Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda končí s roomsterem. Následník přijede z Polska

Pro mnohé nejošklivější, pro řadu jiných nejlepší škodovka v historii. Vůz, který nikdy neoslnil v celkových prodejích, ale stal se pro automobilku „držákem“ v prodejích po celou dobu své existence. Po necelých devíti letech výroba modelu Roomster definitivně končí. Poslední sjede z výrobních linek příští středu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R43a75d75e39k 37R78a74i27d13a 5867272319

Nebylo pěkné, ale bylo zajimavé. Tohle aktuálně Škodě chybí.

+2/0
11.6.2015 8:32

P17a27v23e12l 95O15d79r60a65z74i42l 6374989237800

Nikdy jsem nepochopil, co vedlo mladoboleslavské k výrobě miniauta s označením, které evokuje prostornost. Trh to zjevně nechápe taky.

+1/0
4.5.2015 12:17

J35i62ř84í 54H17o81r98á38č88e20k 8652825451

Škoda, roomster byl jediná zajímavá a hezká škodovka současnosti. bylo úžasné, když se před skoro 10 lety rozhodlo, že se dostane do výroby v takřka shodné podobě jako byl koncept (i když neměl posuvný dveře a interiér byl jednodušší, ale základní tvar a světla a okna zůstaly.) zanedlouho následoval koncept Joyster, který se bohužel nerealizoval... všechny ostatní dnešní škodovky jsou univerzální koncernový krabice ála VW nebo seat. :-( zajímavé je, jak píšou o dlouhodobě vysokém prodeji obzvláště v posledních letech, zatímco na novinkách (snad se to slovo smí říct) naopak píší o dlouhodobě mizerných prodejích. příští generace bude tedy polský vw, hurá... :-(

+1/0
2.5.2015 16:36

P32a92v21e90l 19J33a79n98o66u37š14k77o33v30e60c 1413788699592

Kdyby nebylo těch hnusných bočních oken, tak bych si ho koupil. Pasovalo přesně do mých představ, ale tohle bylo na mně moc.

0/0
20.6.2015 20:24

J76a23n 98Š83p75e86c13i50á80n 2630380569889

Uzasne firemni auto a to do jakehokoliv terenu.

0/0
22.4.2015 8:12

P79a31v76e63l 75W53e63n90i87g23e70r 4744311361828

Roomster...nechci urazit lidi co si jej koupili, ale za stejnou užitnou hodnotu , potažmo design, jiné automobilky nabízí podobný vůz o třetinu, až polovinu levněji ve srovnatelné kvalitě...Josefe Mazero, Vám by za reklamu měli dát toho hybrida zadarmo, ale nejspíše nedali a splácíte ho dodnes.....Pro mě je auto jako ženská, musí být krásné...a to Roomster není a nebude...;-)

+1/−8
21.4.2015 22:58

V42á10c84l42a42v 61M83a90i23x51n41e41r 7205790255901

Tretinu az polovinu levneji? On nekdo doda stejne prostorne auto ve stejne kvalite za 125 tis Kc??? A kde a kdo?

+8/0
21.4.2015 23:42

J50i10n37d51ř65i32c84h 89M45o78r55á45v44e17k 31M 3335223615676

Mohl by jste  mi doporučit auto, které je kvalitní a stojí nové 125 - 167 tisíc kč (jak jste psal o 1/3 -1/2 levnější, PC Roomsteru byla 250 tisíc) a je přitom kvalitnější jak Škoda Roomster? Já o takovém autu nevím..Tak se rád nechám poučit..

+5/0
22.4.2015 11:52

L92u62d35ě61k 49M46u30s91e31l43í90k 3786109

Tak to si koupím radši citroen jen aby nebyl z polska

+3/−1
21.4.2015 20:11

V74í71t 39K42o20v55á67ř51í59k 5831157891954

Tak to je jako kdybyste si měl vybrat, jestli se rozběhnete hlavou do matrace, nebo do zdi... Francouz je peklo. Bohužel jezdím renaultem, kterej z té zlaté francouzské trojce vypadá nejhůř, ale ze všech co ve firmě máme, nebyl ani jednou v servisu pro poruchu. Že jsou to ale nevzhledné krabičky s motorama ze sekačky, to jim nikdo neodpáře i kdyby byly za půlku. Jestli budou nový Roomstry za rozumný peníze a budou větší, bude to určitě pecka. Francouzi totiž levní nejsou... minimálně následnou údržbou...

