Diskuze

Obří zakázka Škody do Německa má problém. Kvůli Deutsche Bahn

Desetimiliardový kontrakt na vlaky pro Norimberk a okolí se začíná Škodě Transportation mírně vzdalovat. National Express, který soutěž na provoz tamějších vlaků vyhrál právě s novými vlaky z Česka, zatím nemá vítězství jisté a musí se o něj soudit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je tak průzračné až je to trapné... Úřady fungují všude stejně koukám i v perfektním NĚMECKU

0 0
možnosti

No jo, to se dalo čekat, že začnou házet klacky pod nohy.. Na druhou stranu už to, že Škodovka došla takhle daleko se rovná zázraku!

1 0
možnosti
Foto

Toho bohdá nebude, aby český výrobce z boje utíkal! Siemens zatahal za šňůrky, protože být potupen na vlastní půdě, to by byla obří ostuda! Moc šancí nedávám, ale věřím, že se o to Škodovka ještě popere!

2 0
možnosti

Na rozdíl od Česka, kde na výběr jiného dopravce - v rámci zlepšení kvality služeb cestujícím  - doplácí cestující, protože "nový dopravce" (na dané trati monopolní) neuznává jízdenky ČD je to v Bavorsku jinak.

V Bavorsku (případně jinde v Německu) existují desítky regionálních dopravců, kteří akceptují jízdenky DB, přesněji řečeno ve stanicích jsou jízdenkové automaty DB, takže "nový dopravce" tam svoje neinstaluje.

Vlaky jezdí jen se strojvedoucím, případně je ve vozidle jízdenkový automat ... jezdí se buď podle tarifu místního "dopravního / tarifního svazu", případně na jízdenky DB ...

1 0
možnosti

Jéžiš, to je něco jiného, buď konkurence, nebo spolupráce.

0 0
možnosti

Staci se podivat na nase tendry na opravu D1 - podobna situace.  Prece si statni monopoly nenechaji kazit ceny :-)

6 0
možnosti

ten článek napsal podobnej redaktůrek jako Sůra, ale alespoň neleze a nepindá na diskuzi

0 0
možnosti
Foto

No jo, vzhledem k tomu, že v Norimberku je jeden z největších zaměstnavatelů SIEMENS, tak je logické, že tam nesmí vyhrát české vlaky :-/ [>-]

10 0
možnosti

J77a22n 54M65a59z56ů54r82e17k

30. 4. 2015 19:05

řeknu to takhle....škoda jen ochutnává vlastní medicínu...viz. ČD a Railjety, kdy si Škoda "vydupala" stížností zákaz u antimonopolního úřadu.

7 1
možnosti

EU končí tam ,kde začínají ekonomické zájmy jednotlivých států. Tak na co je ten paskvil. ;-D;-D;-D

10 5
možnosti

Na to, aby některé země EU (například Německo a Žabožroutsko) mohly své ekonomické zájmy prosazovat efektivně a pod hlavičkou někoho jiného...

4 4
možnosti