- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Leo Expres i Student Agency jsou vyčurané firmy které se vrhly na "podnikání" na lukrativních tratích. Pokud pojedete z Prahy do Zábřehu a pak na Šumperk, Hanušovice nebo Kouty tak vám jsou oba soukromí dopravci na nic, nemáte žádné přípoje. Takhle bych mohl jmenovat desítky a snad i stovky spojení kde nemáte navazující spoje. to nemluvím o problémech se zajišťováním jízdenek. Takže vybrat si nejvíce vytíženou trať a pak řvát na konkurenci která zajišťuje komplexní servis je ubohé a typicky "čecháčkovsky" vychcané
proč by měl někdo na svém pozemku umisťovat reklamu konkurence? co to má společného s dominantním postavením na trhu? Jestli nemá Leo jiný důkaz, ať nechodí k soudu, ale na lamparnu.
Článek chápu jako za placenou reklamu Leo Expressu.
Nechapu, proc dnes vubec jeste existuje podnik jako Ceske drahy
Jasně, všechno zprivatizujme.. soukromník umí vždy vše nejlépe P.S. Zvláštní, že Německo nebo Rakousko mají taky stále svého národního dopravce v rukou státu.
Tihle kluci jsou holt na rozdíl od Bati ochotní podnikat, ale všichni hlavně honí dotace, ať pan Jančura kterého tepou za dojení státu na kompenzacích za studenty, druhý je bez dvou za dvacet. Dráhy sice dotace také mají, ale na rozdíl od obou těhle kluků dělají službu všem lidem, u drah se Vám nestane jako mě tuhle, když potřebujete z hodiny na hodinu někam odjet, tak prostě není volné místo nebo maximálně v ultra business class za trojnásobek. Za tu cenu už mohu letět low costem do Berlína. Těžko tak tyto vlaky využije nějaká babička, kterou mladý zavolaj at jim náhle přijede hlídat na odpoledne dítě třeba z Hradce do Ostravy. Skoda že už ty časy podnikatelů typu Baťa skončily a nikdo takový už u nás není.
Než si stěžovat na nějaký billboard, měl by se Leoš starat, aby mu fungovali mobilní aplikace. Což se neděje.
Stěžovat si na konkurenci je vždycky jednodušší, než něco udělat
Značně hloupý článek Leo Express se chová jak malé dítě kterému vzali bonbón. Další ze série článků s cílem přiklonit čtenáře na tu "správnou" stranu. Společně se včerejším článkem o Pubtranu patří do kategorie odpad
Sůra, mohou nám voni vysvětlit, co jich vede k tý patologický nenávisti vůči ČD? A můžou nám voni vobjasnit, proč se voni ještě neléčej?
Opravdu? Opravdu už Jan Sůra píše článek o _jednom_ billboardu? To už na ČD opravdu nic jiného nemá?
Co si Novotný zaplatil za článek, o tom se píše
Leoš je opravdový zoufalec, když si stěžuje u Idnesu na takovou blbost, prostě pokus o ublížený marketing. A to, že se tím Idnes zabývá, ukazuje, že má taky své zoufalce.
Chtěl jsem napsat úplně to samé. Prostě zoufalý člověk, kterému teče do bot, a už neví, jak by se zviditelnil.
Chápu to tak když by LE byl někde jediným dopravcem a pak by mu tam začala jezdit konkurence za nížší ceny než měl on tak by ty ceny nechal a nezlevnil
Určitě by zlevnil také a ted hloupě plkají a žalují
Problém je, že ČD zlevnily pod náklady. Za ceny těch jízdenek už se nevyplatilo jezdit a spoje generovaly ztrátu. Což ČD bylo celkem jedno, protože ČD čerpají dotace ve velkém, zatímco LE nebo Student Agency nikoliv.
Takže... Jo, je to problém. Využít příjmy z dotací k tomu, aby likvidovali konkurenci je svinstvo.