0/0
22.4.2015 14:43

J61o16s33e15f 61T85r73n44k17a 9689262877749

S tím motorem souhlas, Renaulta jsem měl půjčeného úplně nového pracovně z půjčovny (1,6i - sekačka:-)...když bylo najeto 800km...málem se mu za jízdy otevřeli "zavřené" dveře řidiče (nebylo utažené "oko na aretaci dveří" v karoserii)...na druhou stranu kolegové si přivezli teď dva nové passaty a do 600km už poruchy (nefunkční kamera a druhý špatný kabel a následný nouzový režim 60km/h), Ford Kuga na 100km výměna - váha vzduchu - další kolega:-)...předtím peugeoty 307...asi 5 svolávacích akcí:-), Toyoty Versa, problémy s výkonem motoru (2ks z 8), to bylo ale asi zacházením :-)...Hyundai i30 kamarádovy schořela na 10tisících od zadní mlhovky :-). Kolegova Fabia 1,2TSi - motor KO na 25tis....druhá mu jezdí v pohodě... Dneska je těžké si vybrat a mít jistotu, že třeba nebudete hasit auto na dálnici :-)

0/0
20.5.2015 23:26

J83o72s69e59f 37T95r41n34k53a 9239722397539

C4 picaso se myslím vyrábí ve španělsku, C3picaso na slovensku...v Polsku jen spousty komponentů...

0/0
20.5.2015 23:13

P22e86t94r 62B29á24č16a 8815946695175

Na to jaka je to skareda pixla (i kdyz u skodovky nic neobvykleho) vydrzel dlouho.

+2/−12
21.4.2015 17:08

J26o52s94e27f 92M51e65z77e56r46a 4203594815428

Roomstra mám 3,5 roku, maximální spokojenost, kup kvůli dětem a byla to dobrá volba, dnes, když řeknu, že koupíme nové auto, tak děti nechtějí, ani se nedivím, když si sednete do zadu, tak hned budete vědět proč? Plus - variabilní zavazadlový prostor, vysoký kufr, 1,2 TSI dobrá spotřeba a výkon, dobře sedí na silnici. Mínus - pro někoho vzhled, strohá výbava (pro Škodovku typické).

+9/−1
21.4.2015 17:04

P94e39t16r 32B90á56č94a 8195296605295

To se asi sinete tak maximalne 80 km/h, kdyz muzete napsat dobry vykon a dobre sedi na silnici.

+1/−11
21.4.2015 17:10

V31á43c39l72a75v 86M87a19i49x44n31e23r 7465640455951

Sorry, asi jste v tom nejel ... Roomster v pohode zvlada 160 - 170 km/hod ...

+1/0
21.4.2015 23:43

V30í43t 35K28o45v38á84ř71í76k 5941327221364

Báča se vyzná i v hokeji, kdyby Vás to zajímalo. :) Viděl jen, že máte 1,2 objem. To TSI přehlédl. Vím jak takovej motorek umí s autem zacvičit.

0/0
22.4.2015 14:45

P22e85t46r 71B35á46č55a 8565576955265

Zacvicit ;-D, to je tvuj ridicske vrchol asi Roomster a rezava Oktava.

0/−2
22.4.2015 18:12

P88e26t52r 69B29á51č27a 8225506215735

Maximalka na dalnici z kopce me nezajima, tady jde o zrychleni a rozhodne na silnici dobre nesedi.

0/−1
22.4.2015 18:11

J95i83n35d23ř94i46c57h 51M58o34r76á67v35e90k 34M 3375333205826

A už jste někdy viděl, aby rodinu s dětmi zajímalo zrychlení u jejich auta? Tu nejvíce zajímá bezpečnost, užitný prostor, průměrná spotřeba a slušná dynamika..Což všechno Roomster splňuje..Ale to vy asi posoudit nemůžete..Motor 1,2 TSI sice nemá stovku za 5 vteřin, ale i tak má slušnou dynamiku a spotřebu..R^

+1/0
6.5.2015 9:03

J71a98n 80D88l81o36u75h60ý 7164169690669

Mno to mate asi nejakou specialni edici, protoze na silnici se to chova jak hopsava koza, coz vzhledem k rozvoru u tohoto vozu je zvlastni. Jestli mate auto 3,5 roku a jste spokojeny, tak to musim rici, ze bez poruchy tri roky zvladala jezdit i felicie;-D

+2/−2
21.4.2015 20:40

V53á47c15l57a68v 59M24a40i33x46n75e61r 7765960115161

Jel jste v tom?? Roomster neskaka, mozna jste mel nejaky spatny kus, ale nezazil jsem nejake skakani ...

+4/0
21.4.2015 23:44

P83a64v70e41l 74O63d22r24a54z17i30l 6604769287520

Roomster skáče úplně stejně jako Fabie. Ale to nepoznáte, když se nesvezete nějakým superbem třeba.

