Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Boj o miliardy: pojišťovny vytáhly na „nenasytné“ agenty

V otázce odměn za sjednávání životního pojištění existují dva nesmiřitelné tábory. Pojišťovny versus nezávislí prodejci pojištění. V nejbližších týdnech se ve Sněmovně strhne bitva o to, kdo má větší vliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D60a98v41i46d 50K78r65e90j87c77i 1800143622717

Mozna uz to tu bylo zmineno, necetl jsem vsech 191 prispevku, debaty se hlavne zameruji na pojistovny a zprostredkovatele, proc se nezameri na spotrebitele! At maji spotrebitele pravo vedet, kolik stoji uzavreni jejich smlouvy. Pote se sami rozhodnou, zda smlouvu uzavrou ci si vyberou jineho zprostredkovatelem nebo smlouvu neuzavrou vubec. Verim, ze pote by se trh zreguloval sam. Nechapu soucasnou situaci, kdy spotrebitel nevi kolik za zprostredkovani plati.

0/0
21.6.2015 16:43

J45i26ř14í 94Š50e32j77n82o91h13a 4422963684633

Dosud  jsem si myslel, že  provizi agentů určují pojišťovny.

Pokud  mají agenti nemravně vysoké provize, tak je to chyba  pojišťoven.

0/0
20.5.2015 19:50

J83a24n 90L72á46n28i66k 7611814351410

nějak tomu nerozumím, platím si pojištění abych měl mít krité riziko a když pojištění ukončím, tak přestanu mít krytí, za co bych měl proboha dostat peníze zpátky?

0/0
20.4.2015 23:37

T46o77m18á87š 52K77u81c93h11a34ř 3927451248881

Je to stejná cháska, jako šmejdi, co profávají hrnce za 50 000. :/

+2/0
20.4.2015 14:27

S52t81a26n48i43s18l81a96v 36S14r63b89a 4415254528234

nejdříve si pojišťovny zprostředkovatele samy vychovaly a nyní jsou mezi nimi antagonistické spory. to je stejné, jako když lůza (v pravém nikoli pejorativním smyslu) shodila feudalismus a pomohla tím nastolit kapitalismus, kterému ale teď nemůže přijít na jméno. No a proto se nyní objevují zárodky socialismu až komunismu, kde všechno bude řízeno centrálně.

0/0
20.4.2015 11:05

V82l44a77d63i13m53í69r 94L49o35u59l12a 2668397892771

Takže pojištiovny bojují proti dealerům. Pouze jsem nepochopil jednu věc: Bojují proto, že pojištěnci takto vznikají zbytečné náklady ( on to nakonec stejně zaplatí pojištěnec) nebo proto, že podle pojištoven dealeři z toho koláče ukousnou moc velký kus a na pojištovny zbyde méně?Jinými slovy, hájí zájem pojištěnce nebo zájem svůj?

+4/0
20.4.2015 8:02

R75o82m92a46n 50H23r48o27n58z49a 5516141346618

;-D Dobrá otázka. Správně je za b). ;-)

+2/0
20.4.2015 9:07

J45i66ř50í 87S50t57o66d60ů84l98k22a 3316986177

Jednoznačně bych zavedl přesné vyjádření kolik komu jde = Ve smlouvě uvést kolik dostávají agenti a kolik jde na samotné pojištění. 

Za vznik tohoto nesmyslu si můžou pojišťovny samy tak ať se s tím samy vypořádají, protože, kdyby zaměstnávaly normální lidi na zaměstnanecký poměr nemusely by čelit tomu, že s nimi někdo hraje stejnou špinavou hru jako samotné pojišťovny s pojištěnci.

+1/−1
19.4.2015 21:19

D57r78a39h95o23m84í23r 58B31o16k71r 2695956596148

Pokud se zavede to, že poradci budou muset zveřejňovat své provize, tak jednoznačně požaduji aby např. automechanik musel přesně vyčíslit cenu použitého materiálu a cenu za práci, pekař aby zveřejnil, jakou má marži na rohlíku, jakou má zelinář marži na jahodách atd. atd. Uvědomte si, jakou zhovadilost navrhujete. Existují jiná efektivní řešení problému provizí.

