- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je tak průzračné až je to trapné... Úřady fungují všude stejně koukám i v perfektním NĚMECKU
No jo, to se dalo čekat, že začnou házet klacky pod nohy.. Na druhou stranu už to, že Škodovka došla takhle daleko se rovná zázraku!
Toho bohdá nebude, aby český výrobce z boje utíkal! Siemens zatahal za šňůrky, protože být potupen na vlastní půdě, to by byla obří ostuda! Moc šancí nedávám, ale věřím, že se o to Škodovka ještě popere!
Na rozdíl od Česka, kde na výběr jiného dopravce - v rámci zlepšení kvality služeb cestujícím - doplácí cestující, protože "nový dopravce" (na dané trati monopolní) neuznává jízdenky ČD je to v Bavorsku jinak.
V Bavorsku (případně jinde v Německu) existují desítky regionálních dopravců, kteří akceptují jízdenky DB, přesněji řečeno ve stanicích jsou jízdenkové automaty DB, takže "nový dopravce" tam svoje neinstaluje.
Vlaky jezdí jen se strojvedoucím, případně je ve vozidle jízdenkový automat ... jezdí se buď podle tarifu místního "dopravního / tarifního svazu", případně na jízdenky DB ...
Jéžiš, to je něco jiného, buď konkurence, nebo spolupráce.
Staci se podivat na nase tendry na opravu D1 - podobna situace. Prece si statni monopoly nenechaji kazit ceny :-)
ten článek napsal podobnej redaktůrek jako Sůra, ale alespoň neleze a nepindá na diskuzi
No jo, vzhledem k tomu, že v Norimberku je jeden z největších zaměstnavatelů SIEMENS, tak je logické, že tam nesmí vyhrát české vlaky
řeknu to takhle....škoda jen ochutnává vlastní medicínu...viz. ČD a Railjety, kdy si Škoda "vydupala" stížností zákaz u antimonopolního úřadu.
EU končí tam ,kde začínají ekonomické zájmy jednotlivých států. Tak na co je ten paskvil.
Na to, aby některé země EU (například Německo a Žabožroutsko) mohly své ekonomické zájmy prosazovat efektivně a pod hlavičkou někoho jiného...