- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel, budova nádraží v Hranicích u Aše (ž.s. Hranice v Č.) už na prodej není. Před pár měsíci hystorickou budovu zbourali. :o( Ačkoliv o ni mělo zájem město. To víte, materiál se hodil a zakázka to byla asi taky velmi lukrativní... Hnus
ČD nemá právo tyhle nemovitosti vůbec prodávat, má je od začátku vlastnit SŽDC.
Ty, které jsou součástí celostátní nebo regionální dráhy. Ubytovny a bytové a kancelářské domy sloužící dopravci (nikoliv provozovateli dráhy) pochopitelně nebyl důvod převádět.
Problém je v tom, že oni evidentně neprodávají pouze nepotřebné objekty.
Mají inzerát v Novém Jičíně na prodej Cargo objektu ovšem nejspíš s plochou. Ten prostor, který v Itálii všude slouží jako plocha pro parkování. Mimo velká města zdarma, v centrech automat. U nás vždy zákazová značka vjezdu atd. A prostory nevyužité.Když plochy prodají za pár korun nějaké 3. osobě až tam parkoviště nikdy nebude.
Dále bude klíčové nyní jak to bude s malými nádražími. S každou modernizací cca 30 km úseku obvykle plánují vyhodit cca 30 lidí.
Tedy budou chtít opustit nádraží. A nejspíš zavřít, prodat.
Příklad hezkého nádraží v Úvalnu Během pár let rozebráno a zničeno zloději.
Otázka soutěžit tratě, ale s jakými službami. S nádražím, se zastávkou..
Já tvrdím, že malá nádraží na obcích jsou prospěšná. Jako v Čeladné. Je tam teplo, kulturní, záchod hezký za poplatek. Než čekat 10 minut + 10 zpoždění v zimě v dešti.. Jen chybí úschova předmětů, kol a parkovací místa, kamery a tabule s aktuálním zpožděním. (u ČD nutné). Nejsme v západní Evropě, kde pracovní síla je zas tak drahá.
A co se neprodá a nepronajme se šoupne za nějakou tu miliardu SŽDC a pohoda
Nevědět co s penězma, beru okamžitě ten "dům hrůzy". Něco takovýho jsem vždycky chtěl.
Tam se jeden vyspí u těch kolejí....
to snad nemuze nikdo vzit ani zadarmo, tyto ruiny u koleji
taky mě to napadlo... lepší by bylo, kdyby to stát opravil a udělal z toho sociální byty, které by provozovaly sami obce