+3/0
20.4.2015 0:37

R63a12d64i70m 86P89o92l61á78š88e42k 9216253969939

On je totiž prodej pojištění šwarc systém. Prodejci jsou OSVČ, i když podle jiných zákonů než je živnostenský, ale jinak to je úplně totéž. Ovšem ve vztahu k pojišťovně, jejíž produky prodávají, to jsou defakto zaměstnanci. Klidně by mohli dělat úplně totéž jako standartní zaměstnanci pojišťovny. Akorát by pojišťovna musela plnit podmínky Zákoníku Práce, takže by ji to vyšlo podstatně dráž.

0/0
20.4.2015 8:17
Foto

J33a28n 24V41l69a79d19y54k90a 2482488863444

V době a státě, kdy "finančního poradce" může dělat každý finanční negramot s maturitou a jen trochu tahem na branku (myslím tím obchodním talentem), nelze čekat, že je to dlouhodobě udržitelné....

Pojďme se bavit o tom, jak nastavit systém tak, aby finanční poradci nebyli jen obchoďáci vybraných pojišťoven, ale opravdu erudovaní lidé, kteří poradí. Jestli zrušit provize a zavést placení klientem?

+2/0
19.4.2015 19:55

M44i25c79h61a16l 55M31r95a56z60i21k 6277637264590

Otazka zda by to pomohlo. Musite take vzit v uvahu, ze jsme stat s prakticky financne negramotnym obyvatlestvem - lidmi, kteri si mysli, ze zadnou pomoc nepotrebuji, presto, ze nicemu nerozumi - to nahrava takovymto spinavcum. Ovsem jsou i na nasem trhu slusne firmy a slusni skutecni poradci.

0/0
19.4.2015 22:03

R16a80d72i96m 60Š36o81t53o55l64a 6892331548563

Rozlišujte prosím finanční makléř a pojišťovák. Pokud je pojišťovák výhradní obchodník pro jednu pojišťovnu, buduje si dlouhodobě klientský kmen a nedělá taková zvěrstva jako právě finanční makléři, o kterých právě článek je. Ti prodávají smlouvy stylem, kdy si na klienta vzpomenou právě po uplynutí stornodoby.

Jinak s Vámi souhlasím se zrušením platby odměny pojišťovnou a zavedením platby ze strany klienta, ale to tu ještě pár let nebude. Lidi totiž ještě nepochopili, že obchodník pracuje pro toho, kdo ho platí, tudíž pokud chci nezávislého poradce, musím si ho zaplatit já.

+2/0
20.4.2015 7:17

R73a31d47i13m 57P27o63l18á79š14e69k 9756973759679

Vidíte to hodně idealisticky.

Manažer třeba desetičlenného  prodejců pojištění, který je mimochodem řádný zaměstnanec pojišťovny, klidně ve svém týmu "protočí" během roku třeba i 50 lidí pracujích v režimu OSVČ.

Systém, kdy prodejci pojištění i jenom jedné pojišťovny mohou být ze zákona OSVČ , mu to umožňuje, protože v takovém režimu nemusí mít pojišťovna se střídáním prodejců žádné výdaje. Každé dva měsíce manažer nabere 5 - 10 nových lidí , protáhne je školením a nechá udělat u státu příslušné zkoušky. pak je pošle prodávat pojištění a jejich výsledky hodnotí v hodnotícím žebříčku týmu. Pokud se počtem uzavřených pojistných smluv pohybují ve spodní částu hodnotícího žebříčku, během 2 - 4 měsíců se s nimi rozloučí a ještě navíc potom pojišťovna může chtít zpátky náklady na školení a další výdaje, režim práce prodejců v OSVČ na rozdíl od práce v zaměstnaneckém poměru  toto umožňuje. Jejich místo v týmu zaberou nově nabraní zájemci.

To jako myslíte, že v takovém režimu si prodejci vytvářejí nějaký dlouhodobý pojistný kmen, o který se starají? Tak maximálně jeden z 10, ostatní jen koukají, kde od koho mohou urvat další smlouvu aby se v hodnotícím žebříčku udrželi co nejdéle.

+1/0
20.4.2015 8:32

J12a23n 15S63e59d47l19á75k 9502357186614

pokud je nadpis pravdivý tak nechápu co se do toho stát se*e ale pokud je lživý a stát jen reaguje na stížnosti podávané obyčejnými lidmi na pojišťovny a jejich agenty tak už to dokážu pochopit.

0/0
19.4.2015 19:11

P70e34t96r 26M31e75j49z82l39í72k 8248164981940

Hm. To by mě zajímalo, kdo tak vysoké provize (a tím drastické odčerpávání peněz klientů)  "zprostředkovatelům" nastavil. A proč:-/

0/0
19.4.2015 18:52

P97e10t68r 37V84l38c16e84k 5532505835697

Zlatá éra pojišťováckého byznysu je v oblasti životního pojištění za zenitem, dnes se už tolik nemnoží pobočky pojišťoven tak, jako třeba lékáren.....