0/0
4.5.2015 12:15
Foto

S13t23a42n30i44s60l70a21v 81T43e55s27a40ř 9817484712324

Roomster byl oblíbenější, protože se zlepšovala jeho spolehlivost. Pořadí spoleholivosti Škodovek podle TUV Reportu: (pořadí)

2-3 letá auta: Yeti (35), !!Roomster (38), Fabia (49), Superb (70), Octavia (104 ze 129)

4-5 letá auta: Superb (54), !!Roomster (66), Octavia (68), Fabia (75 ze 125)

6-7 letá auta: Fabia (42), Octavia (58), !!Roomster (85 ze 111)

0/0
21.4.2015 16:41
Foto

S85t94a47n89i89s71l46a28v 30T91e96s28a49ř 9767214312314

tea sorry, ale Roomster nebyl nic jiného než opuchlá Fabie. Proč se radši nevrhnou na užitkovou Oktávku?

0/−4
21.4.2015 16:32

M54a56r45t34i87n 76K80a50r37á20s40e12k 9518133728738

Octavia je moc draha na uzitkove auto....

+1/0
21.4.2015 17:17

P74a42v45e45l 14M41a90r56e34š 2963698791481

Pokud potřebuju primárně užitkový auto je vzhled to poslední, co mně zajímá.

Do Roomsteru se s rezervou vejde europaleta, pro živnostníky pro které je Transit moc velký je Roomster ideální auto.

+6/−1
21.4.2015 17:21

J45a24n 35D35l42o62u98h94ý 7204649730919

Kdyz uz neco mensiho nez Transit, tak jedine Ford Connect. Ale cenove to nebejvalo nic moc, to vychazel levneji VW Transporter v holobytu ;-D

0/0
21.4.2015 20:42

P43a53v47e57l 51O48d50r69a17z18i73l 6694279577790

Jo, vejde se tam prázdná europaleta, ale už ne europaleta se standardním nákladem.

+1/0
4.5.2015 12:19

V80á13c87l51a72v 49M59a80i85x43n41e70r 7645360595491

Octavia ma nizkou streechu, do roomstru dam v poho slozeny kocarek na vysku ...

0/0
21.4.2015 23:46
Foto

J17a12n 82Č15e46r79m90á59k 4149358365107

František Drbohlav chodí na podobné články pravidelně a všude cpe "své" volvo... Nevěřím, že jde o skutečného F.Drbohlava. Myslím, že jde o fiktivní postavu reklamního oddělení Volva... Podobně, jako jsou tu jiní z Renaultu (propagace i Dacie), Hyundai a dalších automobilek... Včetně koncernu VW, samozřejmě... ;-D

0/0
21.4.2015 14:18
Foto

M87a72r85t83i72n 54C89u30g50e46r25e22a62n 1509597158781

Roomster mně nikdy neohormil. Sice ano, co do praktičnosti je na tom slušně, ale po příchodu Yeti mi příjde, že našel v tomto směru dost závažného soupeře, dokonce v rámci automobilky! Proto mi příjde jeho upgrade jako nutný a nevyhnutný. Co mi ale trošku vadí je absence užitkového vozu. On ani ten Praktik v podstatě nebyl plnohodnotný užitkový vůz, jistě, mnohou práci takových aut zastal, ale je to úprava osobáku, především mi na něm vadí, že to není pick-up, které Škodovka dělala. Takový vůz má oproti zakrytovanému autu samé výhody, kryt lze navíc vyrobit odjímatelný, takže ve výsledku máte srovnatelné auto s větším akčním rádiusem.

Osobně bych rád viděl, kdyby Škoda začala vyrábět nějakou levnější verzi Amarooka (SUV pickup od VW), nebo Navary, pokud by byl vhodně naceněný, mohl by být zejména pro zemědělce, lesníky, stavebníky (základní výbabva) a koňáky (vyšší stupně výbavy) celkem zajímavou alternativou.

+1/0
21.4.2015 14:15

V98i89k87t31o73r 42N97á62r31o29ž41n94ý 3859682668

Škoda nemá vybavené závody pro výrobu takových vozidel.

0/0
21.4.2015 14:23

M12i79c88h35a39l 15K44o64z48a85k 7624332381370

Zřejmě jste neměl Yetinu a Roomstra vedle sebe, u Yetiho chybí proti Roomstru na zadních sedačkách 5cm pro nohy a v kufru Yetině chybí 10cm zavazadlového prostoru. Cenově je YETI o 150 tisíc ve stejné výbavě dražší, takže Roomster byl například pro rodinu s dětmi, malého živnostníka nebo servisního technika jasnou volbou.

+4/0
21.4.2015 14:39

P24a25t38r54i44k 90S72v84o50b81o93d85a 3929831336265

yeti mi přijde dost předražený.....i když je nepochybně kvalitní a zábavný....

