Diskuze
Jezdit denně za prací Čechům nevadí, limitem je pro ně půlhodinová cesta
Děkujeme za pochopení.
O96n81d44r70a 13P73a70r63ý59z10e18k
Jezdím z Českolipska do Prahy, vlakem trvá cesta cca 2,5h., autobusem 1h. a 40 minut. Silnice I/9 z České Lípy do Prahy je strašná, vlakem musíte s přestupy: a) přes Mladou Boleslav b) přes Děčín, Ústí nad Labem. Co naděláme, pohraničí vnitrozemce nezajímá. Hlavně zdraví.
Z32b11y13n51ě66k 30M28e44l81i43c27h95a35r
dobrý, patřím do té jedné šestiny (12 minut pěšky), konečně se mi to povedlo :-) (na předchozích 5 místech jsem si dojíždění užil až až)
M50i76r51o83s86l91a80v 93S42u58c70h16y
Češi jsou příliš rozmazlení. Dřív makat museli, tak dojížděli klidně hodinu. Dneska si říkají, cože, dojíždět, to budu muset brzy vstávat, a ta cesta také něco stojí, to se mi nevyplatí do té práce jezdit. (To je konkrétní reakce uchazeče o práci z místa vzdáleného méně než 20 km od pracoviště.) Za "komančů" jsem dojížděl z jednoho konce města na druhý za pomoci MHD. Nejkratší doba, za jakou se to dalo zvládnout, byla 35 minut, standard kolem 40 min. Nebyla alternativa, tak to nikdo neřešil. Kdo pracovat chce, ten se dojíždění nebojí. Když je práce dobrá, člověk i ten ztracený čas oželí. Znám lidi, co denně dojíždějí víc než 100 km. Jezdí vlakem nebo autobusem. Buď cestu prospí, nebo si čtou, chatují, případně pracují na "noťasu". Není to pro ně ztráta času, naučili se s tím žít.
L66i73n58d90a 89M89r88á13č83k32o14v41á
kdyz budete dojizdet treba z Ostravy do Nosovic za plat 12k hrubeho, tak muzete rovnou sedet na davkach, protoze Vam zbyde zhruba stejne penez. Nehlede na to, ze tam poradne spojeni neni. Je to zacarovany kruh. Vzdelani, nizke mzdy, nakladnost a slozitost dopravy + nutnost vyuzivat MHD...
T80o43m37á38š 16L68a36n78g
když budu pčítat čistě jízdu a ne chůzi tak 1:10 tam a pak zase zpáty Most-Louny-Praha Dorovíz
D85a75n66i29e24l88a 52U41r45b10a56n69o52v91á
Tak Pražák je už zvyklý i na to že jede do práce hodinu z jednoho konce města na druhý.......záleží fakt na regionu.
R53a38d92e50k 27J72a20n13a53t64a
Jet v Praze hodinu, to už musí být nějaký extrémní případ - typu z Písnice do Suchdola. Typická cesta po Praze je buď do centra, nebo do nějaké office králíkárny, které bývají u metra.
V86á72c31l90a30v 56H53o32s69c14h
Kdyz jsem byl par mesicu pracovne ve Frankfurtu, tak tam vetsina lokalnich kolegu dojizdela, pekne S bahnem i pres hodku a pekne na sedmou. Jenom my jsme tady rozmazleni. Ja v ramci Prahy dojizdim bus+metro+tram okolo 40 minut, taky by to mohlo byt kratsi. Zahranicni manazeri bydli pekne v okoli, peso pres park, vedi, jakou hodnotu ma cas...
L23a31d83i69s42l60a10v 44P43a80s67t63o76r82e50k
A mzdy tam byly taky takové v paritě kupní síly jako tady?
P91a67v11e61l 21D81v32o11ř76á36k
Ostrava - 10 minut na zastávku u VŠB pěšky - 30 minut tramvají na hranečník - 20 minut pěšky do práce (autobusem rychlejší, ale musím čekat, takže dojdu úplně stejně), takže hodinu tam, hodinu zpět. Autem ráno 20 minut, po šichtě 30 (podle stavu dopravy. Vzdálenost podle trasy 15 - 18 km.-
P31r49o24u52z12a 47Z82d86e40n16ě19k
Vaše ochota dojíždět za prací je podkopávána zaměstnavateli, kteří o lidi dojíždějící nestojí a raději berou místního. Vě většině případů se nejedná o funkci s pohotovostí, kdy to plyne z vaší profese. Třeba jsou střední čechy jiné, ale Hradec Králové je etalonem toho co píšu.
A80l84e21š 20J67a20n83á83č32e95k
Já to mám autem asi 25 -30 minut, busem to trvá hodinu. Autem jezdím jen na první noční kdy mi nic jiného nejede jinak jezdím busem i když to finančně vyjde jako autem, ale v buse tu hoďku můžu chrápat, v autě mě asi mikrospánek zabil :-(
R50o38s88t51i69s57l31a90v 29C16a42h27a
Pul hodiny na jednu cestu autem mimo mesto = vzdalenost tak maximalne 30 km, pokud to neni z vetsi casti po dalnici.
No je mi jasne, ze je pohodlnejsi brat davky, nez jezdit hodinu kvuli 10 cisteho. To je ten socialni stat. Nikdo nikoho nenuti pracovat, protoze Ti ostatni prispeji.
J39i59ř30í 89D77o30l79e88ž52e43l
akorát že když máš 10ku čistýho tak asi nemáš na to auto, a těch 30km jedeš busem hodinu a půl
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...