+1/0
19.4.2015 17:52

D94r18a63h54o96m76í49r 64B91o83k81r 2875476986578

Celý ten "boj" pojišťoven, parlamentu a poradců by se naprosto jednoduše vyřešil při existenci registru pojistných smluv napříč pojišťovnami. Proti zneužití by musel být samozřejmě chráněn minimálně tak jako např. registry BRKI a NRKI a další. Ale jednoduchým dotazem by šlo zjistit, že např. klient zrušil smlouvu starou 2-3roky a nahradil ji jinou (a to by se mohlo i opakovat). Jednoduše by šlo zakročit proti poradci, který do toho klienta uvrtal. Jiným dotazem by se snadno zjistilo, že konkrétní poradce sjednává pojistky s nápadně vysokým pojistným bez rizikových připojištění a seká je ja Baťa cvičky. A další, a další věci by šly zjistit, kdyby se chtělo. A najednou by všichni ti zlatokopové v poradenské branži měli problém. A netrvalo by to dlouho a trh by se značně provětral. A nemusel by do toho zasahovat žádný parlament, složený ze samých neználků, kteří si myslí, že snědli Šalamounovo ho.no a tím pádem rozumí všemu, ví o všem a od všeho mají klíče.

0/0
19.4.2015 17:48

M92i38c38h98a98l 63M63r49a19z16i23k 6507787554850

Ale jak byste resil pripady kdy je zmena opravdu potreba? Co treba klient kteremu jiny poradce nastavil pojisteni uplne spatne (napriklad bez rizika) a vy mu to chcete upravit - to vas pak automaticky maji pokutovat, rptoze jim system ukaze, ze jste zrusil smlouvu predcasne? Navic je tu dalsi problem - zivotni pojisteni je na dlouho, ale co v zivote je na tak dlouho doopravdy? Jste svobodny, pak se ozenite, pak hypoteka, pak deti, pak skola deti, atd - pokazde mate uplne jine potreby a preference, jina rizika, jine vyse kryti atd. To mam mit jednu smouvu zivotka, co pokryje vse v kazde situaci? Sorry ale takova neexistuje - tedy zmenit ji je casto nutnost.

0/0
19.4.2015 19:07

L80u56c41i60e 80J41i28ř83í75k46o65v43á 4139233282803

Existuje, skládá se jako puzzle a její dílečky lze měnit, vyndávat , přidávat, takto funguje Flexi a Forte

0/0
19.4.2015 19:45

M88i84c79h22a56l 24M50r84a16z40i67k 6547487824360

OK tak pak jedna je, ale od koho? CS a CSOB - tem bych se nesveril, na to na ne mam moc spatne reference. Uvazuji jen o produktech firem, kerym verim a ty bohuzel zatim nenabizi takove produky, kere by bylo mozne skutecne vyuzivat cely zivot beze zmen...

0/0
19.4.2015 22:06

D69r19a16h13o35m55í85r 27B26o73k53r 2615626426308

Pokud se to dělá správně, tak neexistuje životní pojistka, se kterou se celý život nic nedělá. Právě naopak by se měla upravovat dle životní situace. A řada produktů je takto stavěna, takže rušení původních a nastavování nových smluv je v převážné většině případů naprosto zbytečné a je pouze zdrojem peněz tzv. "poradců".

0/0
20.4.2015 0:31

M59i36c89h35a33l 64M97r42a38z65i16k 6557547494720

Rozumim, presto jako klient jsem postupoval uplne jinak - zhodnotil jsem si, co mi ktera pojistovna nabizi (napriklad kdyz jsem se ozenil a vzal hypoteku) a zrusil pojistku a presel k jine pojistovne, kde byly lepsi podminky za mene penez. Je to podle me logicky krok, ktery nemuzeme pausalizovat jako vzdy v zajmu pojistovaka/poradce/maklere - casto jde o zajem klienta, proste chce lepsi sluzbu a jina pojistovna tu danou sluzbu ma, ostatni treba ne. Je prto nesmysl jakkoliv lidem branit menit tyto smlouvy (obbecne jakekoliv smlouvy). Vemte si napriklad, ze mate dnes jiz povinnost bank a mobilnich operatoru k prevodu klientu na jejich zadost - proc to nejde u pojisteni? Bylo by to logicke, takto kdyz chce pojisteny zmenu, tak musi holt zrusit starou smlouvu, jinak to nejde. To nemluvim o pripadu, kdy lide chteji zmenit pojistovnu pote, co ta jim nevyplati, na co maji narok - pokud se soudim s pojistovnou o odskodne, proc mam proboha dal vyuzivat jejich sluzeb? To se s nimi mam soudit pokazde?

