- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase jen autor dokázal, že jediné co mu jde je urážet a kritizovat ostatní aniž by se sám o něco pokusil.
Všimli jste si, že to, co je podle autora potřebnější, je vždy alespoň zčásti v Čechách?
Zase jsme to podělali, prostě se to nenaučím, ne a ne.
Zase další tunel, jak se krásně ty peníze mohly využít na potřebné věci. Určitě nějaký kámoš ve stavebni firmě, který neměl práci tak mu jí náramně zajistili
Diví se někdo? Na co sáhne stát, po tom prd. Holt z cizích peněz a bez odpovědnosti, to se to utrácí. A ti, kdo to platí si nechávají dál kálet na hlavu. Je to na blití.
Pro všechny snílky, co čekají desítky vlaků denně do průmyslové zóny s materiálem jedna věta ze záměru společnosti Mobis Lamp Shop v Mošnově
Doprava surovin a výrobků bude zajištěna kamionovou dopravou po stávajících silničních komunikacích
Samozřejmě. Všude se počítá s kamióny jako stěžejní dopravou, je nejpružnější, a pro toho, kdo jede just in time jediná možná. Ale v Nošovicích to bylo taky tak, a už je tam vlečka...
A kvůli tomu, aby se mermomocí ukázalo vedení kraje, je zprasený jízdní řád osobních vlaků na hlavní trati (nebo už není hlavní ?) Přerov -Bohumín mezi Hranicemi na Moravě a Studénkou. Protože ostravský hejtman preferoval dopravu do Mošnova a nebyl moc ochoten se dohodnout s olomouckým (oba z ČSSD !!!), kdo osobní dopravu objedná a zaplatí, hrozilo, že v několika zastávkách na hranici krajů vůbec nebudou osobní vlaky vůbec zastavovat!!!
A to ještě k tomu zprasené vlaky na trati Sednice - Veřovice.
Celý problém je typické moravské buranství a furiantství. To, že vyhodili miliardu do kanálu je až na druhém místě.Primární pro ně je, že mají první nádraží se železnicí v republice.
No tady na Morave jsme sice borci, ale myslim ze nadrazi se zeleznici uz prece jen bude v CR i jinde. :)
Je to celé na hlavu, schválně jsem porovnal jak to aktuálně vypadá v mém případě. Nemyslím si, že bydlím nějak extrémně dobře z hlediska přístupu na letiště. Takže jdeme na to:
Varianta A - MHD: 14:40 skočím na MHD, absolvuji dva přestupy celkem 10km a 15:12 jsem na vlakovém nádraží, cena 20Kč. Koupím si jízdenku na vlak a 15:30 jedu na Mošnov. Jízdenka stojí 51 Kč a vzdálenost je 31km. Na letišti jsem v 16:02, odlet je v 17:55. Odjezd z domu tedy 3:15 před odletem a cena 71Kč.
Varianta B - Auto: Vzdálenost 19km, doba jízdy 20 minut. Náklady na cestu 65Kč. Úspora času téměř dvě hodiny. V praxi se m jednou stalo, že jsem mezi odchodem z domu a prvním pohybem letadla měl jen 45 minut. Pravda, odlet uspíšili o 35 minut, protože všichni byli na místě a nebyl důvod čekat, přílet na cílové letiště téměř o hodinu dříve oproti plánu.
Dle mého názoru jsou to další zcela vyhozené peníze tímto zrůdným sociálně komunistickým eurozřízením ve formě největšího podvodu všech dob čímž jsou dotace.