660457850

Co by s ní dělal? Jemu jde o zisk ... Z csa zisk ještě dlouho nepotece.

0/0
9.4.2015 14:07

J57a71k85u72b 58F32e35i51f93a97r 7979699846859

Tak co bude další? Třeba Budvar?

+2/0
9.4.2015 14:06

J58o44s66e93f 65S58v15o70b53o33d34a 7216742299634

CSA je priklad doznivani superzlodejskych 90 let kdy se tunelovalo vsechno za bileho dne.  Myslim ze Buresova era bude vice sofistikovana a krast se bude prostrednictvim na miru sitych zakonu

+7/0
9.4.2015 14:08

F95r87a53n98t97i22š45e70k 96D45o64h54n86a72l 7494839374545

Palec nahoru v roce 99, zbytecna diskuse nad spálenou ranveji v roce 2015

+1/0
9.4.2015 14:05

J84o94s70e83f 89S11v86o79b85o27d61a 7476462579164

co se tady vsichni navazi do Tvrdika ze je idiot a spatny manazer ? To samozrejmne neni pravda a Tvrdik naprosto profesionalne a spolehlive provedl zadani. Snizit cenu CSA na minimum a oklikou prodat Travel Service. Tak zadam diskutery aby byli objektivni :-P

+5/0
9.4.2015 14:02

F87r97a19n54t70i86š72e23k 73D68o57h10n14a28l 7974149494955

Gratulujeme spolecnosti Vik a Simane k nákupu. Čekání se vyplácí. Pusa Babisovi.

0/0
9.4.2015 14:00

L65u88b34o91š 22S97u52š22i27l 1358277186598

Se divím, že po tom neskočí Bureš. Když má tolik peněz. Mohl by mít další firmu.

0/0
9.4.2015 13:42

R98a17d48e98k 74U40r39b66a67n 4229810964247

Tady je málo státních dotací.

+3/0
9.4.2015 13:50

M41a10r82t61i87n 23K22ř50í79ž 9673802940857

Není to škoda? Taková prosperující firma....

0/0
9.4.2015 13:40

R21a12d58e68k 46U94r64b19a58n 4929650294337

ČSA není žádný monopol nebo strategicky významný podnik, aby ho vlastnil stát.R^

+1/−1
9.4.2015 13:36

F72r20a39n97t76i51š94e96k 65V51r38á64n47a 5149952183281

Pokud se nepletu, tak se říkalo, že stát musí mít většinový podíl v aerolinkách, aby mohly mít status národního dopravce a tak ty aerolinky měly možnost létat do destinací, kde je jen omezený počet dopravců. Když o tuto výsadu přijdou, tak pak jejich existence nemá smysl - jedině snad značka, ale dneska se zas na ni tak nedá, když i "značkové" aerolinky jako Lufthansa/Germanwings mají problémy se spolehlivostí a bezpečností.

0/0
9.4.2015 13:34

P49e66t13r 87D29v37o18ř97á74k 9854427152820

Pro udržení statutu národního dopravce nesmí většinový podíl v letecké společnosti vlastnit firmy mimo Evropskou unii.

http://www.radio.cz/cz/rubrika/ekonomika/podil-v-csa-koupila-spolecnost-travel-service

+2/0
9.4.2015 15:19

P17e26t42r 64K49o12l21á81ř 2898397104871

Tak a další tunel je nejspíše hotov ...

+6/−4
9.4.2015 13:33
Foto

J54i59ř29í 14Z98e89d68n11í40k 1526986

Zvrdík, vyvodit osobní odpovědnost a zavřít

+2/0
9.4.2015 13:30

M25a44r53e81k 31M98á12d64r 8621910825437

Ať to dají na burzu. Snad se najde dost bláznů jako já, aby do legendy investovali. Měli to udělat i s těmi podíly co koupil Travel Service nebo Korean.

+3/0
9.4.2015 13:26

V22a32c82l63a92v 95W45a58n36d13e10r73e76r 8878936749952

Prodejte to CSSD. Vzdyt ona jedina ma toho spravneho managera Jardu Tvrdika. Nikdo jiny to uz delat nemůže, protože nikdo jiny není takovy frajer;-D;-D;-D.

+8/0
9.4.2015 13:26

G72u13s52t64a27v 26S30o95j29k89a 1828863735464

Smrtící ranou nebyl Tvrdík ale to, že ČSA přenechaly zlaté vejce, letní koupácké chartery, právě Travelservisu.

+1/−5
9.4.2015 13:25

V94a71c25l16a80v 26W35a74n14d93e92r71e22r 8438786159422

Takze když to mel stary reditel v poradku a firmu v zisku a byl sesazen jen proto, ze bylo třeba najit koryto pro levičáckého karieristu, tak to je podle Vas asi 0v poradku. A problém je ze nemaji letni chartery. To me teda podrz.

+5/0
9.4.2015 13:28

J15o36s68e88f 87N39o78v93a16k 4620677723162

Klid, ten pan nema tuseni o cem to vlastne blaboli ;-)

0/0
9.4.2015 14:18

D62a70v62i65d 14B12o61u80c23h58a69l 8979980579

Chtít mohou? Ale proč by to měl někdo kupovat? Stát už tam nic nezmůže. Budou rádi, když po skončení due diligence nepůjdou za to, co v ČSA napáchali, před soud.

+8/0
9.4.2015 13:23

J70a55n 14N85o27v24á57k 6770605147577

Po tom kralování manažerského supermachra Tvrdíka, je ta firma zadarmo drahá. :-(

+13/0
9.4.2015 13:22

R16a41d45i22m 74Š63o67l11c 1975405315184

No on za to nemohl jen Tvrdík, i když u něj to začalo. Lašák to taky neměl bez ztráty kytičky...

http://ekonomika.idnes.cz/posledni-ziskovy-sef-csa-tvrdik-umel-jen-utracet-f6y-/eko-doprava.aspx?c=A091025_184453_eko-doprava_vel

+1/0
9.4.2015 14:00

J55i39ř75í 53P60a90u77l 3986905887812

Dav hýká Tvrdík, tak do toho nepleťte nějakého Lašáka, event. někoho ještě dalšího. :-)

+1/0
9.4.2015 14:54
Foto

P18a48v11e75l 50M58a57k84o20v57e18c 8968705251

Tvrdík byl "jen" začátek konce ČSA...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+1/−1
9.4.2015 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.