0/0
20.4.2015 10:03

P73e45t92r 19V94o33p95i20č91k34a 2132662638472

Životní pojištění ve formě, jakou nabízí pojišťovny v ČR, může uzavřít jen naprostý finanční negramot.

Jedná se o naprosto nevýhodný produkt a podvod. Dokonce, ani když zemřete, tak se to díky různým lhůtám a smluvním trikům nevyplatí - nedostanete nic.

0/−4
19.4.2015 15:59

R13o62s86t51i84s80l41a63v 23C59a71h71a 6753767477281

Kdyz zemru, tak to opravdu uz od nikoho nic nedostanu.

+1/0
19.4.2015 17:31

P98e40t76r 53V10l18c68e52k 5462955625267

pane Vopičko, to, co nabízejí pojišťovny v ČR, to je diktováno ze zemí, které tak milujete a obdivujete....;-D

0/0
19.4.2015 17:36

J96a10r30o96s44l93a35v 12H28o14r69á68k 5413192326430

Pamatujte, je zakazano brat si cokoliv sebou do hrobu! :-))

+1/0
19.4.2015 17:36

D47r33a57h29o71m73í34r 71B89o20k47r 2935936436158

Něco o tom vím a tak si troufám říct, že přeháníte neno že dokonce šíříte poplašnou zprávu. Existují případy, kdy pojišťovna neplní, avšak to je výslovně napsáno v pojistných podmínkách a týká se to zejména např. kdy k úmrtí došlo při páchání trestné činnosti či pojištěný se zúčastnil nějaké válečné operace, při které zemřel (pro tento případ existuje naprosto jiné speciální pojištění nebo zajištění). Jinak v naprosté většině případů pojišťovna plní.

+3/0
19.4.2015 17:37

M88i27l25a65n 22K38l73o37u81č51e44k 3100945708187

To je kec, například teď tu byl případ člověka, který ožralý svojí blbostí na kolejích přišel o hnáty a dostal 50% částky, tedy 2 miliony.

+1/−1
19.4.2015 17:53

M22i90c85h34a15l 23M48r43a53z33i75k 6587177344560

Chyba urcite neni na strane poradcu (tedy ne vyhradne).

Faktem ale je, ze velka cast tzv. financnich poradcu jsou vlastne jen pojistovaci nebo uverari, nebo delaji penzijko... nejlepsi pro lidi je vybrat si financniho poradce z mensi firmy, cloveka, ktery se nezene pouze za ziskem (i takove firmy tu jsou) ale hlavne cloveka, ktery zmapuje vsechny potrby najednou - bydleni, rizika, sporeni, investice - a pomuze vse nastavit. Takove nastaveni je vetsinou dlouhodobe.

Ted ale mame dalsi dulezitou vec - zadny produkt neni navzdy, napriklad prave zivotni pojisteni by se melo menit v prubehu doby. Z logiky veci - je mi 20 sam, svobodny - udelam si pojisteni, jakmile se ozenim - me potreby se razantne zmeni, hypoteka - dalsi vleka zmena, deti - naprosto silena zmena potreb - pokazde potrebuji zivotni pojisteni nastavit na jine hodnoty - protoze kryji jina rizika a v jine vysi... tedy zde pokud se meni z potrebnych duvodu, tak je to naopak spravne, ne spatne.

Dulezite samo sebou je - zivotni pojisteni neni nikdy urceno ke sporeni nebo nedej boze k investicim - to je nejhorsi vymysl na svete - sporit se da 1000+1 lepsimi zpusoby, v pojisteni urcite ne - ale bohuzel toto ma velky objem lidi, kteri tak prichazeji pri zmene o radoby nasporene castky, protoze u vetsiny pojistek rpvni dva roky nepsorite nic, jen platite poplatky.

