Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stávka zastavila vlaky v Německu, omezila i provoz z Prahy do Berlína

Ke stávce na německé železnici se ve středu ve 2 hodiny ráno připojili i strojvůdci osobních vlaků. Železniční dopravce Deutsche Bahn odřekl na dálkových trasách dvě třetiny vlaků a stávka omezila i spojení Prahy s Berlínem. Vlaky na této trati končí jízdu v Drážďanech. Na provoz na českém území by protestní akce vliv mít neměla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z84d75e71n86ě19k 52J36o57n49á44š 9501899896600

Jsou to vyděrači, jejich požadavky jsou na německo nehorázné

0/0
22.4.2015 9:05

R97o27s85t64i44s31l13a47v 20S58i52k15s37t67a 4318119246481

Normální vyděrači. Bez ohledu na to, jestli je DB v zisku není není. DB je navíc firma, která se samozřejmě musí přizpůsobovat tomu, že její strojvůdci apod. jsou ceněnými profesemi a za almužnu u nich nepracují, platí jim určitě přiměřeně. A to je právě bod, kdy se to zvrtne do druhého extrému, tedy ne že zaměstnavatel vykořisťuje zaměstnance, ale zaměstnanci vykořisťují zaměstnavatele. A to ještě jeho vlastními prostředky. 

Normální by bylo, když nejsou spokojení, aby dali výpověď a šli pracovat jinam.

Nenormální je, když místo toho udělají stávku, která má za cíl blokovat majetek zaměstnavatele a poškodit jeho tržby.

A chtít zvýšit mzdy v situaci, když mu způsobí ztrátu 100mil.Euro denně a ještě tím odrazují lidi od cestování vlakem či hromadnou dopravou obecně, je naprostá nehoráznost.

+2/−4
22.4.2015 8:02

P47a17v80e75l 28M38a44t37o51u31š74e28k 5270487888254

Hlavně že v té věci máte jasno. Kdyby každý nespokojený zaměstnanec dával okamžitě výpověď a šel jinam, což je podle vás normální, tak by to asi nikde moc nefungovalo, protože by se zaměstnanci střídali pomalu ob den a nic by se neudělalo. Připouštím, že na řadě pracovišť by to nebyl žádný problém, ale zrovna u železnic asi ano. Pracovník železnic se nedá vyměnit jako prasklé sklíčko u hodinek, jeho kvalifikace se nedosáhne ze dne na den. Ale chápu, že lidem, kteří se živí reklamou nebo podobnými paskvily a chodí se do práce hlavně pobavit o včerejší párty, tedy těm "lepším", to asi nemá smysl vysvětlovat.

+3/0
22.4.2015 8:46

L15u37d91ě30k 22N30ě83m46e65c 5225441142254

Jestli jste si všimnul, tak zde jde o dlouhodobě nespokojené zaměstnance. Myslím, že by je rádi nahradili někteří naši strojvůdci. Ale chápu, že člověku, který se živí odborářskými rétorikami to asi nemá smysl vysvětlovat.

0/0
22.4.2015 11:30

M68i36r47o30s12l51a81v 79Z31i97k56m30u17n79d 7809723904403

Jenže to by ti naši strojvůdci museli složit zkoušku z jazyka německého a udělat komplet zkoušky podle německých pravidel ...  a pak by zjistili, to v tom Německu není tak ideální ...

0/0
22.4.2015 15:27

L13u25d21ě62k 93N19ě93m35e27c 5335431202154

Nikde to není ideální. Ale poslední dobou si prasátka zvykla stěžovat si i když mají plný koryta.

0/0
22.4.2015 15:29

J93i39ř21í 82K94o36c97u25r95e16k 6445824385448

A jak je podle Vás možné, že Toyota existuje, když tam nemají odbory?

0/0
22.4.2015 22:51

J10i15ř49í 12P72r74ů81š40a 7875142165429

No zrovna strojvedoucí u DB opravdu nemá nějaký extra plat. Kdyby nedělal množství přesčasových hodin tak bere méně než je průměrná mzda a přesčasy dělat musí,protože DB má strojvedoucích nedostatek.

+3/0
22.4.2015 12:26

M38i36r75o34s57l45a21v 91Z62i89k95m96u85n45d 7919253164193

Dají výpověď, bude jich míň, to znamená víc přesčasů ... co brání DB , aby jim na mzdě přilepšila a zkrátila pracovní dobu "o hodinu týdně", přesto budou pracovat déle než v Česku ... bude to stát DB víc než ztráta 100 milionů € denně ?

0/0
22.4.2015 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.