0/0
21.4.2015 14:54

M87i51c83h93a91l 30K55o73z45a21k 7954192981940

To bezpochyby

0/0
21.4.2015 15:07

J43o36s63e97f 81M43e77z71e56r40a 4523864515438

Kvalitní? Máme ho v práci a jediné k čemu je dobrý, že poznáte osobně lidi v servisu. Není měsíc, abychom tam nebyli ;-D

0/0
21.4.2015 16:58

V90á48c41l58a23v 66M91a76i39x54n14e96r 7375850705491

Tak to mate smulu na kus .. ja ho mel rok, 30tis najeto a zadny problem, zadny servis ...

0/0
21.4.2015 23:47

J97i52n39d76ř45i82c88h 82M84o37r81á60v87e84k 21M 3585513835266

Roomster konkuroval Yeti hlavně cenou..

0/0
21.4.2015 14:48

J14o67s19e67f 64M14e94z93e15r83a 4253514115418

Srovnávat Yeti a Roomster, může jen někdo, kdo autům vůbec nerozumí. Mám k disozici obě tyto auta a každé má své klady a zápory, ale nekonkurují si, už jen tím, že zatímco do Yeti dáte steží přepravdku, tak do Roomstru dáte dětský kočárek, aniž by jste ho rozebírali. A ten co si koupí Roomstra, si jistě nekopí Yetiho. Yeti je dle mého názoru, nejhorší auto ve své třídě, tzn. SUV.

+1/0
21.4.2015 16:57
Foto

J12a36n 54Č59e64r71m50á49k 4889298465307

no, uvidíme, jak bude vypadat nástupce. Ale tohoto auta je škoda...

+8/−2
21.4.2015 14:09

M18i86c56h68a76l 25F75r97ý84d37a 1492109553592

Lupo lupo, to je zase titulek!!!

0/0
21.4.2015 13:57

V41i24l79é25m 29P32ř85í65h82o11d95a 2174509513247

Mně Roomster s těmi velkými okny vzadu vždy připomene pohřebák, nevím proč...

+2/−2
21.4.2015 13:47

E77l22i59š12k91a 63K55u15č85e47r94o42v23á 7849422593393

taky jsem si zvykala, ale po 7 letech je to nejoblíbenější (a nejdéle sloužící) auto, co jsem měla. neskutečně spolehlivé, ještě mě nikde nenechalo a vždycky dojelo.

+2/−1
21.4.2015 14:47

F82r66a86n22t10i87š72e85k 88D92r17b40o48h53l38a19v 6255837417421

Škodovka není nic levného, jen se tak tváří. Měl jsem VOLVO V70 AVD D5. Kamarád Škoda SCOUT, auta měla od sebe 2 měsíce ve stáří, VOLVO bylo starší. Pořizovací cena VOLVA 1,13mil, Škoda 570tis. Po 9ti letech jsme s cenou srovnali, když jsme z hecu spočítali veškeré náklady na provoz a údržbu. Škoda byla už ale pomalu za hranou životnosti, vše v tom vrzalo, motor byl už skoro KO a VOLVO bylo stále v poho. On měl najeto 340tis a já 570tis. Rozdíl v ceně servisu a náhradních dílů - Škoda proti VOLVU mě fakt ohromila. VOLVO vyšlo o 40% lépe.

+2/−3
21.4.2015 13:40

M59i13c44h62a12l 29F22r37ý68d40a 1602959633112

To je stará známá věc, že VW group obecně má neskutečně drahý servis.

0/−1
21.4.2015 13:59

J73o36s66e81f 28V82a75l44a 9150503543263

moje zkusenost je na jedne octavii 170 Tkm bez oprav (krome banalit jako jednou za zivot  loziska prednich kol nebo vahu vzduchu), jedna octavia 380 Tkm bez oprav ( to same co vyse a jedna octavia 100 Tkm bez oprav.......tak nevim, zrovna Volvo ma ve statistikach pravidelne zamluvene misto zhruba v te horsi polovicce aut, zatimco se skodovka pohybuje prevazne v te lepsi polovicce

+3/−1
21.4.2015 14:17

J22a60n 15D48l16o53u92h15ý 7114739510129

Ford Mondeo V6 2.5L benzin + LPG => 490 000km zadnej problemR^

0/0
21.4.2015 14:36

R80a67d37e69k 51Ž35i90ž86k28a 9216845964570

mam dacii logana MCV s 200 000km a nic krom kotoucu,desticek,svicek atd.. jsem nemenil.Dukaz,ze i levne auto muze byt spolehlive.Samozrejme bezpeci a pohodli je u Dacie na nizsi urovni.

+2/0
21.4.2015 14:48

J28i30n39d67ř33i45c62h 44M28o52r76á31v28e85k 43M 3835123945346

Tak to jste fakt klikař..

0/0
21.4.2015 15:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.