Jinak jsem zasadne proti tomu aby se toto resilo zakonem - vztah pojistovna x poradce (pojistovak) je ciste obchodni a je na nich jake si domuvi podminky - tedy stat toto nemusi regulovat, at se domluvi sami. Financni firmy, ktere chteji pracovat profesionalne a bez tlaku na protezovani konkretni pojistovny stejne maji nastavene provize stejne bez ohledu na pojistovnu pro poradce - tedy poradce si vydela stejne bez ohledu na pojistovnu, proto uavira to, co je lepsi pro klienta nikoliv pro sebe... Stat by mel regulovat spise lichvu nebankovnich (i bankovnich) pujcek a ne provize mezi dvema ciste soukromymi subjekty...

+2/0
19.4.2015 15:34

P40e18t83r 97V79o51p25i52č19k14a 2722952758762

Bláboly. Kapitálové (a to jsou všechny) životní pojištění není žádná potřeba, ale podvod - vysypat ty peníze do kanálu je výhodnější.

+2/0
19.4.2015 16:02

M36i73c38h10a80l 96M55r17a68z38i90k 6497827704410

Tak ja mam zivotninapriklad pouze jako urazove a rizikove, nikoliv kapitalove, penize si umim nasporit, s tim problem nemam, jak jsem jiz nekde psal - ato sporeni do pojisteni jsou naprosy nesmysl...

+1/0
19.4.2015 19:09

D45r79a66h12o34m20í36r 25B95o89k65r 2955476756308

Pro pana Mrazíka (pan Vopička je zcela mimo). Ve všech případech, které jmenujete, je možné sjednávat změny ve stávající smlouvě a zpravidla není potřeba tuto rušit a zakládat novou, jak tvrdí řada "poradců". Záleží pouze na tom, jak je nastavena ta první, zejména možnost rozšíření na více osob, popřípadě šíře podporovaných připojištění. Jednoduché smlouvy jdou zpravidla obtížně rozšiřovat resp. omezeně.

+1/0
19.4.2015 17:55

M41i27c72h66a26l 59M46r57a35z36i10k 6327487554170

Ano, ale i trh se meni a tak jako menite banku, menie i pojistovnu, nevim proc by pak za to mel byt kdokoliv plosne nejak trestan ci omezovan. Chapu ze se to zneuziva - ale to neni proste mozne pausalizovat a rict ze 100% techto zmen je podvod/pokus ziskat vice na provizich. Nekdy je tedy pro klienta vyhodnejsi starou smlouvu zrusit a uzavrit novou. Nekdy se vyplati pouze uprava te stare - to ovsem nevim jak to maji s provizemi - zda i pote dostanou provize, kdyz provedou jen upravy a tedy se klient jakoby prevede z jednoho pojistovaka pod druheho... ale to uz je pak zase na pojistovnach. Tak jako tak si nemyslim, ze by toto mel resit zakon, mely by si to resit pojistovny samy...

0/0
19.4.2015 19:12

M39a67r54e20k 73Š33n16o92b50r 9650105570414

Podle mého má věc i druhou stránku, o které se ale v článku nepíše. Neustálý tlak na produkci ze strany pojišťoven vůči svým interním obchodníkům i vůči makléřům. Pamatuji si z doby, kdy jsem byl zaměstnancem jedné z předních pojišťoven neustálé vyplňování plánů, neustálé porady. Kontroly, na kolik se daří (nebo většinou nedaří) plnit plán. A každotýdenní osobní pohovory většinou o tom, jak jsem vlastně úplně k ničemu, když se mi zrovna aktuálně nezadařilo. 

A plán byl nastaven nikoliv na celkové pojistné v úhrnu, ale na jednotlivé typy pojištění a největší důraz byl, světe div se, kladen na životní pojistky, protože i pro pojišťovny jde o zajímavý obchod. A splnění plánu? Žádná pochvala či povzbuzení, za to navýšení plánu a to leckdy dost podstatně.

Tím nepopírám obsah článku, ale jenom z vlastní zkušenosti

+5/−1
19.4.2015 15:09

M19a25r11e18k 41Š48n95o73b76r 9260535810974

pardon, doplním poslední větu, že jenom z vlastní zkušenosti komentuji to, že ani pojišťovny nejsou čistě bílé v prostředí všelijak prohnilých makléřů.

Mimo jiné, teď v menší makléřské společnosti pracuji a naštěstí máme rozumné majitele a vedoucí.

0/−1
19.4.2015 15:10

J32a41n 75N33o87v86á68k 6884604

Moje morálka mi říká, že buď je člověk svéprávný a pak nese za svůj podpis zodpovědnost, nebo nemá mít volební právo. 

... Vůbec tento můj postoj neovlivňuje to, že prodávám důchodcům hrnce a deky.

