- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak kam vlastně přiletí ? Na Ruzyň nebo na Letiště V. Havla? Aby zbytečně neběhal z jednoho letiště na druhé, když se na to chci podívat.
lide i jen velmi malo inteligentni si pamatuji, ze Letiste Vaclava Havla se nachazi v Ruzyni, takze jak jmeno letiste tak jmeno jeho lokality je spravne.
Zdánlivě by vytíženost linky EK139/140 (patří mezi vůbec nejvytíženější linky EK celkově) mohla dávat důvod nasazovat A380 denně. Důvod proč to Emirates neudělají je ten, že kapacitní rozíl proti B777-300ER není v naplněné economy ale v Business a First. A tu klientela na trase DXB-PRG-DXB nevyužívá a plní se spíš upgradovanými pasažéry z přeplněné Economy, kde Emirates prodávají sedadla 2x a přebývající upgradují. A posílat A380 s 26 řadami business, za které dostanou, díky vysoké konkurenci Smartwings a FlyDubai, jen 8900Kč místo obvyklých 60tis. se jim nerentuje. Takže spíš lze očekávat ještě jeden let A330 nebo B777 než změnu na A380.
Business by naplnili, kdyby se vrátili k cenové politice business/first před aliancí a Qantasem. Že to není vyloučeno je současná "offer" na některé lety PRG-DXB-Asie za cenu business těsně nad 50 tis. Kč. Před třemi lety to zkusili u First a vytížení třídy značně stouplo. Pak ale přišla ta prokletá aliance s Qantas. Já jako FF EK na dálkových letech do Asie a Austrálie vnímám alianci velmi negativně. Od jejího vzniku šly ceny dramaticky nahoru a kvalita servisu mírně dolů.
ja jako FF EK a QF alianci Emirates a Qantasu naopak podporuji
A-380 dobrý, ale 747 mi přijde lepší....
Osobně jsem letěl v obou.
Záleží na konfiguraci. Srovnávat economy ani business A380 EK s oldtimery B747 KLM nebo BA nelze, to je nebe a dudy. Srovnávat B747-800 Lufthansy jde, ale lepší není.
A380 Emirates v Praze https://youtu.be/zl2zUS0AGgg
...na Ruzyni - jak pěkně to zní.
Pokud by nekoho zajimalo, jak se v tomhle letadle lita na horni palube vpredu (kde je first class a koupelny se sprchama), tak tady je kratkej report a par fotek...
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=42&t=6899&p=156721#p156721
škoda,tak tuto třetí návětvu neuvidíme,jsme pryč..jinak to byl vždy nádherný zážitek
Je pro A380 česko malý trh nebo jsou k naplnění A380 v Praze jen příliš velkě poplatky, které část trhu odvedou jinam
V Praze nejsou velké poplatky. Odletové taxy na pax:
praha = 591
mnichov = 902
viden = 906
berlin txl = 773
berlin sxf = 746
Zitra me s A380 ceka cesta (LH 454) v 10:20 z FRA do SFO a zpet. Nejvetsi rozdil u A380 je snad ten rozdil hluku oproti ostatnim. Pekne se v tom spi pres velkou louzi
Asi jsem něco přeslechl, ale nemá od léta do Prahy pravidelně létat 380 od Korean? Jen reaguji na to, že "Nedá se totiž příliš čekat, že by někdo z dopravců začal takové letadlo do Prahy pravidelně provozovat, na to je místní trh příliš malý"
Mluvilo se o tom, a navic to měl byt taky důvod přestavby te stojanky na ruzyni.