0/−3
19.4.2015 14:45

R96o51m36a12n 95H35r33o31n10z26a 5116151476198

kdybys opravdu důchodcům prodával hrnce a deky, tak budeš zticha, chodit kanály a rád že si tě nikdo nevšímá ;-)

+3/0
19.4.2015 15:06

V34l91a90d10i58m42í62r 51Š10v38o74r11b73a 2269264775222

Tato problematika je relativně složitá, ale řešení může být jednoduché. Tedy pokud jde opravdu o spotřebitele a ne o zisk pojišťoven. Nejjednodušším řešením je zrušit vytváření finanční rezervy v pojistných smlouvách. Na to ovšem pojišťovny nikdy nepřistoupí. Průchozí řešení by mohlo být uzákonění ukazatele nákladovosti pojistné smlouvy, po vzoru Holandska. A nové smlouvy by nesměly mít vyšší nákladovost než je stanovena zákonem. (stejně jako je stanovena nákladovost u třetího pilíře) Pak to teprve bude mít reálný dopad na spotřebitele.  A ideálně by pak mělo následovat zrušení daňových úlev u životního pojištění.

+2/0
19.4.2015 14:03

J88a51k58u27b 58Ř80í38h51a 4705509542251

A neměl by tedy životní pojištění řešit jen stát v nějaké státní pojišťovně? Možná by to bylo ještě jednodušší...

0/−2
19.4.2015 14:11

R37o79m92a83n 31H50r41o95n86z20a 5566961556518

tak mnoho pojišťoven má již v portfiliu čisté rizikovky...

+3/0
19.4.2015 15:07

M96i37l93o60š 16N15e32r14a22d 4625888913747

Nevím proč se má tohle řešit zákonem. Když se mi nějaká služba nebo výrobek zdá drahá, prostě to nekoupím (pokud mě k tomu tento zlodějský  stát nenutí jako v případě povinného ručení) , tak ať pojišťovny makléřům vypovědí smlouvy a problém mají vyřešen. Stejné je to s občany. Za službu finančního poradce by nikdo z nich nezaplatil ani stovku, ale jakmile díky svému hloupému, hamižností motivovanému rozhodnutí přijde o peníze jako v případě mnoha kampeliček, už kvičí že chce po státu zaplatit vzniklou škodu. Všichni si prostě budou muset zvyknout na to, že za kvalitní služby se platí a za blbost a lakotu se platí desetinásobně.

+4/0
19.4.2015 13:19

M21i61r57o87s91l18a35v 71Z58i80k27m52u75n84d 7819343774943

Pojišťovny si sice konkurují, ale současně jsou členy Asociace představující "profesní sdružení".

Tak proč  se v rámci asociace nedohodnou na stejném principu provizí makléřům = provize se vyplácí pouze z platné pojistky a to v následujícím měsíci ...

To je nepochopitelné ...

+1/0
19.4.2015 13:43

R61o71s17t82i11s56l19a43v 49C92a32h66a 6403947387741

Neni to pak kartelova dohoda??

+1/−1
19.4.2015 13:45

J30a43n 38N32o64v88á29k 6784484

Je.

+1/0
19.4.2015 14:12

M55i76c18h40a29l 50M78r43a66z37i30k 6677377604100

To by byla kartelova dohoda - to je hned na pokutu od UOHS...

0/0
19.4.2015 15:36

P77e58t67r 42V49o91p49i32č23k10a 2642472958552

A co takhle etický kodex ochrany klienta, podle kterého by nákladovost nesměla přesáhnout určitou hranici?

0/0
19.4.2015 16:07

M40i71c51h38a44l 54M79r10a12z30i52k 6527327724670

Eticky kodex je v kazde firme (u nas velmi casto na zapade prakticky temer vsude) a v kazdem druhem spolku - vetsinou prvni co tam pisi je, ze je to doporuceni a nezavazna pravidla... proto to nemuzete pouzit jako zaklad pro pravni reseni, ovsem ake to nemusi nikdo dodrzovat,respektive nedodrzeni se nijak nepostihuje...

0/0
19.4.2015 19:14

R18o17s91t82i37s53l15a30v 86C39a56h16a 6543947407631

Kvalitni ano...

0/0
19.4.2015 13:44

J12a82n 87N36o64v78á39k 6924154

Taky by se mi lépe podnikalo, kdyby předemnou stát nebránil hlupáky. Takle jsem si tu svobodu nepředstavoval.

0/0
19.4.2015 14:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.